Gå til innhold

Normalt å kaste steiner i vinduet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to uker siden hadde jeg tre gjester, og vi hadde vært på byen og tatt par pils. De ble med meg hjem siden vi skulle dele en flaske vin eller to hjemme hos meg. Det var slutt mellom meg og kjæresten, og plutselig kom det en stein i vinduet. Han ene sa med det samme, det er han.

Nei, sa jeg, det tror jeg ikke.

Men jeg tok en titt ut av vinduet, og det var faktisk eksen. Nå har jeg fått nerver og mange av hans venner (hans venner) er sinna på han pga det som skjedde. Det hører med til historien at han slo meg og jeg var gul og blå og fikk et brudd i nesebeinet. Han slo så hardt at hans høyrehånd er skadet, kanskje et brudd, det håper jeg på. Men jeg hater vold, så håper jo at det ikke er verre skader...

De siste to ukene har jeg ikke turt å ha gardinene fratrukket når det blir mørkt om kveldene. Hører jeg en lyd utenfor får jeg angst og skvetter til. Han har bedt om unnskyldning, men når jeg har besøk av de samme som var her når han kastet stein, uten å ringe eller banke på først, virker det som de også sitter på ankerplanken. Men de vet at de kan forsvare både meg og de selv.

En venn som ikke var her, sa at hvorfor i h...... lot jeg han komme inn døra, når han oppførte seg på den måten. Jeg sa, hvorfor... vet ikke.

Men jeg følte jeg jo trygg, hadde venner på besøk og det ble nesten slosskamp, men da gikk jeg i midten og sa ro dere ned.

Jeg savner eksen, men han virker ikke særdeles oppgående som både slår, og kaster stein i vinduet. Gleder meg ikke til mørketiden nå, men gjør han det en gang til er det flere som vil beskytte meg, selv om jeg blir drept.

Situasjonen er ikke bra, siden jeg egentlig er mer rettet i linje av pasifisme, og ikke føler jeg trenger en arme med menn som skal forsvare meg.

Og han har bedt om unnskyldning. Uten at jeg har spurt, vet jeg at han har fått trusler hvis han plager damer igjen.

Dette er en frustrasjonstråd. Men dessverre sant.

Anonym poster: 77579dc4bf29b3ff57347daa376891a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få besøksforbud rettet mot ham :)

Jeg trenger vel ikke det, håper jeg. ?

Han vet at han ikke kan skade meg uten å få halve byen på nakken og bli sendt bort med bakbeina først. Men jeg er blitt redd, engstelig og skvetten når jeg er hjemme, er redd han kan stå i hagen og kaste stein igjen. Han knuste ikke vinduet, men steinen gikk i to deler og vinduet fikk en liten skramme.

Men det var tilfeldig at vinduet ikke ble knust.

Og når jeg har besøk i ettertid, og blir nervøs pga at han kan stå ute i hagen, påvirker det også mine gjester. Jeg har ikke tenkt å flytte, men hvorfor ringte han ikke bare på døra eller på telefonen, men snek seg i hagen og kastet stein? Han så at jeg hadde venner på besøk. For to uker siden var jeg ikke en som dro gardinene igjen selv om det var mørkt ute, og den typen angst har jeg fått etter hendelsen.

ts

Anonym poster: 77579dc4bf29b3ff57347daa376891a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Jeg trenger vel ikke det, håper jeg. ?

Han vet at han ikke kan skade meg uten å få halve byen på nakken og bli sendt bort med bakbeina først.

Anonym poster: 77579dc4bf29b3ff57347daa376891a8

Det blir litt for dumt, det er som å si "jeg vet han ikke kan drepe meg uten å havne i fengsel."

Innse at han ikke vil deg godt, oppsøk politi og skaff deg besøksforbud - han har skadet deg før, og vil mest sannsynlig gjøre det igjen - skaff deg beskyttelse!

Endret av grapefrukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal damer med en politialarm, hvis jeg burde fått det?

Ingenting.

Politiiet bruker ofte over en time før de kommer selv med alarm. Hva er hensikten?

Anonym poster: 77579dc4bf29b3ff57347daa376891a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal damer med en politialarm, hvis jeg burde fått det?

Ingenting.

Politiiet bruker ofte over en time før de kommer selv med alarm. Hva er hensikten?

Anonym poster: 77579dc4bf29b3ff57347daa376891a8

Hæ? Hva har du tatt?

Anonym poster: 4e9faafa02bb29f71d0803fe5ed9494d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...