Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvem faen bryr seg? det hagler pm'er for min del også - det skal litt til før jeg gidder la de affektere meg om de er så himla negative. det betyr jo bare at jeg blir lagt merke til.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har fått noen PMer, fikk et lite dryss da jeg i en tråd for lenge siden presterte å si at om man hadde problemer med meg så kunne man heller sende pm enn å snakke stygt i en tråd. Det oppfordrer jeg ikke til igjen. (Himlermedøyaogklørmegirumpasmiley)

• Liker 2
Skrevet

Tror det er meg tråden egentlig handler om. Har bare fått noen PM`er. De var ikke så ille i seg selv. Men jeg er mest satt ut av at folk ikke tåler en spøk, tar seg selv så utrolig selvhøytidelig, sitter på sin høye hest osv osv. Jeg har ikke vært annet enn fair og morsom her, og aldri trollet eller ødelagt seriøse tråder. Har jeg deltatt i dem har jeg hjulpet så godt jeg kan. Det er som regel folk som ikke har deltatt i diskusjonen, som kommer inn med pekefinger. Jeg kaller ingen for "fitte" eller "Hore", eller "skvulperass" før jeg har følt meg frem til at personen forstår at det er ment på en vennskapelig og fleipete måte.

Jeg har aldri deltatt på noen forumer før, bortsett fra noen fagforumer (som blir ganske annerledes), og jeg tenkte kanskje ikke helt over at folk kan være så UTROLIG forskjellig fra meg selv. Derfor ble jeg litt EMO og ba om sletting. Jeg er NØDT til å ha et sted å diskutere, så jeg kommer nok tilbake, dog i en mye mer sensurert og moderert utgave.

Sieg heil folkens!

Klem til dere som vet hvem dere er :)

Jeg synes ikke du er fair og morsom. Jeg synes du er irriterende, umoden og direkte plagsom til tider. Jeg orker ikke engang å svare i tråder der jeg ser du har skrevet.

sarkasme - du feiler hardt på det. du fremstår som tenåringsjenta på skolen ingen gidder snakke med.

For alle oss andre som ikke er med i denne snikk-snakkgjengen så er det DERE som fremstår som en haug med tenåringer på ungdomsskolen som skal lage de kuleste klikkene der ingen andre får være med. (Og nei, jeg har ikke lyst til å være med heller altså.) Jeg synes rett og slett at du kan være ganske slem til tider. Og bedreviter og territorial, men det er jo alle snikk-snakkere.

Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1

• Liker 11
Gjest Aphrodite
Skrevet

Uten å avsløre hvem dette er;

Er det brukernavn som ikke har noen historikk osv som sender slike kjipe meldinger?

Jeg har lurt veldig på dette her......

Jepp. Det er det for min del. Har bare vært en som har vært tøff nok til å stå frem med brukernavn og det er realt. Men syntes det er ganske irriterende fordi det er ofte helt ubegrunnet. Som "håret ditt er så bleika at du ikke ser ut som et menneske lengre!!" osv.. Shempe kult, not

Skrevet

great, enda en som skal ha oppmerksomhet. med kvasisarkasme og null å bidra med av diskusjon.

• Liker 1
Skrevet

Det er fascinerende at folk er så sjalu på pene mennesker på et fuckings forum at de må tråkke på dem på bakrommet.

• Liker 2
Skrevet

De fleste er hyggelige, noen er småcreepy - nei, jeg vil ikke se på at du pisker deg selv på cam. :riste: Heldigvis er det bare noen få som er kjipe.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes tullinger i alle samfunnslag, og av og til virker det som de fleste har funnet vei til internett. Der kan de utfolde seg, og tråkke andre ned, for å kompensere for sine egne patetiske liv. Men selv om man sitter bak en maskin og gjemmer seg, så har man som oftest ikke baller nok til å tråkke på andre uten å bruke en knapp som gjør seg anonym. For da kan jo ikke det egentlige nick bli besudlet samtidig. Skal man slenge dritt, bør man iallefall kunne stå for det man sier i tillegg. Ellers blir det bare løsskudd.

Jeg får ikke mye dritt på PM, men noe har det jo vært. Og det er nok riktig det at det kun er å irritere riktig bruker. Eller gal. Stein hakke gal.

Kanskje en idè å innse at brukere kan være her inne av forskjellige grunner? Heldigvis er ikke alle like.

• Liker 1
Skrevet

God humor.

Anonym poster: 3a72b47215ec129b5e4eb31e23fef316

Skrevet

I et forsøk på å få tråden over på riktig spor; er det mange av dere som får hyggelige PM'er også? Så utrolig koselig! Faith in humanity litt restored, jeg trodde ikke det var lov å være hyggelig på internett.

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke riktig spor. Hyggelige pmer har abolutt ingenting med tråden å gjøre og er en avsporing.

• Liker 2
Skrevet

Det er da ikke riktig spor. Hyggelige pmer har abolutt ingenting med tråden å gjøre og er en avsporing.

Beklager, tenkte det hadde litt med trådens tema å gjøre, da det virker som om det er umulig å diskutere uhyggelige PM'er.

Gjest Cosette
Skrevet

Kjipe PM-er høres morsomt ut. Kanskje man skal vurdere å gjøre seg mer profilert, bare for å se hva som dukker opp i innboksen?

• Liker 2
Skrevet

Du er skarp, formulerer deg presist og informativt om det er noe. Flørtete er du IKKE, du er omtrent like koselig som et piggtråd gjerde, om en skal si det i forhold til flørtete. Jeg liker deg :ler:

Anonym poster: c91f65a29b9b688400d6a8cc42489410

Var ikke det litt slemt sagt? Var det et kompliment? KG er et rart sted :klo:

Anonym poster: a2bed131e9dcc71764f73cdb5477bd6b

• Liker 1
Skrevet

Kjipe PM-er høres morsomt ut. Kanskje man skal vurdere å gjøre seg mer profilert, bare for å se hva som dukker opp i innboksen?

ehm....nei. Helt uinteressant.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Jeg har fått en hyggelig pm som ble til en hyggelig prat og noen treff. Aldri noen sure pm'er i postkassa mi. Nå er jeg ikke så synlig da med det her nicket.

Skrevet

Det trenger du ikke, det virker nemlig som om det til tider er ganske tilfeldig hvem som får slike trivelige beskjeder i innboksen. Jeg er ikke profilert her inne og har allikevel fått beskjeder om at jeg ikke må tro jeg er noe, at jeg er stygg(har aldri lagt ut noe bilde) og har flere ganger fått beskjed om at jeg er en hore. Flotte greier.
Gjest Lurifix
Skrevet

Hvor er disse trådene/innleggene som får folk til å sende sinte PMer? Jeg har ikke lest et eneste innlegg som har fått sinnet mitt til å koke så mye at jeg må sende en PM.

Skrevet

Men det tyder vel bare på at du ikke har ei psykiatrisk diagnose.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...