Gå til innhold

Hvor lenge har du vært forelsket?


flue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var, delvis ulykkelig, forelsket i 5 år, men så ble vi endelig sammen og nå har jeg vært LYKKELIG forelsket i 3 år. Såå, 8 år da. Det er min lengste forelskelse :)

Anonym poster: fb6d5a8732557a8de525a116a2d3f7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært skikkelig forelska før, men for drøye tre mnd. siden falt jeg hodestups, og er vel egentlig på det nivået enda, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var avstandsforelska i fem år. Fra jeg var 15-20. Så det var vel litt sånn tenåringsfølelsesstorm.

Har ellers vært forelska i to ulike personer i et år hver, men her var det ensidig.

Har vært forelska i hun jeg er sammen med nå i to og et halvt år! :)

Så jeg endte ikke opp med noen av de første, men det er jeg veldig veldig glad for i dag, for jeg fant den perfekte personen for meg, og de andre hadde aldri kunnet måle seg engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært skikkelig forelska før, men for drøye tre mnd. siden falt jeg hodestups, og er vel egentlig på det nivået enda, heldigvis :)

Samme her faktisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært forelsket før. Lurer på om egentlig alle har evnen. Jeg kan godt syntes folk er pene, sjarmerende osv, og jeg kan godt være tiltrukket av noen, men jeg blir aldri forelsket. Må man være forelsket for å være sammen med noen?

Endret av auto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...