Gå til innhold

Får ikke tak i henne, når bør jeg bli bekymret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har siden i dag tidlig forsøkt å få tak i min søster. Hun er over 18 år.

Snakket så vidt med henne på telefon i natt, hvor vi avtalte at vi skulle snakkes i dag kl. 9. Jeg bor ca. 100 mil fra henne, så jeg kan ikke bare stikke bort og se om det er i orden med henne. Vi skulle snakkes siden jeg skal reise med fly om to timer, da jeg skal besøke henne. Og vi skulle avtale nærmere om hun kunne hente meg på flyplassen. Hadde dette vært noen andre, ville jeg nok ikke vært litt bekymret som jeg er nå, men min søster har til tider slitt litt psykisk. I tillegg var hun ute på byen i går, så nå er jeg litt bekymret. Synes jo det er rart at hun ikke tar telefonene, siden vi avtalte det og siden jeg skal reise ned til henne.

Til nå har jeg ikke kontaktet noen av vennene hennes, fordi jeg er litt redd for å gjøre noe som vil gjøre henne flau. For alt jeg vet kan hun ha vært med hjem til noen i natt...

Hva ville dere ha gjort? Ville dere ha forsøkt å kontakte vennene hennes, eller ville dere ha ventet en stund til?

Anonym poster: 0d29474d4d188739b39bcc44753c9489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hun når du kommer? Dvs. når du skal lande?

Jeg ville ventet en stund til og ikke ringt vennene hennes, men vært forberedt på å ta flybuss hvis hun ikke dukker opp. (Og så ville jeg vært innmari sur fordi hun ikke holdt avtalen.) Sannsynligvis ligger mobilen i veska så hun ikke hører den, og så har hun forsovet seg etter byturen i går.

Skjønner bekymringen ettersom du sier hun sliter psykisk, men synes likevel bare du må se det an foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet når jeg skal komme. Jeg får ha litt is i magen.

Anonym poster: 71737cde36dddbccb8e123196c38210f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du er framme nå, jeg.

Er enig med ei over her, høres ut som om hun har sovnet med mobilen utenfor rekkevidde, eventuelt uten strøm om den var av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme nå? Fikk du søsteren din til å hente deg?

Anonym poster: 006eadcfe564c02faae019b56fa72090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...