Silfen Skrevet 30. september 2012 #1 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg syns jeg stadig vekk ser at brukere som utmerker seg, gjerne på en måte som noen eller flere kan anse som negative, får en eller flere pmer som uttrykker sin misnøye i større eller mindre grad til den brukeren. Hvorfor er det bare noen som får disse? Hva er det som trigger andre slik at de må sende slike? Og hvorfor har ikke jeg fått noen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 30. september 2012 #2 Del Skrevet 30. september 2012 Vil du jeg skal sende en til deg? Jeg tror det er sjalusi som trigger i mange av tilfellene, eventuelt dårlig impulskontroll. Og så tror jeg det er ganske tilfeldig hvem som får, jeg fikk en stalker her inne en gang og jeg har ikke utmerket med på noen som helst måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. september 2012 #3 Del Skrevet 30. september 2012 Og hvorfor har ikke jeg fått noen? Fordi ingen tørr fucke med Silfen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 30. september 2012 #4 Del Skrevet 30. september 2012 kanskje du er uviktig? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 30. september 2012 #5 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tror heller ikke at man trenger å utmerke seg noe særlig, man må bare irritere på seg riktig person. Jeg har fått flere - og det har vært fordi jeg er frekk, oppmerksomhetssyk, har 'ukvinnelige' meninger og er flørtete. Jeg er helt uenig i at jeg er flørtete. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #6 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tror heller ikke at man trenger å utmerke seg noe særlig, man må bare irritere på seg riktig person. Jeg har fått flere - og det har vært fordi jeg er frekk, oppmerksomhetssyk, har 'ukvinnelige' meninger og er flørtete. Jeg er helt uenig i at jeg er flørtete. Du er skarp, formulerer deg presist og informativt om det er noe. Flørtete er du IKKE, du er omtrent like koselig som et piggtråd gjerde, om en skal si det i forhold til flørtete. Jeg liker deg Anonym poster: c91f65a29b9b688400d6a8cc42489410 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 30. september 2012 #7 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har ikke fått en sånn PM enda, selv om jeg er flink til å irritere. Er vel ikke så veldig kjent heller forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. september 2012 #8 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har ikke fått en sånn PM enda, selv om jeg er flink til å irritere. Er vel ikke så veldig kjent heller forsåvidt. Enig, de to ukene jeg har vært her er 90% av det jeg poster bare tullball og avsporinger, men jeg er ikke viktig nok til å bli sint på tydligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 #9 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tror heller ikke at man trenger å utmerke seg noe særlig, man må bare irritere på seg riktig person. Jeg har fått flere - og det har vært fordi jeg er frekk, oppmerksomhetssyk, har 'ukvinnelige' meninger og er flørtete. Jeg er helt uenig i at jeg er flørtete. Får meg til å tenke på utrykket Kvinner er seg selv værst. Utrolig mange usikre, bitre og sure folk rundtom. Nåde deg om du er gøy, vittig, frempå, står for egne meninger og er lite selvhøytidlig. Topper du det med at du kan se attraktiv ut og andre evt liker deg kommer virkelig klørne frem 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 30. september 2012 #10 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Jeg lurer på: hva er det folk skriver når det er negativt? Er det bare sånn usaklig dritt og personhets, eller hva er det de skriver? Endret 1. oktober 2012 av Ann Christin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 #11 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg lurer på: hva er det folk skriver når det er negativt? Er det bare sånn usaklig dritt og personhets, eller hva er det de skriver? Jeg får bare dritt anonymt men jeg har sett andre få personhets av type jantelov. Ikke tro du er noe, du er bare teit, folk liker deg egentlig ikke, hold kjeft du er dum. Osv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 30. september 2012 #12 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg får bare dritt anonymt men jeg har sett andre få personhets av type jantelov. Ikke tro du er noe, du er bare teit, folk liker deg egentlig ikke, hold kjeft du er dum. Osv Åjah :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 30. september 2012 #13 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg lurer på: hva er det folk skriver når det er negativt? Er det bare sånn usaklig dritt og personhets, eller hva er det de skriver? For det meste usaklig pisspreik og personhets. Men det er jo såklart fordi de som ikke liker meg minst må være psykisk syke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 30. september 2012 #14 Del Skrevet 30. september 2012 For det meste usaklig pisspreik og personhets. Men det er jo såklart fordi de som ikke liker meg minst må være psykisk syke... Heheh, ååh. Men hva svarer du når folk skriver dritt til deg? Jeg hadde egentlig blitt litt satt ut jeg om jeg hadde fått noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 30. september 2012 #15 Del Skrevet 30. september 2012 Heheh, ååh. Men hva svarer du når folk skriver dritt til deg? Jeg hadde egentlig blitt litt satt ut jeg om jeg hadde fått noe sånt. Jeg svarer som regel ikke, hvorfor gidde det ? Jeg blir ikke satt ut, jeg er ganske hardhudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #16 Del Skrevet 30. september 2012 Brukeren du tenker på nå er bare den mest irriterende brukeren som har vært her inne. Jeg har aldri sendt en slik PM til noen her, og kommer heller ikke til å gjøre det, men jeg er glad for at noen har giddet å ta tak i det. Og det er godt mulig at brukeren ikke bare har fått beskjed av andre brukere her, men også moderatorer. Det er irriterende når gode debatt-tråder skal ødelegges av folk som kommer inn som en tornado og kverulerer til hele forumet er ødelagt. Den gode debatten blir ødelagt av fjortis-svar og kverulering bare for å kverulere. Det er greit nok at det finnes en del brukere her som liker å sosialonanere hverandre på fast basis, men hold det til snikk-snakk. Dere tror dere er noen slags "overmennesker" her inne som kan tillate dere å skrive hva som helst i hvilken som helst slags tråd. Vi andre, mer moderate burkere, setter faktisk ikke pris på dette, og synes dere bare er irriterende. Spesielt disse forbanna one linerene og denne kveruleringen bare på gøy. Dere eiger faktisk ikke forumet!! Dere som "aldri" skjønner hvem dette er finner disse brukerene på snikk-snakk og også i andre tråder som feks. i spør en bruker X-rated eller hva den ble kalt på seksualforumet. Det er ingen andre som setter pris på dette bortsett fra dere selv. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 30. september 2012 #17 Del Skrevet 30. september 2012 Brukeren du tenker på nå er bare den mest irriterende brukeren som har vært her inne. Jeg har aldri sendt en slik PM til noen her, og kommer heller ikke til å gjøre det, men jeg er glad for at noen har giddet å ta tak i det. Og det er godt mulig at brukeren ikke bare har fått beskjed av andre brukere her, men også moderatorer. Det er irriterende når gode debatt-tråder skal ødelegges av folk som kommer inn som en tornado og kverulerer til hele forumet er ødelagt. Den gode debatten blir ødelagt av fjortis-svar og kverulering bare for å kverulere. Det er greit nok at det finnes en del brukere her som liker å sosialonanere hverandre på fast basis, men hold det til snikk-snakk. Dere tror dere er noen slags "overmennesker" her inne som kan tillate dere å skrive hva som helst i hvilken som helst slags tråd. Vi andre, mer moderate burkere, setter faktisk ikke pris på dette, og synes dere bare er irriterende. Spesielt disse forbanna one linerene og denne kveruleringen bare på gøy. Dere eiger faktisk ikke forumet!! Dere som "aldri" skjønner hvem dette er finner disse brukerene på snikk-snakk og også i andre tråder som feks. i spør en bruker X-rated eller hva den ble kalt på seksualforumet. Det er ingen andre som setter pris på dette bortsett fra dere selv. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 Du synes han var irriterende og det rettferdiggjør PMer med hets ? Jaja, deg om det.... Som regel er de som sender disse PMene noen en aldri har hørt om før som kanskje har 0 innlegg i forumet. Så de skriver nok som regel som anonyme.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. september 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 30. september 2012 Haha, flere som må få seg litt! Vampen, får jeg straff, eller? Sånn type ikke snop neste lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. september 2012 #19 Del Skrevet 30. september 2012 Du synes han var irriterende og det rettferdiggjør PMer med hets ? Jaja, deg om det.... Som regel er de som sender disse PMene noen en aldri har hørt om før som kanskje har 0 innlegg i forumet. Så de skriver nok som regel som anonyme.... Noen ganger oppretter de også brukere bare for å sende dritt. Jeg har fått noen suspekte pm'er fra nyoppretta kontoer, som slettes raskt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #20 Del Skrevet 30. september 2012 Du synes han var irriterende og det rettferdiggjør PMer med hets ? Jaja, deg om det.... Som regel er de som sender disse PMene noen en aldri har hørt om før som kanskje har 0 innlegg i forumet. Så de skriver nok som regel som anonyme.... Vet du hva som stod i PMene da? Selv om brukeren sa at det var så kjipe meldinger osv så kan det godt tenkes at det bare var noen som ba h*n roe seg. Og som sagt, det er også godt mulig at noe kom fra moderator. Anonym poster: 1e6554835d5955cc7d374d9e48d0d7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg