Gå til innhold

Kjipe PMer til profilerte brukere

Silfen

Anbefalte innlegg

Fellesnevneren er vel at det er pm'er fra personer som man ikke har lagt merke til, personer som har nettopp lagd konto, personer som ikke har skrevet mye eller overhodet noe som helst med brukernavn.

Det finnes troll overalt. Ute i verden ellers tør de sjeldent å stikke seg ut, under anonymitet gjør de det dog. Det er en liten pris å betale spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare skumlest tråden, men et par kjappe spørsmål:

Er det mange som mottar slike PM? Det overrasker meg litt siden jeg ikke akkurat er poppis her og nylig stemplet som "uønsket" (ordrett sitert), og jeg mottar ikke slike.

Og dere som er anonyme og slenger litt med leppa: hva oppnår dere med det? Helt greit å bruke kjeften litt, men hva risikerer dere ved å fremstå under eget nick? Er det ikke bedre å være soldat enn terrorist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være lov å si at en del av PMene dere har fått treffer ganske godt.

Anonym poster: 6eff45a7134c7b8796e5ed8ea47dcb6a

Mobbing er greit fordi du syns mobberne kommer med "treffende" kommentarer?

Anonym poster: a2bed131e9dcc71764f73cdb5477bd6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må bli slemmere, jeg får ingen PM'er i det hele tatt, jeg. =(

Å jodda. Du har fått fra meg, men det var ingen stygg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i over 2 år og skjønner at det er mye på dette forumet som jeg ikke får med meg. sikkert fordi jeg ikke er overalt på forumet. Jeg har selv aldri sendt en drittmelding på PM til noen og har kun mottat en slik melding selv. Der sto det kun ett ord: drittkjerring. Godt mulig jeg fortjente betegnelsen men jeg skjønner ikke at man skal måtte benytte bakrommet for å riktig få boltre seg i sitt eget sinne.

En har kontroll på det en selv skriver, men en har ikke kontroll på hvordan innleggene blir lest. Et innlegg kan bli lest av en som har en dårlig dag osv og finner ut at det er godt å få slengt litt dritt. De som får mange ubehagelige PM, fungerer vel da egentlig kun som en søppelkasse for de som ikke har andre steder å gjøre av dritten sin. Sånn sett en god gjerning å lese en slik PM...

Hvor gjør folk av sinne, aggresjon, misunnelse, sjalusi etc - i det virkelige liv utenfor KG? Tar de alltid folk med til bakrommet for å fortelle de "sannheten", eller er det bare anonymiteten som åpner opp for "fritt frem". Virker som det er et skille mellom nettatferd og IRL atferd for en del mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Skal jeg sende deg en?

Du er så god du Havbris, tilbyr deg å sende spottende ord sånn at man kan føle seg inkludert i klubben her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnest alltid folk som likar å rakke ned på andre...

Eg har fått PM'ar om at eg er feminazi, kommunistnazi, kommunistsvin, arrogant drittkjerring, bedreviter og negativ, og at eg "lager dårlig stemning på forumet" og at ingen likar meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god du Havbris, tilbyr deg å sende spottende ord sånn at man kan føle seg inkludert i klubben her :)

God er vel en overdrivelse. Men det er jo ikke godt å stå utenfor gruppen av de som får haugevis av dritt meldinger, så om en eneste spottende melding kan gjøre det lettere, så gjør jeg det, vet du. Er ganske fleksibel igrunnen.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som er den største fornærmelsen på KG jeg. Å være femnazi, løs, frekk eller kosemoser. Hvordan er rangstigen liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått PM'ar om at eg er feminazi, kommunistnazi, kommunistsvin, arrogant drittkjerring, bedreviter og negativ, og at eg "lager dårlig stemning på forumet" og at ingen likar meg. :)

:sjokkert:

Jeg har fått mange av de i tråder, men aldri på PM. Og jeg er jo langt frekkere i kjeften enn deg! Kan det også kanskje være årsaken, jeg har allerede bedt dem dra til helvete åpent i tråden, så da synes de det er bortkastet tid å sende PM? :vetikke:

Folk som sender sånne PMer kan jo ikke være annet enn forstyrra, tenker jeg.

Sånn type folk som er med i konspiratoriske nettverk mot staten og femnazikulturmotstandsbevegelse, eller, er 14 år og helt totalt brødhue som ikke evner å finne på et tilnærmet saklig argument.

Litt som den ganga jeg fikk den lange beskyldningsgreia i en tråd - jeg var "ond, kontrollerende, hatet slanke mennesker" osv - hvor jeg ba om konkret redegjørelse, brødhueAB`en svarer så at "nei, jeg tok feil- det var ikke deg, men du er kjempeteit fordi om asså, jeg bare klarer ikke formulere meg bedre" :fnise:

Ikke bare mangel på folkeskikk, men også hjerneceller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som er den største fornærmelsen på KG jeg. Å være femnazi, løs, frekk eller kosemoser. Hvordan er rangstigen liksom :fnise:

Er frekk en fornærmelse? Jeg tar det som et kompliment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått meg noen teite private meldinger, noen søte også, forresten.

Koselig som i at menn over 180 sendte deg hjerter og blomster? :kghjerte::blomst:

Anonym poster: 9783ebb8310952676daf73a65e7d81f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose er verst.

Mja. Jeg vil jo si at når man er såpass evneveik at man ikke klarer konstruere ett eneste valid argument, og dermed tyr til X antall poster hvor man hater/misliker massevis av fenomener og plusser vilt på alle som kommer med regelrette personangrep er verst.

Ingen plusser i verden kan endre det faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart, for når jeg var en av de kjipeste brukerne her inne i 2 år, fikk jeg aldri PM om noe som helst. Kanskje dere viirker svake? Og at det er derfor noen tør?

Anonym poster: 50eb61c2053158b5b2a8bdd271178f55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt målløs. Trøst deg med at disse brukerne neppe hadde hatt baller nok til å gjøre det samme IRL. Det må være noen som bære på mye sinne og aggresjon som ikke blir ventilert ellers. KG blir en skikkelig søppelkasse for alt det folk ikke klarer å håndtere ellers. Så dere som får denne dritten, gjør i bunn og grunn en god gjerning ved å stille som privat søppelkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, for når jeg var en av de kjipeste brukerne her inne i 2 år, fikk jeg aldri PM om noe som helst. Kanskje dere viirker svake? Og at det er derfor noen tør?

Anonym poster: 50eb61c2053158b5b2a8bdd271178f55

Så for å oppsummere denne tråden, har man ikke fått er man uviktig, og har man fått virker man svak.

Da vet vi det dere!:jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Jeg vil jo si at når man er såpass evneveik at man ikke klarer konstruere ett eneste valid argument, og dermed tyr til X antall poster hvor man hater/misliker massevis av fenomener og plusser vilt på alle som kommer med regelrette personangrep er verst.

Ingen plusser i verden kan endre det faktum.

men nå var det hvilken pm som var verst å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...