Gå til innhold

Kjipe PMer til profilerte brukere

Silfen

Anbefalte innlegg

Hæ? Link?

Anonym poster: 457696ac73ece29f2eb271c8cd9ed3ff

Gå inn på Spør en bruker 2.0- tråden inne på snikk-snakk og bla deg litt tilbake, jeg forstod at noe var skjedd fordi denne tråden hadde høy aktivitet tidligere, er nesten "død" nå og så var det en bruker som "pratet" om en slags D-dag, da bladde jeg litt tilbake i tråden, jeg husker ikke hvilke side, men du verden, for et spetakkel det var, bare "støy" hele veien.

Men jeg fikk endelig bekreftet noe jeg hadde mistenkt veldig lenge, at det eksisterte/ eksisterer en ryktebørs blant enkelte KG-brukere via PM. Jeg hadde til da valgt å ikke forholde meg til mistankene mine, men nå som en bruker røpet at det eksisterer en ryktebørs, da er det bare å holde deg VELDIG langt unna denne gjengen der.

Anonym poster: 3dd9d0ad2f52fa58d961ceb90e8cbf14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på Spør en bruker 2.0- tråden inne på snikk-snakk og bla deg litt tilbake, jeg forstod at noe var skjedd fordi denne tråden hadde høy aktivitet tidligere, er nesten "død" nå og så var det en bruker som "pratet" om en slags D-dag, da bladde jeg litt tilbake i tråden, jeg husker ikke hvilke side, men du verden, for et spetakkel det var, bare "støy" hele veien.

Men jeg fikk endelig bekreftet noe jeg hadde mistenkt veldig lenge, at det eksisterte/ eksisterer en ryktebørs blant enkelte KG-brukere via PM. Jeg hadde til da valgt å ikke forholde meg til mistankene mine, men nå som en bruker røpet at det eksisterer en ryktebørs, da er det bare å holde deg VELDIG langt unna denne gjengen der.

Åja, det. Jeg syns det er bra at det ble tatt opp. Og innlegget fra Mette bekrefter jo det som ble tatt opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de som har fått spredd sladder og rykter eller blitt identifisert via PM kan få beskjed om dette fra admin.

Anonym poster: 9862e5b2cdaf4fdda81fbbac7e5b2d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det. Jeg syns det er bra at det ble tatt opp. Og innlegget fra Mette bekrefter jo det som ble tatt opp da.

Det spørs litt på motivene og agendaen til de som tok det opp innledningsvis, men det som jeg reagerte mest på at det virker som om den slags og mobbing er akseptert, fordi det tross alt er "viktigere å bevare roen og den fine og koooooselige stemningen" enn å konfrontere folk og de brukere som skrev at de nå forlater tråden fordi de ikke likte utviklingen, det tolker jeg som et stilltiende aksept av den slags. Skuffende av en del av brukere jeg tidligere oppfattet som relativt oppegående.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper de som har fått spredd sladder og rykter eller blitt identifisert via PM kan få beskjed om dette fra admin.

Anonym poster: 9862e5b2cdaf4fdda81fbbac7e5b2d28

Jeg håper det, også. For de som har drevet med dette, kan bli møtt med konsekvenser langt større enn en "enkel" utestengelse. Dette synes jeg er veldig bra tiltak av KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klart å finne denne siden på Spør en bruker? Den er jo så jævli lang.

Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klart å finne denne siden på Spør en bruker? Den er jo så jævli lang.

Rundt side 444.

Anonym poster: a2bed131e9dcc71764f73cdb5477bd6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å huske hvor langt jeg bladde i går (jepp, hadde god tid og var nysgjerrig i starten, men så overtok vemmelsen), men gjorde et forsøk nå og det starter på ca 439-440.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg fant det like etter at jeg spurte her, ble overnysgjerrig og utolmodig ;)

Så det vil si at en viss bruker har drevet og prøvd seg på andre brukere, og når han ikke har fått det som han ville har han spredd løgner og rykter om de? Og fått andre med på hetsekampanje?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg fant det like etter at jeg spurte her, ble overnysgjerrig og utolmodig ;)

Så det vil si at en viss bruker har drevet og prøvd seg på andre brukere, og når han ikke har fått det som han ville har han spredd løgner og rykter om de? Og fått andre med på hetsekampanje?

Tar antall plusser som et ja. Kommer ikke over hvor god menneskekjenner jeg er altså. Ingenting av dette overrasket meg, heller ikke hvem det var som lot seg rive med i "kampanjen".

Enda en grunn til å være glad for at en alltid er AB :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si hvor glad jeg er i de dramaløse brukerne på KG :fnise:

Anonym poster: a2bed131e9dcc71764f73cdb5477bd6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg ble også nysgjerrig i går når jeg ante ugler i mosen ;)

Men uten at jeg vet hva som har foregått, så tror jeg det kan stemme, det du konkluderer med. Men jeg tror også mange fra Snikk-Snakk har vært /er involvert i mer eller mindre grad i denne "ryktebørsen", så jeg tror det dreier seg om mer enn som så, som det du nevner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ble også nysgjerrig i går når jeg ante ugler i mosen ;)

Men uten at jeg vet hva som har foregått, så tror jeg det kan stemme, det du konkluderer med. Men jeg tror også mange fra Snikk-Snakk har vært /er involvert i mer eller mindre grad i denne "ryktebørsen", så jeg tror det dreier seg om mer enn som så, som det du nevner.

Jepp det er garantert noe mer. Flaut at voksne folk kan holde på slik. Og gode eksempler på at det ikke bare er kvinnfolk som driver med baksnakking.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar antall plusser som et ja. Kommer ikke over hvor god menneskekjenner jeg er altså. Ingenting av dette overrasket meg, heller ikke hvem det var som lot seg rive med i "kampanjen".

Enda en grunn til å være glad for at en alltid er AB :danse:

Jeg med. Jeg har riktignok skrevet noen innlegg under brukernavn, og hadde tidligere sansen (noen er greie nok, så gjelder ikke alle) for folkene på Snikk-Snakk, men etter å ha bivånet en del krangler og mye hinting og antydninger mellom/ mot brukere, og lignende så opplevde jeg at det ble stadig vanskeligere å forholde seg til folkene der, samtidig som jeg hadde mistanker fra tidligere om at det eksisterer en ryktebørs i kulissene blant KG-brukere...så summen av alt dette, førte til at jeg distanserte meg litt fra de brukere det gjelder.

Og vedkommende som startet "kampanjen" håper jeg er utestengt, slike har ingenting å gjøre her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje man skulde slutte å spekulere, og heller forholde seg til at det har foregått ting som er alvorlige, men som ingen har den fulde oversikt over.

For egen del har jeg opplevet at det er blitt sendt pm'er med løgnaktige påstander om meg, og jeg kan ikke se hva som har foranlediget dette. Det blev også opprettet en tråd, der jeg blev beskyldt for noe svært alvorlig, og som tydeligvis en del mennesker her har trodd på.

Det dere skriver nå, bidrager bare til å skabe yderligere uro, misforståelser og mistro. Vær venlige å slutte å spekulere, og forhold dere til at admin behandler det som er skjedd, og at admin og moderatorer trolig er de eneste som har fuld oversikt over omfanget av dette.

VI trenger ikke å diskreditere brukere ved at folk her legger ud sine helt personlige fortolkninger av noe de ikke har grundlag for å trekke konklusjoner over.

Dette har gjort stor skade for mange. Venligst ikke legg yderligere sten til byrden ved å spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

who gives a shit? :filer:

Who gives a shit om hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...