Gå til innhold

Gutter, hvor mye legger dere i å kalle noen "jenta mi"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på meg en gutt, vi har det fint sammen, mye moro og prater bra sammen liksom. Vi har ikke definert oss som noen ting, og har vel vært enig om å ta ting som de kommer.

Den siste uka har han kalt meg "jenta mi"...

Veit dere ikke kan svare for han, men hvis du kaller noen "jenta mi", hvor mye legger du i det?

Anonym poster: 77214ce8c703bd819d612530f24ad2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på meg en gutt, vi har det fint sammen, mye moro og prater bra sammen liksom. Vi har ikke definert oss som noen ting, og har vel vært enig om å ta ting som de kommer.

Den siste uka har han kalt meg "jenta mi"...

Veit dere ikke kan svare for han, men hvis du kaller noen "jenta mi", hvor mye legger du i det?

Anonym poster: 77214ce8c703bd819d612530f24ad2a9

Hvor lenge har dere holdt på ? Har dere hatt sex? Er han ung eller godt voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Det kan vel bety at han ser på deg som sin egen eiendom.

Jeg er flink til å ødelegge romantiske greier.

Det kan vel også være et godt tegn? Jeg ser for meg at hvis en gutt ser på ei jente som hans (jeg ville ikke brukt ordet eiendom), kan det jo bare bety at han ikke ønsker at hun skal finne noen andre, fordi han vil ha henne for seg selv. Noe som betyr at han er glad i henne, eller føler noe for henne.

Se, romantisk igjen. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente da, men de gangene noen har kalt meg "jenta mi" har det vært mer der enn bare "å holde på".

De ordene har på en måte markert et slags skille, hvis du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...