Gå til innhold

Vondt i magen, mannen har vært utro.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg trodde ALDRI det var jeg som skulle sitte og skrive dette. Aldri! Mannen har vært utro. Fikk vite det av en venninne sin venninne. Har akkurat snakket med henne ansikt til ansikt. Hun fortalte meg alt, hvordan leiligheten ser ut, utstyret, sengen VÅR og alt. Han nekter fremdeles.. Vondt.. Jeg var gravid på den tiden..

Anonym poster: 2540b54504940e8db4bc3ccd283a246a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ganske ufint av ham, men hvorfor sa denne damen det til deg? Er det lenge siden?

Er du villig til å tilgi? om ikke, kapp av ham steller og move on.

Anonym poster: fd8c0b8ce3b451fe735a32786bce024f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra!! å være utro når man har barn, eller venter barn er det ultimate svik.føler med deg.Du kan nok muligens tilgi hvis han legger seg flat. Men når han lyver deg mitt i ansiktet er jeg vel ikke så opptimistisk på at dere får det bra sammen. Selv opplevd svik. vi har tre barn sammen .Ikke noen god tone mellom oss lenger.

Anonym poster: dbb57473475b2577f16f0ca18075f341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slipp alt du har i hendene og røm vekk fra ham litt. La han ta seg av hus og barn og ikke kontakt ham via mobil osv. Sov hos foreldre/slektning/en veninde/hotell. La han få tenke seg om, kjenne på det han har gjort. Kjenner jeg blir kjempesint på ham, og så inrømmer han det ikke en gang! STOR KLEM TIL DEG! Vi er uheldigvis mange som har vært i utro-situasjonen..

Anonym poster: c369da5e4bf0cb5c6a8ce214c75dc4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut for ikke så lenge siden at min samboer hadde vært utro med en prostituert i utlandet på firmatur. De hadde dog ikke sex, men de gjorde mye annet sexrelatert.

Veeeeldig vondt og klump i magen, men jeg valgte å tilgi å komme meg over det. Èn sjanse fortjener han etter alle disse årene uten å gjøre en flue fortred. Dessuten er det han jeg virkelig elsker og ønsker å dele livet mitt med. Hvis det skjer igjen, kaster jeg han nok ut av livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff føler med deg.

Tror han virkelig du tror på han..at det ikke har skjedd?

Tror du på denne venninnen, virket det ekte og overbevisende?

mannen min løy og løy helt til jeg fant håndfaste bevis- de lyver til de sitter i det oppover ørene desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig 100% sikker på at han har vært utro? Viktig å være sikker før man gjør noe drastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet han ut, orket han ikke. Han er hos en kompis nå. Har fått nr til denne damen, men hun forteller forskjellig historie hver gang. Spurte om et møte neste uke. Hun innrømmet at hun har vært forelsket i min mann og har hatt sex med vennen hans i vårt hus.. Men med min mann også. Aner ikke hva jeg skal tro. Han nekter fortsatt. Har sendt Mail til telefonselskapet hans om spesifisert faktura i det tidsrommet de skal ha hatt kontakt..

Anonym poster: 2540b54504940e8db4bc3ccd283a246a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kastet han ut, orket han ikke. Han er hos en kompis nå. Har fått nr til denne damen, men hun forteller forskjellig historie hver gang. Spurte om et møte neste uke. Hun innrømmet at hun har vært forelsket i min mann og har hatt sex med vennen hans i vårt hus.. Men med min mann også. Aner ikke hva jeg skal tro. Han nekter fortsatt. Har sendt Mail til telefonselskapet hans om spesifisert faktura i det tidsrommet de skal ha hatt kontakt..

Anonym poster: 2540b54504940e8db4bc3ccd283a246a

Hmmmmmmm...... dette høres merkelig ut.

Hvordan kan de ha vært hjemme i huset ditt og herja på uten at du har fått vite om det før nå ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et skikkelig ludder dette her.

Hun kan jo ha vært der og hatt sex med vennen hans, og dermed vet hvordan rommet ser ut.

Men jeg hadde nok ikke blitt sikker på at hun ikke hadde hatt sex med mannen din også ja. Det er vel en av de tinga man aldri kommer til å finne ut av dessverre, i og med at hun kom med den historien om vennen hans også.

Du kan jo la være å nevne for mannen denne historien om vennen (hvis du ikke allerede har gjort det) og så ta deg en skikkelig samtale med han der du ber han forklare hvordan hun kan beskrive soverommet deres. Så får du høre hva han sier.

Men rart han ikke har sagt noe om dette allerede da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. hun forteller uoppfordret om seksuell aktivitet med din mann

2. hun legger ut om detaljer som om hun ikke skammer seg over det

3. det er kommet frem at hun er ute etter mannen din

4. hun har hatt sex med en annen i huset deres

Jeg sier ikke at gubben din ikke har vært utro, men om han ikke har vært det ville jeg vært utrolig såret hvis dette er det tynne grunnnlaget du bruker som bevis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. hun forteller uoppfordret om seksuell aktivitet med din mann

2. hun legger ut om detaljer som om hun ikke skammer seg over det

3. det er kommet frem at hun er ute etter mannen din

4. hun har hatt sex med en annen i huset deres

Jeg sier ikke at gubben din ikke har vært utro, men om han ikke har vært det ville jeg vært utrolig såret hvis dette er det tynne grunnnlaget du bruker som bevis.

Jeg synes ikke det er noe tynt grunnlag i det hele tatt.

Denne dama har vært inne på soverommet til TS, enten med mannen hennes eller kompisen, eller begge.

At hun i det hele tatt har vært der, er noe som ikke burde ha skjedd og som mannen har latt skje, og noe mannen iallefall burde ha fortalt TS.

Hadde mannen min sluppet en ukjent dame inn på mitt soverom, enten med en kompis eller seg selv, så skulle han jaggu fått svare for seg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert kompisen spurte om å få låne soverommet da de brukte det...

det er kun mannen din som kan be om spesifisert faktura på hans mobil, om ikke det er du som står som betaler da. Bare å ta en tlf. Hadde bedt - i ettertid -mannen om å gjøre det for å se om han var redd for å avsløre noe eller ikke. Ringer han inn og ber om spesifisert faktura har han ikke noe å skjule.

Slik historien kommer frem nå virker det som om hun er ute etter mannen din.

Er det noe annet som gjør at du tror mer på henne - som vil ha han - enn mannen din?

men når sant skal sies nekter de fleste utro på at de har vært det så langt de kan.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper dere finner ut av det! Dette er vondt, spesielt når du ikke vet hva du skal tro. Men jeg må virkelig si at denne dama virker forferdelig mistenksom. I alle fall når hun endrer historien på denne måten OG innrømmer at hun har vært/er ute etter mannen din. Det kan være hun gjør dette kun for å få han ledig på markedet igjen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...