Gå til innhold

Forvirrende eks, sexlyst og miste følelser


Gjest Gjestgjestgjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestgjestgjest

Hei alle sammen. Hvordan har dere som har vært i bra forhold som har tatt slutt pga sexlyst eller opplevde at følelsene fadet ut forholdt dere til eksene deres? Snart ett år etter dette tilsynelatende skjedde eksen min vil hun ikke snakke med meg. Vi hadde en fortvilet diskusjon(under langdistanseforhold) som endte i brudd og jeg har tatt kontakt par ganger for å forsøke å rydde opp litt. Svarer meg knapt og lurer på hvorfor jeg tar kontakt, men blir stille så fort det kommer spørsmål om å prate over tlf. Skjønner ikke helt dette ekstreme behovet for unngåelse når du tilsynelatende skal være ferdig med bruddet og følelsene i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun rett og slett er så ferdig med det at hun ikke har noe ønske eller behov for å "rydde opp"? Sånn er det hvertfall for meg. Jeg flyttet fra eksen for snart to år siden og senest for noen dager siden ville han ha nok en prat om hvorfor jeg gikk osv. Ikke for å prøve å vinne meg tilbake men for å prøve å forstå. Men jeg vet at det ikke er noe jeg kan si til ham som vil gjøre at han skjønner og kan gå videre. Det har jeg prøvd før.

For din egen del må du la dette fare. Om dette ikke er et menneske du må ha omgang med i fremtiden ser jeg ingen grunn til å rydde opp heller. Noen mennesker har behov for å prate ut om ting, andre har det ikke og det må du nesten bare respektere. Også må du tenke gjennom hva du tror du ville ha fått ut av en samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...