Gå til innhold

hva skal man akseptere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kjæresten min har ikke hatt kjæreste på 2 år, han har værdt i militæret, og i mellom tiden fa kjæreste til meg. så har jeg snik tittet på facebook innboksen hans.. (ikke stolt av det) der har han snakket med mange jenter, ei der de vekslet erotiske historier og hun naken bilder. eller jenter som han flørtet vilt med. men så traff han meg og nå bare snakker han rolig med dem... men er det ok? blir jo utroligt domt å si at jeg har vært så dom å sett på innboksen hans... men.. tok han meg bare for at han fikk meg, å etter å ha lest dem så føler jeg meg ikke såå spesiell....

Anonym poster: fb3c50f28ab0d01012ff3cfa67b94d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han snakker jo bare med dem på vanlig måte nå, sant? Det er jo det som er det viktige. Jeg synes egentlig det er verre at en kjæreste snoker i innboksen. Det er mindre grunn til å stole på deg enn han, for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han villet hatt en av de jentene som kjæreste, så hadde han vært sammen med en av de nå. Men han er sammen med deg. Og det betyr at han vil ha nettopp deg.

Man må jo få lov til å gjøre hva man vil når man ikke er i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør hva man skal akseptere, vel, jeg hadde hatt store problemer med å akseptere en partner som snoket i innboksen min, og som mente at jeg ikke skal snakke med folk jeg har kjent lenger en ham.

Jeg ville altså slitt med å akseptere det du har gjort, men jeg hadde ikke hatt problemer med å akseptere at han nå snakker rolig/normalt med kvinner han før har flørtet og tullet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde noe galt, og via den handlingen fant du ut at han ikke har gjort noe galt.

Og dette skal du nå klandre han for.

Vel...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han snakker normalt med de jentene nå, så er det ingenting du bør henge deg opp i. Det er samtaler som tok sted før deres forhold? Vel, da er det egentlig ikke relevant lenger.

Uansett, hva som gjelder snokinga, gjort er gjort, nå har du fått svar på det du har søkt etter, og nå bør du la det ligge dødt.

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han villet hatt en av de jentene som kjæreste, så hadde han vært sammen med en av de nå. Men han er sammen med deg. Og det betyr at han vil ha nettopp deg.

Man må jo få lov til å gjøre hva man vil når man ikke er i et forhold.

Det er ikke sikkert, og selv om jeg kan si meg litt enig,så hadde hjernen min dypt inne vist at det ikke er sant. Det er jo ikke sikkert at de jentene ville noe mer seriøst med han..

Men jeg skjønner ikke hva du er sur over ts,ja,han hadde en historie med kvinner,han er jo hetro så det er vel vanlig?

Så når han traff deg sluttet han. Er ikke det også vanlig?

Tror at du kan akseptere dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det, ble bare så sjokket over alle meldingene... huff ja er vel egentlig meg det er noe galt med.. men tenkte bare, er jeg også ei sånn jente som han bare snakket til, men at jeg tok infinativet også ble vi i lag..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som om du skaper rom for spekulasjon. Er det virkelig nødvendig? Du vet jo best selv om han har oppriktige følelser for deg. Ikke søk etter problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han elsker meg så veldig, jeg er jo ekstremt heldig. vi skal jo flytte sammen neste høst, og.. nei herlighet vi er jo så ufattelig forelsket begge to! noen ganger blir man litt rar oppi hodet, men TUSEN takk, nå er alt godt igjen, drar å overrasker kjæresten min NÅ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er: Har han lagret disse bildene på pcen i en hemmelig mappe? :lur:

Neida, jeg tuller! Om han prater normalt med dem nå, er det jo det som betyr noe :) Tror du skal ta det helt med ro jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næi han har slettet alt fra fortiden, men han har bildene i samstalen på facebook...

Åh herregud.. Kvinnfolk og det med å lage problemer ut av ingenting..

Ja er kvinne selv.

Anonym poster: f1eacdde62aa7c834e81ccbe24375924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry meg da, men er da lov å komme med sine problemr frøken...

folk som syter over at folk syter gjør at jeg syter mer enn av folk som bare syter!

Dagens setning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...