Gå til innhold

Kjæresten min har uhelbredelig kreft


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For 6 månder siden møtte jeg en fyr. En måned senere ble vi kjærester. Vi var bestevenner før vi ble kjærester og han fortalte meg om live hans. Han har vært gjennom så mye fælt helt fra han var 5. Det var tydeligvis ikke nok. Han fortalte meg han har kreft. Det er uhelbredelig, først gikk det ikke opp for meg og jeg ble lei meg men det gikk bra. Nå så har jeg sett hvor syk han faktisk er, og det gjør så utrolig vondt for meg å vite og se det. Jeg gråter mange ganger om dagen. Han er alt for meg, jeg kommer ikke overens med familie og har ingen venner, bare når noen trenger noe. Jeg var veldig deprimert og tenkte på selvmord før jeg møtte han, men han reddet meg liksom. Jeg er så lykkelig med han når jeg klarer å ikke tenke på hvor syk han er. Han bor langt unna så vi får ikke sett hverandre. Det er mye som skjer og lite penger så det blir nok ikke å se han før 2-4 år.. Vi har det veldig hyggeligt sammen. Jeg er mye på sykehus for jeg har vært syk de siste 3 årene men vet ikke hva det er. Det føles ut som han er den eneste personen i verden som skjønner hvordan jeg har det. Vi fant ut det ble ca 4 år kanskje før vi møtes og da sa han det gikk. En stund senere sier han er redd vi ikke får en framtid sammen. Vi har snakket om å gifte oss og få barn men det et veldig vanskelig å tenke på fremtiden når jeg vet vi ikke får den sammen. Vi skyper mye og jeg gråter mye men prøver å skjule det. Det er så vondt for jeg har blitt så glad i ham. Jeg fikk en spandert tur til samme land som han bor i men han bor langt fra dit jeg skulle og ingen av oss har penger eller jobb. Så da får jeg ikke dratt rundt i landet heller.. Jeg er ganske sikker på at han er seriøs, han har gitt meg adressen sin, han bare sa den og ba meg skrive den ned (jeg har ikke gitt min, han har heller ikke spurt ) han presser meg ikke til noe og har vist meg til foreldrene sine (litt flau for å vise meg dem, men jeg har sett dem) jeg er bare så lei meg for jeg venter på en framtid med han som aldri kommer. Sorry for rotete og langt innlegg. Bare lurer på om jeg er den eneste som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært kjærester i x antall måneder, du vet hvordan hans helse er, men han har ikke fått din adresse? Jeg synes det skurrer litt.

Anonym poster: e1908f627b0b9fff0f6f93009faa6d0b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt han i virkeligheten? Eller bare på nett?

Uansett dere har kjent hverandre i 6 mnd, bor ikke i samme land, kan ikke sees,eller treffes på lenge. Jeg vil råde deg til å bare være venner med gutten. Regner med du er rimelig ung, og har hele livet foran deg, så ikke kast bort din dyrebare tid på en du ikke har noe langsiktig framtid med. Behold han gjerne som venn, støtt han, men prøv heller å danne deg ett nettverk der du bor nå, og finn heller en som bor mer nært deg som kan gi deg støtte og omsorg som du trenger.

:klemmer: til deg ts

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han har uhelbredelig kreft, vet du noe mer om sykdommen hans? hvor mye han har igjen? Jeg beklager så mye men hele hans sykdom-historie høres litt rart ut..i hvet fall med en såpass alvorlig tilstand har jeg ikke hørt at mange lever i flere år.. Klem til deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhelbredelig kreft og lever i årevis? tror du må åpne øya dine ts. om han har fortalt deg dette så er det blank løgn. han kommer sikkert til å be deg om penger etterhvert. bare vent å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er alt for deg, men dere kan ikke møtes før om 4 år? Dere har vært sammen i 6 mnd og snakker om å gifte dere? Jaha.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å les litt på denne nettsiden : http://www.tunisianloverats.com/

Han sikkert ikke fra tunisia, men fremgangsmåten til scammere er den samme. Det skader ikke å bare lese litt hvertfall.

Jeg fikk bare en følelse av at ting ikke stemmer helt med forholdet deres. Men hvis han er ærlig og det er ekte håper jeg virkelig at du ikke trenger å vente 4 år før du får være med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å les litt på denne nettsiden : http://www.tunisianloverats.com/

Han sikkert ikke fra tunisia, men fremgangsmåten til scammere er den samme. Det skader ikke å bare lese litt hvertfall.

Jeg fikk bare en følelse av at ting ikke stemmer helt med forholdet deres. Men hvis han er ærlig og det er ekte håper jeg virkelig at du ikke trenger å vente 4 år før du får være med ham.

Åja, er han fra et afrikansk eller muslimsk land? Fysj, han skal sikkert ha penger til "sykehusutgifter" av deg, tipper jeg, TS. Hahahahah, good luck. Hvis jeg har rett, og du går rett på, er det til pass for deg.

Anonym poster: 504670170dfc831919ef551b7e3d9be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok et forsøk på svindel. Som regel er man inne i den siste tiden av livet når man får den beskjeden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyyyyser svindel lang vei. Gjetter han finnes ikke syk.

Og for og være ærlig TS,høres det ut til at dere har ett veldig barnslig forhold om dere har vært "sammen" i 6mnd,og kan ikke sees på så mange år pga av penger,og forholdet deres utspenner seg på skype... Har du møtt han i det hele tatt?

Du vet det finnes mer enn nok single menn her hjemme,som du faktisk kan treffe og fysisk møte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge mennesker med kreft pleier enten å bli friske eller dø relativt fort, det er også statistisk sett få kreft typer som angriper unge menn, det er så klart mulig han har vært ektremt uheldig og fått blodkreft, prostata kreft eller lymphoma, men det er ektremt skjeldent for menn i 20 åra(vet jo ikke for gammel han er) Den eneste kreft typen som er "vanlig" for unge menn er testikel kreft og den dreper nesten aldri har så godt som 99.9% sjangse for å bli kurert.

Så før du vet nøyaktig hva slags kreft, hvor lenge han har hatt det osv. Virker dette veldig iffy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare si jeg har en ung kjæreste med lymfom kreft som er uhelbredelig, men likevel 100% dødelig. Fra diagnosen så lever man i 12-15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: når vi snakket om det sa han det var hjernesvulst

Som ja er uhelbredlige, men dreper deg ofte fort, 3-4 er ikke realitisk, selv viss de får operert bort deler av svultsen er det veldig vanlig at den vokser tilbake i løpet av 18 måneder.

Så klart det er mange typer hjernesvults, noen vokser saktere andre fortere, De er heller ikke så vanlige blant unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har uhelbredelig kreft, så er det nok ikke mer framtid enn hva dere gjør ut av den. Dessverre nok, vil den framtiden ble betraktelig kortere enn den hadde vært med en som hadde vært frisk, men den framtiden dere får, må dere skape sammen, uansett hvor lenge den varer.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...