Gå til innhold

Kan man "holde på med" noen uten å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan en ung gutt og en ung jente "holde på" med hverandre hvis de ikke har sex? Altså som i setningen "jeg holder/driver på med en (gutt eller jente) nå"...? Eller må man ha regelmessig sex for å kunne bruke det uttrykket?

Anonym poster: ac21d4575f5955f8594b628f461e719b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei må ikke ha sex for å bruke det uttykket.

For meg er det bare et annet ord for dating. Og når man dater, har man ikke nødvendigvis sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kalia

Vel jeg holdt på med kjæresten min før vi ble sammen, og vi hadde ikke sex før etter vi var blitt sammen. Så enten gjorde vi noe veldig feil, eller så går det helt fint an ;)

Ha sex når du selv føler du er klar for det du, og ikke følg "regler" du måtte høre.

Du må i grunn ikke ha sex for å holde på med noen når du ikke er ung lenger heller, bare så det var oppklart til fremtidlige undringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er absolutt mulig. Det er ingen regler, men snarere hva man selv føler seg komfortabel med. Da jeg ble sammen med min samboer for 7 år siden, så venta vi i 9 måneder før vi hadde sex, så ja, det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er absolutt mulig. Det er ingen regler, men snarere hva man selv føler seg komfortabel med. Da jeg ble sammen med min samboer for 7 år siden, så venta vi i 9 måneder før vi hadde sex, så ja, det lar seg gjøre.

Godt å høre både fra Lolita og Gakkepus at det fortsatt er folk som venter lenge. Selv holder jeg på med en fyr, over ett år nå...uten sex, litt da , men ikke gjort det. Jeg er heller ingen fjortiss, men voksen. Har blitt knytta føler jeg, så der er ingen fasit for noen hvordan et forhold blir til. Han har lenge kalt seg kjæresten min. Synes ofte folk idag venter for kort, de har sex nesten før de vet om de har følelser...

Uansett, du kan "holde på" med han så lenge du vil uten sex. Følg hjertet ditt og ikke press deg før du vil ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Ja, selvfølgelig. Etter min mening så "holder man på" om man møtes regelmessig og er mer enn venner. Trenger ikke ha sex for å bruke det uttrykket i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig. Men kanskje enda vanskeligere å holde bena lukket såklart. Jeg holdt faktisk på med en fyr i 6mnd, og vi hadde bare sex en gang. Mest fordi anledningen ikke bydde seg rett og slett. Enten var han for full eller så var jeg for full, eller så sov vi på sofaen til broen hans, eller inne i en lekestue på en barnehage for så å ligge der å fryse, eller i sengen til hans bestekompis, mens hans bestekompis lå ved siden av oss i samme sengen, eller så lå vi ut i skolen, en tidelig vår, det var vått og kalt, og ikke fristet det da å ta av seg klærne. Anledningen bydde seg sjeldent. Men ble mye fingring og slikt da. Merkelig "forhold". Tror ikke vi hadde en normal kveld ilag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig. Men kanskje enda vanskeligere å holde bena lukket såklart. Jeg holdt faktisk på med en fyr i 6mnd, og vi hadde bare sex en gang. Mest fordi anledningen ikke bydde seg rett og slett. Enten var han for full eller så var jeg for full, eller så sov vi på sofaen til broen hans, eller inne i en lekestue på en barnehage for så å ligge der å fryse, eller i sengen til hans bestekompis, mens hans bestekompis lå ved siden av oss i samme sengen, eller så lå vi ut i skolen, en tidelig vår, det var vått og kalt, og ikke fristet det da å ta av seg klærne. Anledningen bydde seg sjeldent. Men ble mye fingring og slikt da. Merkelig "forhold". Tror ikke vi hadde en normal kveld ilag.

BTW.. fingring er også sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...