Gå til innhold

Lei av kvinner som ikke vil bli gravide


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å ikke ville bli gravid er ikke det samme som å forhaste seg med å bli gravid.

Tenker du på kvinner som ikke vil ha barn i det hele tatt? Eller kvinner som vil vente?

Tror de fleste (med unntak såklart!) ønsker seg barn etterhvert, men fornuftige damer venter såpass lenge at de er sikre på at de er i ett forhold med en ansvarlig og oppegående mann som de forhåpentligvis kan dele resten av livet med. (Og det finner man ikke ut det første året man er sammen, for å si det sånn!) ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ville bli gravid er ikke det samme som å forhaste seg med å bli gravid.

Tenker du på kvinner som ikke vil ha barn i det hele tatt? Eller kvinner som vil vente?

Tror de fleste (med unntak såklart!) ønsker seg barn etterhvert, men fornuftige damer venter såpass lenge at de er sikre på at de er i ett forhold med en ansvarlig og oppegående mann som de forhåpentligvis kan dele resten av livet med. (Og det finner man ikke ut det første året man er sammen, for å si det sånn!) ;-)

"Ønsker seg barn etterhvert".... Den har jeg hørt så utrolig mange ganger at jeg blir helt kvalm. HVA ER VITSEN MED Å DRØYE DEN SÅNN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts igjen her.. Får forresten frysninger av kvinner som ikke vil ha barn i det hele tatt. Hvordan kan jeg finne ut om en kvinne jeg holder på med er slik? GRØSS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whatever floats your boat, men jeg er jaggu gla jeg står fritt til å styre min egen båt, og er blitt i lag med en som heller ikke ønsker seg barn, (ja jeg vet GRØSS GRØSS)

Ønsker man seg ikke barn så gjør man vel ikke det. Du får vel spørre dama da antar jeg, er det noe annet å gjøre? Du høres jo ikke akkurat ut som en ansvarlig far om du bare ønsker en rugekasse og det første du ønsker når du møter en dame er å befrukte hennes egg og få hennes avkom, det handler jo om å bli trygg på den personen en skal få barn med, antar at det er litt viktig også? En slik tillit tar vanligvis litt tid for oppegående mennesker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer du at kvinnfolk skal skreve med beina med en gang du hever pekefingeren og sier at du vil ha barn?? Hørt om selvbestemmelsesrett over egen kropp eller? Få deg ei thaidame, de er vel rimelig lydige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som syns der er utrolig kleint med menn som forhaste seg med å bli gravid med en jente?

Anonym poster: dfe2e31d7471e5512cdb7ce714e47a7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ønsker seg barn etterhvert".... Den har jeg hørt så utrolig mange ganger at jeg blir helt kvalm. HVA ER VITSEN MED Å DRØYE DEN SÅNN?

Og hva er vitsen med å stresse? Jeg vil ikke ha barn med den første og beste. Å få barn er en stor avgjørelse som vil forandre livet ditt, en kvinne med noen mellom ørene får ikke barn med den første og beste. Bare fordi du vil bli pappa, så vil du at en jente du nettopp har møtt, skal bli gravid så fort som mulig, slik at du ikke trenger å vente? Bruk hodet da, mann.

Anonym poster: dfe2e31d7471e5512cdb7ce714e47a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts igjen her.. Får forresten frysninger av kvinner som ikke vil ha barn i det hele tatt. Hvordan kan jeg finne ut om en kvinne jeg holder på med er slik? GRØSS.

"Vil du ha barn (etterhvert)?" er en setning som kanskje kan løse det problemet. :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ønsker seg barn etterhvert".... Den har jeg hørt så utrolig mange ganger at jeg blir helt kvalm. HVA ER VITSEN MED Å DRØYE DEN SÅNN?

Vitsen er vel å sørge for at barnet som kommer til verden skal få vokse opp i trygge omgivelser med foreldre som har et godt og stabilt forhold, og som har faste inntekter som skaffer familien tak over hodet og alle andre nødvendigheter.

At folk venter med å få barn til de er ferdige med studier, eller venter til man har vært sammen noen år og dermed er sikker på sitt valg av partner, tyder på at de er modne og ansvarlige nok til å sette et liv til verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær hellere gla for om du finner ei jente som ikke blir smelt på tjukka med en gang, og stikker av med ungen din etter 1 år fordi dere ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert at det ikke bare er DEG vi vil ha barn med?

altså,du er nok søt og grei, ey,sikkert underholdende til tider og!..

men tenk å føde den trollungen....auch!

--

Er du seriøs egentlig?

Altså,alt til sin tid + barn skal få slippe å bli født av en mor som egentlig ikke er klar for dem eller egentlig ikke vil ha dem..Vi lever i en tøff verden og jeg tror at folk flest ønsker å forberede barna sine og gi dem så godt start som det de er i stand til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...