Gå til innhold

Mora til dama så meg naken


Gjest JJ

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos svigers i går, og for å gjøre en lang historie kort så så mora til dama meg naken. Situasjonen ble sykt pinling og hun ungikk øyekontakt med meg resten av besøket. Jeg har ennå ikke fortalt dama hva som skjedde... Tips til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Velkommen i klubben for pinlige familiesituasjoner!

Bare si det til dama. Like greit å få det overstått. "du.. jeg må nesten fortelle deg om noe fryktelig flaut som skjedde hos foreldrene dine.. "

Endret av Spiralis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS! Da er det bare en ting å gjøre! Du må snu det til din fordel så ikke sviger drar det til sin nytte!

Si det til dama de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer, og det er ikke noe å bekymre seg for! En gang jeg og kjæresten var i syden med foreldrene mine skulle han inn på deres hotellrom med noe kamerautstyr han hadde lånt, døra sto på gløtt så han banka på og åpna opp. Rett forran han sto moren min splitter naken! Vi snakker ei dame på 50+! Han kom løpende inn til meg og jeg tror aldri vi to har ledd så godt.. Faktisk har han møtt faren min naken to ganger også, han sov over hos meg og sto opp i halv 6 tiden for å dra på jobb, skulle bare inn på kjøkkenet å hente brød og der sto faren min i nettoen.. Det er pinlig og ukomfortabelt akkurat der og da, men bare morsomt etterpå :)

Anonym poster: c8a69c8926b495a02e391d1455a20bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å lage så stort nummer ut av. Fortell det til kjæresten din, og det blir en dag en god historie som dere kan le av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt skjer, og det er ikke noe å bekymre seg for! En gang jeg og kjæresten var i syden med foreldrene mine skulle han inn på deres hotellrom med noe kamerautstyr han hadde lånt, døra sto på gløtt så han banka på og åpna opp. Rett forran han sto moren min splitter naken! Vi snakker ei dame på 50+! Han kom løpende inn til meg og jeg tror aldri vi to har ledd så godt.. Faktisk har han møtt faren min naken to ganger også, han sov over hos meg og sto opp i halv 6 tiden for å dra på jobb, skulle bare inn på kjøkkenet å hente brød og der sto faren min i nettoen.. Det er pinlig og ukomfortabelt akkurat der og da, men bare morsomt etterpå :)

Anonym poster: c8a69c8926b495a02e391d1455a20bcb

Det kan bli mange artige historier av slikt. Folk som er 50+ har også et liv, og det er ikke alltid så greit at det dukker opp "fremmede" folk i heimen. Vi som er over 50 har også et liv, til og med et sexliv, og det er kanskje ikke så greit å vite for dere unge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skal jeg fortelle dette til dama på en humoristisk måte? Mora til dama kom inn på badet da jeg hadde morrabrød.. (!)

"Jeg + naken på badet + morrabrød + din mor kom inn på opptatt bad..." Så ler du :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli mange artige historier av slikt. Folk som er 50+ har også et liv, og det er ikke alltid så greit at det dukker opp "fremmede" folk i heimen. Vi som er over 50 har også et liv, til og med et sexliv, og det er kanskje ikke så greit å vite for dere unge.

Fysj!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Forventet nesten at det skulle være troll da jeg først så tittelen, og at det liksom skulle endt opp med at dere hadde sex :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt - så lenge ikke mora hennes blunket og slikket seg om munnen under resten av besøket, så hadde jeg bare fortalt det og ledd. Ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på besøk hos svigers i går, og for å gjøre en lang historie kort så så mora til dama meg naken. Situasjonen ble sykt pinling og hun ungikk øyekontakt med meg resten av besøket. Jeg har ennå ikke fortalt dama hva som skjedde... Tips til hva jeg bør gjøre?

Ingen skade skjedd vel siden nakenhet er naturlig. Men siden jeg antar du er ungdom kan det jo oppleves pinlig. Har sett faren min naken, det var han som ble flau, men bare der og da når jeg bodde hjemme og så han i trappa. Ikke noe big deal.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke problemet.

Anonym poster: 5322b23a756e2da88da06fa5073c29b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du og kjæresten var på besøk hos dine foreldre, og faren din så kjæresten din naken på badet? Hadde du ledd daaa??? ;)

Anonym poster: 6a0f9df1da40ac1d10245065ab9e01f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...