Gå til innhold

"Du ser så utrolig bra ut fortiden og stråler som en sol "


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Denne kommentaren fikk jeg høre av en bekjent av meg som ikke hadde sett meg på en lang stund. Sannheten er den at, jeg er ganske ulykkelig fortiden. Føler jeg bare eksisterer for å eksistere og er bundet av rutiner og ansvar. Kort sagt: jeg er ulykkelig. Hvorfor kan da noen finne på å si at jeg stråler? Hører alltid at folk sier at når man har det bra, så stråler en, og når en ikke har det så bra, så vises det også. Javel, jeg har aldri vært så ulykkelig som det jeg er nå, og så får jeg høre at jeg stråler som sol og ser så bra ut fortiden. Døde litt inni meg av å høre det. Og så begynte hun å snakke om hvor bra jeg sikkert hadde det og hvor godt det sees...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det, har det slik som deg, alt for mye rutiner og ansvar, det gjør meg ulykkelig.

Hun mente det sikkert, og du er heldig hvis du kan skjule det, hva og jobbe for å snu dette? jobbe for å få det livet du ønsker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje hun så du hadde det vondt og prøvde et desperat forsøk på å muntre deg opp? :klemmer:

Anonym poster: ffa3b20f312cba548295ca7d514dd9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det, har det slik som deg, alt for mye rutiner og ansvar, det gjør meg ulykkelig.

Hun mente det sikkert, og du er heldig hvis du kan skjule det, hva og jobbe for å snu dette? jobbe for å få det livet du ønsker deg?

Ja, det er mye ansvar og rutiner, men før så var lykkelig til tross for ansvaret og alle rutiner, men nå er jeg bare... lei og ulykkelig.

Jeg er ganske flink til å skjule at jeg ikke har det så veldig bra, føler ikke at jeg kan begynne å fortelle folk slike ting om meg, derfor lider jeg i stillhet. Prøver vel egentlig det, men i blant er det hardt, og jeg trenger en time-out, men det får jeg ikke.

Håper det går bra med deg, og at du kommer over kneika fort :) Klem

Kanksje hun så du hadde det vondt og prøvde et desperat forsøk på å muntre deg opp? :klemmer:

Anonym poster: ffa3b20f312cba548295ca7d514dd9aa

Kanskje, eller jeg tror egentlig ikke det. Jeg følte meg ikke så bra når hun sa det og fortsatte å si at "det ser ut som du trives og har det bra, det vises så godt, du stråler, det er godt å se at det går så bra med deg." :(

Kan jo hende at du faktisk ser bra ut og stråler selvom du er ulykkelig? Ta det som et kompliment!

Ja, får vel gjøre det, selv om det gjør litt vondt likevel, når jeg vet at jeg ikke har det så bra, det var bare så ironisk. Men ja, det er bedre å høre at en ser bra ut, enn at "du ser så trist ut, har du det bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, det som er å lese om meg selv.

Det går likevel bra med meg fordi jeg selv skal

jobbe for og få ett bedre liv, men det er ikke lett.

Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen bare liker å si det? Jeg ble kalt en solstråle av en jente. Nå er jeg så langt fra en solstråle som det går an. Ser alltid sint eller sur ut selv om jeg føler meg nøytral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått den kommentaren når jeg hadde det som verst . Og kanskje vi jobber ekstra hardt for å virke lykkelige når vi har det som verst? Pussige greier egentlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest receive stseope

Det skjer jeg møter på noen som jeg kanskje vet som har slitt en del i det siste, men pga omstendigheten så stråler de for det og jeg kan da komme på å nevne at de stråler og ser bra ut ( jeg sier det fordi jeg mener det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...