Gå til innhold

Jeg kommer ikke over x'n min, og jeg er i et forhold...


Gjest Dropset

Anbefalte innlegg

Jeg kommer virkelig aldri over x'n min og omvendt.. Jeg har hatt flere kjærester siden vi var sammen og har vært sammen med han jeg har nå i mange år. Jeg var sammen med x'n min for nesten ti år siden, men tror jeg elsker ham fortsatt. Når vi møtes får begge en lengsel som er veldig tydelig men vi gjør ingenting. Vi bor i en ganske liten by/bygd og møter hverandre veldig ofte. Jeg tror jeg alltid vil elske ham, og jeg tror han alltid vil elske meg og. Men han vil aldri ha noe forhold og vi kunne ikke vært sammen. Må jeg bare slå meg til ro med at jeg elsker en annen enn kjæresten min, og at det er noen man aldri kommer over? eller skal jeg slå opp med kjæresten min og være mer med x'n selv om han ikke tror på forhold? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen gode råd til deg, men har kontakt med mine ekser. Flere har sagt at jeg og han jeg var sammen med i over ti år, egentlig aldri vil komme over hverandre og at vi passet sammen som hånd i hanske...

Men vi slet og det ble slutt. Vi ringes i blant og jeg har møtt han noen ganger, også sovet over ,men sex har vi ikke hatt - det føltes bare rart og kleint siden vi begge hadde hatt forhold i ettertid, følte at jeg fikk prestasjonsangst og tror han følte det samme. Han hadde møtt den jeg var sammen med i tre års tid og jeg hadde møtt en yngre dame han var sammen med. Vi pratet som vanlig, også om forhold, men det føltes rart å bevege seg i samme seng (bortsett fra søvn)

Men er du ulykkelig med den du er sammen med nå ts, ville jeg slått opp - uavhengig av om du ikke får eksen din tilbake som en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok som jeg måtte gjøre, gå videre uten han. Nå er det over 40 år siden vi var sammen, men fremdeles får vi hjertebank når vi møtes. Vi kan aldri bli sammen og vi har vært vårt liv nå og har hatt det i mange år.

Evig eies kun det tapte!

Anonym poster: fc47ce37d7008683a7651399084ad303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han er redd for å binde seg eller noe, eller han tror det er bedre å være singel...

Ok. Vel, det er ufattelig kjipt å ikke kunne være sammen med den man elsker. På den annen side mener jeg at dersom man virkelig virkelig er glad i noen, vil man gjøre alt for være sammen med dem, det vil også si at man endrer synet sitt på forhold og åpner seg for kjærligheten.

Ofte romantiserer vi virkeligheten, spesielt når vi føler noe er uoppnåelig. Det virker litt som dere lever litt på et ideal, en drøm, en fantasi. Og det vil jo gjøre at forholdet du nå er i, ikke kan konkurrere mot fantasien om hva som kunne ha vært mellom deg og han andre.

Kanskje ikke det du vil høre, og jeg kjenner jo ikke hele historien deres, men jeg mener at i dag skal det litt til for ikke å kunne finne sammen. Da må det være at den ene av partnerne ikke har nok/de samme følelsene, eller ikke ønsker sterkt nok å dele livet med den andre personen. Vi lever jo i overflods og frihetens tid. Det er fort gjort å fortape seg i drømmer,en annen ting er om det hadde vært så fantastisk dersom det ble dere likevel.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper at du får avslutning og finner ut hva du bør gjøre i forhold til din nåværende kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vel, det er ufattelig kjipt å ikke kunne være sammen med den man elsker. På den annen side mener jeg at dersom man virkelig virkelig er glad i noen, vil man gjøre alt for være sammen med dem, det vil også si at man endrer synet sitt på forhold og åpner seg for kjærligheten.

Ofte romantiserer vi virkeligheten, spesielt når vi føler noe er uoppnåelig. Det virker litt som dere lever litt på et ideal, en drøm, en fantasi. Og det vil jo gjøre at forholdet du nå er i, ikke kan konkurrere mot fantasien om hva som kunne ha vært mellom deg og han andre.

Kanskje ikke det du vil høre, og jeg kjenner jo ikke hele historien deres, men jeg mener at i dag skal det litt til for ikke å kunne finne sammen. Da må det være at den ene av partnerne ikke har nok/de samme følelsene, eller ikke ønsker sterkt nok å dele livet med den andre personen. Vi lever jo i overflods og frihetens tid. Det er fort gjort å fortape seg i drømmer,en annen ting er om det hadde vært så fantastisk dersom det ble dere likevel.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper at du får avslutning og finner ut hva du bør gjøre i forhold til din nåværende kjæreste.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, skal huske ordene dine :) vi får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...