Gå til innhold

Dumpa han 3 ganger nå med vilje men Elsker han :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en sånn fyr jg kjenner og som jeg har falt dypt for, la oss kutte historien og gjøre den kort. Jeg har altså hatt samleie med han siden mars og sisst gang var i august.

Han har teksta meg 3 ganger nå tilsammen hver lørdag for å være presis, og jg finner altid på unnskyldninger.

Denne lørdagen ringte han jg sa ja, men jeg tar ikke opp når han ringer nå og jeg skal late som om jeg drakk for mye.

Jeg har vært dødens forelska i han her og er det forsatt men kan ikke lure meg til å møte han igjen fordi hver gang vi har samleie så blir jeg mer og mer forelska i han.

Og jeg vet at han liker meg,men har mange andre jenter tilstedet også.

Han lever ''fastlife'' kort fortalt at han skal leve fort og dø ung det er livsmottet hans.

Jeg får vondt i hjertet av å gjøre det mot han,men det som er det er at han vet ikke at jeg liker han så mye som jeg gjør, MEN jeg vet jeg kommer aldri til å få han fordi han har selv sagt han ikke klarer å holde seg til en jente :(:(:(:(:(:(

Anonym poster: b78659594ee6e2cdf322cc54b61b4abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du 13år?

Gå videre, drit nå i han.

Anonym poster: 01326cff1df898f02ea9251729635522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 13år?

Gå videre, drit nå i han.

Anonym poster: 01326cff1df898f02ea9251729635522

Nei er 19 år faktiskt.

Men jeg føler jeg gjør bra hevn nå tilbake men jeg kan ikke utsette meg selv til å møte han igjen fordi jeg kommer til å falle like dypt som jeg gjorde i August. :/

Jeg prøver å beskytte mitt hjerte her...

Anonym poster: b78659594ee6e2cdf322cc54b61b4abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det også. Såret gang på gang og jeg er 45. Tok ikke til vettet før for to år siden og da ved hjelp av psykolog. Noe i din oppvekst gjør deg utsatt for slike menn. Ikke la deg slik som meg la deg bruke i alle disse årene. Finn deg en mann som er deg verdig. Om du så må ty til psykiatrien for å se at du fortjener så mye mye bedre. Ikke bare i tankene men i din gjøren og laden også. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...