Gå til innhold

stjeler noen maten din i kollektivet?jeg har løsningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, det så faktisk litt lurt ut. Leste en som skrev at h*n låste inn nye påleggspakker slik at de gamle ble spist først samtidig som de nye holdt seg kalde. Åpenbart ikke bare meg som til enhver tid har det problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.coolstuff.no/Fridge-Locker

LÅS maten inne. perfekt! .....med mindre noen tar med seg hele greia. men det gjør de sikkert ikke.

Anonym poster: 9f635e234ebd744d72a0d2f8de0efad4

Ouch...jeg som hadde shoppet inn rottegift...er lei av at folk rundt meg stjeler som ravner og tar spesielt ost, som ikke akkurat er billig, så jeg tenkte å ofre 70 kr på en pakke ost og 100 kr på rottegift, og putte litt rottegift i osten...lettvint og en rask løsning i forebyggingens øyemed. Synes min løsning også er perfekt, jeg da...

Anonym poster: 24192979165bbffb641be3c4d3786d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har lest flere tråder her om folk som klager på at maten blir stjelt så tenkte det kansje kunne være noe å prøve :)

hehe leste det jeg og ,veldig smart:)

Anonym poster: 9f635e234ebd744d72a0d2f8de0efad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch...jeg som hadde shoppet inn rottegift...er lei av at folk rundt meg stjeler som ravner og tar spesielt ost, som ikke akkurat er billig, så jeg tenkte å ofre 70 kr på en pakke ost og 100 kr på rottegift, og putte litt rottegift i osten...lettvint og en rask løsning i forebyggingens øyemed. Synes min løsning også er perfekt, jeg da...

Anonym poster: 24192979165bbffb641be3c4d3786d90

Hvem faen hiver rottegift i mat for å lære noen ei lekse?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen hiver rottegift i mat for å lære noen ei lekse?!

Det er ikke greit at noen stjeler maten MIN.

Anonym poster: 24192979165bbffb641be3c4d3786d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit at noen stjeler maten MIN.

Anonym poster: 24192979165bbffb641be3c4d3786d90

Men det er altså heilt greit å forgifte noen istedefor å finne ein skikkelig løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen hiver rottegift i mat for å lære noen ei lekse?!

Folk som vil i fengsel kanskje?

Anonym poster: 22872d31bfde79261486de9a067331ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kompis som bodde på kollektiv og der hadde alle et pitelitte kjøleskap hver. Likevel så stjal folk av hans mat. Så han ble så forbanna lei at han rigga til en flaske cola og mentos som datt oppi flaska om man ikke åpnet kjøleskapet riktig. Så satte han opp skjult kamera. Priceless:P

Anonym poster: 43c524d7ab991d1454b7aea70e6aafde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er altså heilt greit å forgifte noen istedefor å finne ein skikkelig løsning på problemet?

Hjelper ikke. Noen ganger må det drastiske virkemidler for før folk endelig lærer. Se bare på politikerne, som nekter å bevilge penger til livsviktig forebygging f.eks, hittil det skjer en alvorlig, eller dødsulykke før politikerne omsider bevilger penger. Sånn er det dessverre. Hardt liv.

Anonym poster: 24192979165bbffb641be3c4d3786d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke. Noen ganger må det drastiske virkemidler for før folk endelig lærer.

Det samme tenkte Breivik, det betyr ikke at det er riktig.

Anonym poster: 22872d31bfde79261486de9a067331ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kompis som bodde på kollektiv og der hadde alle et pitelitte kjøleskap hver. Likevel så stjal folk av hans mat. Så han ble så forbanna lei at han rigga til en flaske cola og mentos som datt oppi flaska om man ikke åpnet kjøleskapet riktig. Så satte han opp skjult kamera. Priceless:P

Anonym poster: 43c524d7ab991d1454b7aea70e6aafde

Likte denne ideen!

Ellers så er det jo på de fleste hybler plass til ett slikt minikjøleskap til rundt tusenlappen enten under pulten eller et annet sted.. Problem solved! (Pluss at du kan ha kald drikke på rommet!)

Anonym poster: e7209a4b908e2c4cf03271e3c36dbc0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: "Do not try this at home" i eksempelet med bjørnen...

Bortsett fra det så så det ut som en litt lur sak. Hadde jeg vært av dem som oppbevarer matpakken i felles kjøleskap på jobben så hadde det definitivt vært en idé hvis jeg også hadde matsnokende kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...