Gå til innhold

Noen i lignende situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har etter mye om og men, latt samboeren min gjennom nesten 7 år, måtte pakke en bag for noen ukers tid.

Han har fått klar beskjed om at det er pga jeg blir satt etter hans store lidenskap sport., alt mulig på TV, trener tre idrettslag osv, det er mine følelser at jeg ikke føler meg elsket, men han gjør lite for å vise at han elsker meg (selv om han sier det).

Er usikker på om jeg skal be ham inn igjen, men jeg kjenner det blir det så og si uansett, men hvilke tiltak skal vi jobbe med?? Noen som har forslag?

Tenker f.eks to kjæreste-kvelder i mnd, en som vi planlegger hver, for å glede den andre.

Flere forslag?

Anonym poster: 40c6cea52f87c2b7bd738fbbf0ab2710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal et forhold fungere må begge jobbe for det. Det er godt mulig at to kvelder i måneden vil fungere for dere, men for min del hadde ikke det vært nok.

Jeg hadde blitt trist hadde ikke kjæresten min brydd seg om meg og ikke vist det..

Jeg ville nå krevd minst én kveld per uke.

Har en søster som slet litt med det du sliter med, og hun fikk det bedre etter at de gikk hver sin vei, rett og slett fordi da slapp hun å jobbe for at forholdet skulle overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, For tanker, Asso.

Han tenker og grubler fælt om dagen, og trodde nok ikke het at eg mente alvor. Jeg har vært sterk disse dagene :)

Noen flere i lignende situasjon, som om igjen og om igjen har sagt at den andre må vise tydeligere at man ble elska?...

Anonym poster: 40c6cea52f87c2b7bd738fbbf0ab2710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

To kjærestekvelder i måneden høres lite ut. Jeg er helt for at man skal la typen drive med sine hobbyer og aktiviteter, men... noe tid må man ha sammen også, slik at man vet at man fortsatt er forelska og mer enn bare venner og samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...