Gå til innhold

Å ikke finne roen i livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at det er mulig. Jeg tenker og tenker hele tiden, og lurer på om andre også har det slik? For meg virker det som de fleste bare lever livene sine på "autopilot" og har slått seg til ro med klare mål. Mens jeg sitter den ene dagen usikker, og den andre dagen sikker.

Tankene florerer rundt i hodet, spesielt på nattestid. Hva vil jeg med livet? Vil jeg virkelig ha den mannen jeg har nå? Vil jeg ha barn snart? Vil jeg jobbe i det yrket jeg jobber? Jeg finner rett og slett ikke meg selv og vet egentlig ikke hvem jeg er, eller hva jeg vil være heller!

Jeg har hatt det slik i alle år. En dag er jeg sikker på at jeg vil ha mannen og få barn, helst kjappest mulig. Mens en annen dag sitter jeg i timesvis og føler meg usikker.

Jeg kan seriøst sitte i flere timer på kvelden og prate og diskutere med meg selv. (Jeg er ikke schitzo eller hva det heter, og er fullt klar over at jeg er alene i rommet ;-).)

Er det andre som har det slik? Som ikke finner roen? Som alltid har noe å undre og tenke på, noe som gjør en usikker?

Hva faen vil jeg med livet?! Ditt eller datt... mææhh.. jeg klikker snart :)

Hilsen: ikke en ung, men heller ikke gammel jente.

Anonym poster: b1cb61fd132245f6ffeaeef96ceab65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, du er langt ifra alene. Vet om flere som har det sånn, meg selv inkludert.

Mange sier at det der går over når man blir eldre, eller når man finner den rette mannen. At spørsmålene bare svarer seg selv, på en måte. Kanskje enkelte bare er sånn, uten at det har noe med verken alder eller kjærlighet å gjøre?

Håper ihvertfall at både du og jeg greier å finne roen en vakker dag :)

Anonym poster: f8655bc52cfe952baf68e5b34c3f5dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har jeg det slik også. Spesielt på natta!

Utrolig slitsomt til tider, og svært lite konstruktivt egentlig.

Vet ikke helt om jeg vill bytte det mot autopilot men.

Det gjør det hverfall veldig vanskelig å sovne fort noen ganger.

:) eller :( alt ettersom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...