Gå til innhold

Jeg ringte eksen hans


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Eksen til kjæresten min har laget et helvete i 6 mnd nå. Hun ringer han (har fått nytt nr nå), kommer på døra, sprer rykter om meg, har slått til meg på byen, og er alltid jævlig hvis vi møter på henne.

Igår irriterte hun meg så sinnsykt på byen , jeg prøvde overse henne, fordi hun danset oppi meg, dyttet meg, og snakket med kjæresten min om fortiden deres.

Vi er snart 30 alle sammen ,og jeg synes det blir for dumt å holde på slik..

Det var HUN som gikk,men hun vil ha han tilbake.

Så når jeg kom hjem igår, var jeg dum nok til å sende en mld der jeg ba henne holde seg borte. Så var jeg idiot og skreiv noe usaklig og barnslig.. Fikk et barnslig svar tilbake..

Nå angrer jeg meg ihjel, å er livredd for at hun skal vise dette til alle, hans familie og felles venner..

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde du ringte jeg, men du skrev en sms...forferdelig dumt med alt som er skriftlig. Og til slike syke mennsker (ekser) bør man være veldig saklig og ryddig.

Men si det til kjæresten din så han vet dette for hun kommer garantert til å formidle det videre. Evt videresend din og hennes sms til han. han kan fortelle det hele til familieog venner så han kommer henne i forkjøpet.

Han bør da fortelle om alt hun har gjort og gjør så de forstår din reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

upsups,skulle nok passet deg hvis ho er såpass syk..

Tror nok at hvis jeg og kjæresten min var ute på byen og hans crazy ex hadde kommet så hadde vi nok dratt hjem altså..

Skjønner ikke at en kjæreste som har respekt for meg hadde latt hans ex behandle meg sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har lært nå.

Ligg lavt i terrenget. Begge dere må skaffe dere en såpass ny smarttelefon slik at dere kan laste ned en svartelisteapp og sperre henne fra å både sende meldinger og ringe dere.

Deretter må dere anmelde henne dersom hun kommer på døren, setter ut rykter (injurierende) eller er fysisk. Bare anmeld og anmeld. Forhåpentligvis får hun seg en støkk og blir redd.

Anonym poster: 4c3dd03a0da4a9108cb201209d7cf155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du anmeldt henne for å ha slått til deg på byen? Er det eventuelt noe annet du kan anmelde henne for? Trakassering, telefonterror o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...