Gjest norah Skrevet 30. september 2012 #21 Del Skrevet 30. september 2012 Får meg til å tenke på utrykket Kvinner er seg selv værst. Utrolig mange usikre, bitre og sure folk rundtom. Nåde deg om du er gøy, vittig, frempå, står for egne meninger og er lite selvhøytidlig. Topper du det med at du kan se attraktiv ut og andre evt liker deg kommer virkelig klørne frem Jeg får som regel denne(ikke på PM asså); "Typisk sånne som deg å være uenige med noen bare fordi de er pene" beskyldningen Den beskyldningen kommer sjeldent fra kvinner, faktisk Så; fordi jeg A; har selvstendige meninger og B; ikke eksponerer meg selv er jeg altså per definisjon støgg som et hespetre. Jeg har litt motsatt inntrykk enn du; om man har postet bilder av seg selv(og noen liker utseende ditt), så vil enhver bruker som er uenig med den bli beskyldt for å være sjalu/bitter om man har markant ulike meninger. Litt OT; men jeg har motsatt erfaring Og vil bare gjenta at den beskyldningen alltid har kommet fra menn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 30. september 2012 #22 Del Skrevet 30. september 2012 Vet du hva som stod i PMene da? Selv om brukeren sa at det var så kjipe meldinger osv så kan det godt tenkes at det bare var noen som ba h*n roe seg. Og som sagt, det er også godt mulig at noe kom fra moderator. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 Jeg vet alt, visste du ikke det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. september 2012 #23 Del Skrevet 30. september 2012 Tror jeg må bli slemmere, jeg får ingen PM'er i det hele tatt, jeg. =( 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. september 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 30. september 2012 Altså: jeg får ikke dritt på pm fordi jeg ikke er pen? Hva faen? Hvor mye skal vi stygge lide? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 30. september 2012 #25 Del Skrevet 30. september 2012 Du er skarp, formulerer deg presist og informativt om det er noe. Flørtete er du IKKE, du er omtrent like koselig som et piggtråd gjerde, om en skal si det i forhold til flørtete. Jeg liker deg Anonym poster: c91f65a29b9b688400d6a8cc42489410 Det var så fint sagt at jeg nesten får lyst til å flørte med deg. <--- flørtesmiley Jeg liker deg og. Får meg til å tenke på utrykket Kvinner er seg selv værst. Utrolig mange usikre, bitre og sure folk rundtom. Nåde deg om du er gøy, vittig, frempå, står for egne meninger og er lite selvhøytidlig. Topper du det med at du kan se attraktiv ut og andre evt liker deg kommer virkelig klørne frem Mange av de kjipe PMene er faktisk sendt av menn, men jeg er helt enig i at det er mange bitre mennesker her inne. Jeg lurer på: hva er det folk skriver når det er negativt? Er det bare sånn usaklig dritt og personhets, eller hva er det de skriver? Her er et (ganske snilt) eksempel fra min egen private, lille PMsamling: "nå er jeg dritt lei av at du ødelegger miljøet på kvinneguiden med oppmerksomhetssyken din. du er ikke så hot som du tror. dessuten virker du teit og løs. skjerp deg!!!!!" Jeg liker spesielt godt at hun kommer med konstruktiv kritikk som gjør at jeg får veldig lyst til å forbedre meg. :gjeiper: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 30. september 2012 #26 Del Skrevet 30. september 2012 Vi andre, mer moderate burkere, setter faktisk ikke pris på dette, og synes dere bare er irriterende. Spesielt disse forbanna one linerene og denne kveruleringen bare på gøy. Dere eiger faktisk ikke forumet!! Dere som "aldri" skjønner hvem dette er finner disse brukerene på snikk-snakk og også i andre tråder som feks. i spør en bruker X-rated eller hva den ble kalt på seksualforumet. Det er ingen andre som setter pris på dette bortsett fra dere selv. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 Jeg tar selvkritikk for å avspore den tråden der noe innamari, skylder på at jeg var overtrøtt Men jeg lurer på; opplever du at du ofte skriver innlegg med innhold som blir ignorert av andre fordi de vil samtale med hverandre i masse tråder og bare drive one-linere? Ikke at jeg skal forsvare min drøye avsporing i den tråden der, men jeg vil jo si at de verste avsporerne i akkurat den tråden(meg og guybrush, jeg tar skylda for begge to) er helt saklige og bidrar med innhold i alle andre debatter. Der er det aldri snikksnakk, iallefall ikke om du tenkte spesielt på oss to(som faktisk avsporet den noe så j......) Unnskyld for avsporingen! Samtidig vil jeg si at jeg opplever de største kritikerne av enkeltbrukere/fenomener også tildels til å være de som står på sidelinjen og ikke egentlig bidrar med noe uansett, de bare irriterer seg uten å faktisk komme med mer enn kritikk og observasjoner. Det blir jo håpløst det også, og opprettholder jo bare nøyaktig det som er irritasjonsmomentet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 30. september 2012 #27 Del Skrevet 30. september 2012 Vet du hva som stod i PMene da? Selv om brukeren sa at det var så kjipe meldinger osv så kan det godt tenkes at det bare var noen som ba h*n roe seg. Og som sagt, det er også godt mulig at noe kom fra moderator. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 Tror det er meg tråden egentlig handler om. Har bare fått noen PM`er. De var ikke så ille i seg selv. Men jeg er mest satt ut av at folk ikke tåler en spøk, tar seg selv så utrolig selvhøytidelig, sitter på sin høye hest osv osv. Jeg har ikke vært annet enn fair og morsom her, og aldri trollet eller ødelagt seriøse tråder. Har jeg deltatt i dem har jeg hjulpet så godt jeg kan. Det er som regel folk som ikke har deltatt i diskusjonen, som kommer inn med pekefinger. Jeg kaller ingen for "fitte" eller "Hore", eller "skvulperass" før jeg har følt meg frem til at personen forstår at det er ment på en vennskapelig og fleipete måte. Jeg har aldri deltatt på noen forumer før, bortsett fra noen fagforumer (som blir ganske annerledes), og jeg tenkte kanskje ikke helt over at folk kan være så UTROLIG forskjellig fra meg selv. Derfor ble jeg litt EMO og ba om sletting. Jeg er NØDT til å ha et sted å diskutere, så jeg kommer nok tilbake, dog i en mye mer sensurert og moderert utgave. Sieg heil folkens! Klem til dere som vet hvem dere er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 #28 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg får som regel denne(ikke på PM asså); "Typisk sånne som deg å være uenige med noen bare fordi de er pene" beskyldningen Den beskyldningen kommer sjeldent fra kvinner, faktisk Så; fordi jeg A; har selvstendige meninger og B; ikke eksponerer meg selv er jeg altså per definisjon støgg som et hespetre. Jeg har litt motsatt inntrykk enn du; om man har postet bilder av seg selv(og noen liker utseende ditt), så vil enhver bruker som er uenig med den bli beskyldt for å være sjalu/bitter om man har markant ulike meninger. Litt OT; men jeg har motsatt erfaring Og vil bare gjenta at den beskyldningen alltid har kommet fra menn Okei. Jeg er ikke kvinne så jeg overfører bare mitt inntrykk og hva jeg har sett venninner bli utsatt for av andre kvinner. Mye jeg aldri har sett skje blant menn. Men mye surmaga oppstøtt er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 #29 Del Skrevet 30. september 2012 Norah: de faste kvinnehaterne er jo forsåvidt en egen klikk. De hater jo jenter som kan å utrykke seg i en debatt uansett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 #30 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tar selvkritikk for å avspore den tråden der noe innamari, skylder på at jeg var overtrøtt Men jeg lurer på; opplever du at du ofte skriver innlegg med innhold som blir ignorert av andre fordi de vil samtale med hverandre i masse tråder og bare drive one-linere? Ikke at jeg skal forsvare min drøye avsporing i den tråden der, men jeg vil jo si at de verste avsporerne i akkurat den tråden(meg og guybrush, jeg tar skylda for begge to) er helt saklige og bidrar med innhold i alle andre debatter. Der er det aldri snikksnakk, iallefall ikke om du tenkte spesielt på oss to(som faktisk avsporet den noe så j......) Unnskyld for avsporingen! Samtidig vil jeg si at jeg opplever de største kritikerne av enkeltbrukere/fenomener også tildels til å være de som står på sidelinjen og ikke egentlig bidrar med noe uansett, de bare irriterer seg uten å faktisk komme med mer enn kritikk og observasjoner. Det blir jo håpløst det også, og opprettholder jo bare nøyaktig det som er irritasjonsmomentet. Tja jeg vil tro at vår "avsporing" var den type underholdning TS fisket etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. september 2012 #31 Del Skrevet 30. september 2012 Tror det er meg tråden egentlig handler om. Har bare fått noen PM`er. De var ikke så ille i seg selv. Men jeg er mest satt ut av at folk ikke tåler en spøk, tar seg selv så utrolig selvhøytidelig, sitter på sin høye hest osv osv. Jeg har ikke vært annet enn fair og morsom her, og aldri trollet eller ødelagt seriøse tråder. Har jeg deltatt i dem har jeg hjulpet så godt jeg kan. Det er som regel folk som ikke har deltatt i diskusjonen, som kommer inn med pekefinger. Jeg kaller ingen for "fitte" eller "Hore", eller "skvulperass" før jeg har følt meg frem til at personen forstår at det er ment på en vennskapelig og fleipete måte. Jeg har aldri deltatt på noen forumer før, bortsett fra noen fagforumer (som blir ganske annerledes), og jeg tenkte kanskje ikke helt over at folk kan være så UTROLIG forskjellig fra meg selv. Derfor ble jeg litt EMO og ba om sletting. Jeg er NØDT til å ha et sted å diskutere, så jeg kommer nok tilbake, dog i en mye mer sensurert og moderert utgave. Sieg heil folkens! Klem til dere som vet hvem dere er Filla da, jeg hadde trodd du hadde litt mer utholdenhet enn som så? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 30. september 2012 #32 Del Skrevet 30. september 2012 Norah: de faste kvinnehaterne er jo forsåvidt en egen klikk. De hater jo jenter som kan å utrykke seg i en debatt uansett Det er ikke kvinnehaterne som kommer med beskyldningene, faktisk Det er helt vanlige brukere, som trekker "bitterfitte" kortet om jeg er sterkt uenig med en pen bruker(altså en som har postet ansiktsbilde, hvilket jeg aldri har, ergo de vet ikke hvordan jeg ser ut) Da kommer den "buhu pene brukere blir hetset av hele verden fordi de er pene, andre er så sjalu - det er jo ikke tilfeldig at den pene brukeren får pes". Jeg ser ikke relevansen av utseende og innhold i meninger. Mine meninger blir da ikke mer legitime eller sanne ettersom hvor pen eller ikke jeg er. Det rare er jo at det er helt legitimt å dra "du er sikkert sjalu" kortet, som jo er nøyaktig samme mekanisme Anyway; det var OT igjen fra min side. Et alternativ er jo faktisk å sette de brukerne man irriterer seg noe så faen over på ignorering, det har jeg gjort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2012 #33 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg får nesten ingen pm'er, verken sleazy, positive eller negative. Negative har jeg bare fått fra noen fjortiser i fotballfruetråden, men det teller egentlig ikke siden jeg ba om det selv og de blir sure på alle som ikke er enige. Så enten irriterer jeg ikke nok folk, ellers så tør de bare ikke. Jeg liker å tro at det er det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. september 2012 #34 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg får nesten ingen pm'er, verken sleazy, positive eller negative. Negative har jeg bare fått fra noen fjortiser i fotballfruetråden, men det teller egentlig ikke siden jeg ba om det selv og de blir sure på alle som ikke er enige. Så enten irriterer jeg ikke nok folk, ellers så tør de bare ikke. Jeg liker å tro at det er det siste Ja vi er alt for redde, du er for mye kvinne for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 30. september 2012 #35 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Jeg har fått endel pm'er fra noen brukere som syntes jeg ser ut som en hore. (jeg fikk mange når jeg het "Nyx" her) Takk for det. Men eller så går det mer på "faen, du er så jævla dum i hodet fordi du er blond. gå å dø" Jeg vil ikke anse meg selv som en profilert bruker heller. Endret 30. september 2012 av Aphrodite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2012 #36 Del Skrevet 30. september 2012 Ja vi er alt for redde, du er for mye kvinne for oss For mye kvinne? That's a first! Det er et par som ikke redde for å være dust på åpent forum da, selvsagt under anonym bruker, så jeg har en mistanke om at det bare er brukere som ikke vil vise meg hvem de er. -- Men jeg er overrasket over hvor mange som får direkte slemme pm'er, lurer på om det er de samme som sender til alle eller om det er et overtall av gærninger her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 30. september 2012 #37 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har fått endel pm'er fra noen brukere som syntes jeg ser ut som en hore. (jeg fikk mange når jeg het "Nyx" her) Takk for det. Men eller så går det mer på "faen, du er så jævla dum i hodet fordi du er blond. gå å dø" Jeg vil ikke anse meg selv som en profilert bruker heller. Uten å avsløre hvem dette er; Er det brukernavn som ikke har noen historikk osv som sender slike kjipe meldinger? Jeg har lurt veldig på dette her...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 30. september 2012 #38 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) jeg har fått et par PM`er fra jenter som synes at jeg flørter med alle guttene her inne, og om jeg ikke kan slutte med det hehe .. ...og etter at jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen fikk jeg en PM fra en jente som lurte på om jeg har tatt plastisk operasjon, eller om jeg bare ser så "fake ut". ...første gang jeg har hørt noen gang ..også har jeg fått en hel masse hyggelige PM`er også da, fra både gutter og jenter, kommentarer på bilder jeg har lagt ut og ting jeg har sagt i diskusjoner. dog, jeg ser ikke på meg selv som en "profilert bruker" ;p Endret 30. september 2012 av Wednesday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. september 2012 #39 Del Skrevet 30. september 2012 Men for å komme tilbake til topic, så jeg ikke får en skyllebøtta for å spore av igjen. KG er et interessant lite samfunn. Et som består alle mulige slags folk. Mekanismene er ikke så ulike som i samfunnet forøvrig. Noen synes bedre enn andre. Og i det man blir synlig på KG, uavhengig av årsak, så er man også gjenstand for at folk synser og mener en hel masse om deg. Noen liker deg, noen er likegyldig og noen synes du er jævlig. Av de som av en eller annen årsak ikke liker deg, så varierer det hvordan de velger å ta det. Noen er såpass greie at de setter deg på ignore, mentalt eller fysisk, scroller forbi innlegg og lar det være med det. Andre føler at de må få ut gruffet sitt. Noe som kanskje kommer av at noen tar ting fryktelig personlig, også det som ikke er skrevet direkte til dem, og kan holde en intens grudge lenge. Andre liker å irritere seg på sidelinja, som Norah er inne på, de observerer, og finner ting å irritere seg over. Av de som trenger utløp for irritasjonen sin, så løser noen det ved å komme med dritt i åpent forum, gjerne som AB. De spesielt ivrige kan holde det gående over tid, i alskens tråder. Eller hopper på anledningen så fort den byr seg. Det er den "safe" metoden, spesielt om man bruker AB. Man kan si hva man vil, uten at noen kan gi deg en smak av egen medisin. De som er hakket mer ivrig, kan finne på å sende pm. Enten ved hjelp av egen konto, eller ved å opprette en ny en. Men dette er hakket mer pesete eller "risikabelt" enn anonym bitching i forumet. Enten må man ta bryet med å bruke en egen konto, eller så må man jo ta sjansen på å måtte stå for det man sier. Og det er det ikke alle som vil. Om man får slike pmer handler ikke om at man er "viktig", eller profilert. Jeg tror heller det handler om tilfeldigheter. Du klarte på et eller annen vis å irritere en av de brukerne som har et så stort behov for å uttrykke sin irritasjon, at de er villig til å ta det skrittet. Det kan i teorien skje hvem som helst. Rett person, til rett tid, så får man pm. Og ja, jeg er fryktelig fascinert over at det finnes folk som blir så til de grader opphengt i brukere. Det er litt.. patetisk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. september 2012 #40 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg anser meg absolutt ikke for å være en slem bruker, og har mottatt utrolig mange hyggelige Pm-er i løpet av den tiden jeg har vært med her. Kun én eneste PM som kan tolkes som slem? Vet ikke, jeg valgte å tolke den som uforståelig. Denne kom fra en mannlig bruker under fullt nick: Slipp meg inn i livet ditt så vil du for alltid forbli sur - mohaha :pisk: Bare et eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg