Gå til innhold

Motepolitiet - hva synes dere egentlig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om serien "Motepolitiet" på Tv norge?

Jeg synes det kan være spennende å se på - og får noen ganger noen tips.

MEN hele opplegget er jo litt ufordragelig - de filmer i smug - og de driver og kritiserer og henger ut folk som kanskje kunne kledd seg bedre - ja , men likevel....

Jeg hadde blitt fryktelig såret om noen hadde meldt meg på noe slikt ! Faktisk. Joda - greit å få nye klær - men det signaliserer jo noe også da om hva andre synes om en.

Hvordan tenker dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om serien "Motepolitiet" på Tv norge?

Jeg synes det kan være spennende å se på - og får noen ganger noen tips.

MEN hele opplegget er jo litt ufordragelig - de filmer i smug - og de driver og kritiserer og henger ut folk som kanskje kunne kledd seg bedre - ja , men likevel....

Jeg hadde blitt fryktelig såret om noen hadde meldt meg på noe slikt ! Faktisk.  Joda - greit å få nye klær - men det signaliserer jo  noe også da om hva andre synes om en.

Hvordan tenker dere om dette?

Når går dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å være helt ærlig synes jeg de klærne disse damene går i ofte er ganske forferdelige og kombinasjoner jeg aldri ville bli sett død i. Smaken er som baken, og selv om jeg ofte synes de treffer veldig bra når de har forandret på noen, så er det ikke akkurat de som setter standard eller bestemmer hva som er stilig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Selv om smaken er som baken, er det ikke tvil om at noen har bedre blikk enn andre for hva som passer til ulike typer. Det er vel et fag det som eks interiør og design? Det er sikkert mange som har medfødt sans for hva de ser best ut i, og hvilke snitt og farger som er mest flatterende, men jeg ser ikke noe galt i å få hjelp av profesjonelle til dette heller. De to damene lever jo av dette og har vel mer greie på slikt enn folk flest. Hun i dag ble jo utrolig fin og flott. Hun så ikke god ut til å begynne med. Og alle jeg har sett som har vært med har blitt veldig fornøyde og taknemmelige til slutt. De viser jo ikke noe på tv som ikke offeret har godkjent, og det er jo frivillig å være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun i går ble kjempefin!!!!!!

Det er nok en påkjenning å være med, for du blir jo rimelig avkledd - både på den ene og den andre måten. De er ganske tøffe i kommentarene - men kanskje det trengs?

Synes de er tøffe de som blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er helt geniale! Digger det programmet, selv om damene er litt onde innimellom. For de folka de kler opp går jo fra å være håpløse til å se veldig bra ut, selv om de ikke er supermodeller i utgangspunktet. Og det er sånne program man trenger å se, hvordan modne damer med 10 kg mer enn "idealet" ser utrolig bra ut med de riktige snittene og fargene!

Stilen deres er jo litt skarp, men innimellom trengs det jo! Som når dama de kler opp stadig faller tilbake til ting som virkelig ikke kler henne, men som hun synes er fine.

Lurer på hva de hadde gjort med mitt klesskap. På den annen side, hadde jeg hat 25000 kr å handle for i England, kunne de kastet det meste. ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare zappet innom programmet noen ganger, og syns de to har gjort en god jobb på de damene jeg har sett forvandlingen til. Og "prosjektet" selv har vært fornøyd.

Men noe som forundrer meg er de to i "motepolitiet", jeg syns ikke de ser så veldig freshe ut!! Minner meg om enkelte frisører som har kjipt og ustelt hår når de liksom skal gjøre kunden fin... Kanskje motepolitiet burde gå over seg selv?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dem, pleier å prøve å få det med meg på bbc også. Skulle ønske noen kunne ta for seg meg sånn også, kanskje ikke på tv men sånn at jeg fikk sett meg selv utenfra. Sikkert veldig mye som kan endres og forbedres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er helt sjokkert hvor frekke disse damene er :o . Hvem tror de at de er. Ingen respekt for mangfoldet og disse personene og deres meningen. Utsagn som "jeg tror ikke du vet hva du føler" eller "du kommer til å innse dette etter hvert". Gud, for noen overtramp.!! Dette er andre gang jeg ser dette og det forundere meg at fremdeles går.

Fy, for noen hurper. Er det slik at vi alle på død og liv skal presses inn i en type klær. :roll:

Greit at de har peiling på klær, men hvordan de etiske skal forholde seg til andre mennesker og deres følelser, det har de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort mye for å bli kledd opp slik som de gjør i det programmet.

Har fått mange tips og ideer på hva som kan passe meg og hva jeg selv bør styre unna. :-)

Det er klart at det er tøft å høre andre si: "SE på deg selv.... du ser ut som en dass!" (omtrent). :roll:

Vel programmet er veldig informativt synes jeg.

mira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde innlegg for en stund siden om hvorfor de ikke

liker gensere med høg hals.Er like trangsynte enda.

Liker dem ikke.Ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke det programmet.

etter å ha sett "homsepatruljen" blir dette tamt, i tilegg så er de så utrolig kritiske mot de personene de skal fornye, at jeg blir litt pinlig berørt..

men det er bare min mening da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

Om jeg får uttrykke min ærlige mening så syns jeg de mangler sans for stil og er lite sofistikerte. Både damene og rådene.

Jeg har sett noen programmer og syns det samme går igjen i hvert eneste program. Fargene, snittene og stilen. Alle blir like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får uttrykke min ærlige mening så syns jeg de mangler sans for stil og er lite sofistikerte. Både damene og rådene.

Jeg har sett noen programmer og syns det samme går igjen i hvert eneste program. Fargene, snittene og stilen. Alle blir like.

Helt enig med deg... liker heller ikke framgangsmåten de har overfor "ofrene", noen blir jo bedre, men slett ikke alle og som du sier så blir det standard på alle sammen.

Er nokså stor selv og jeg hadde følt meg veldig lite vel om jeg skulle hatt en tettsittende bluse på meg nå, som flere har følt seg direkte uvel i. Om en er større enn gjennomsnittet, er det likevel fikse klær en kan kle seg i som ikke klistrer seg til kroppen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Den norske versjonen blir vel ganske snill da. Selfølgelig er damene ganske ekstreme i sine uttalelser, men det er jo det som gjør det litt gøy å se på. Har kjøpt boka deres også! Bra bok med mange fine tips!

Hvis en mikser noen elementære tips, sammen med litt av sin egen smak og en dæsj dagens mote så kommer en vel ikke så ille ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har bare sett et par programmer, men synes det er mange nyttige tips de kommer med egentlig. Det jeg imidlertid synes er rart er at de har lov til å filme personen med skjult kamera på forhånd uten samtykke. Trodde kanskje datatilsynet hadde strenge regler for slikt i Norge, men nå ser jeg at det skal bli laget en norsk versjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes at plaggene de velger ut ofte er litt mye av det samme- beige og klassisk..Men så er det da tross alt flest voksne damer de "behandler" også da..Uansett blir alltid damene de tar seg av utrolig mye flottere etterpå.

De slemme kommentarene er jo en del av showet, og selv om de går litt langt av og til har jo motepolitiet gått på engelsk tv så lenge at de fleste vet hva de går til om de sier ja.

Et annet moment er at deltagerne får vite at de har blitt filmet med skjult kamera før de sier ja..Om de sier nei vil jo selvsagt ikke disse klippene bli vist.

Jeg digger motepolitiet! :-)

Ang. den norske utgaven: En av de som skal style er hun som stylet idol-finalistene. Jeg håper ikke jeg blir meldt på av noen, for å si det sånn... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg liker nå disse damene jeg - og synes det er ok å se på programmene deres! Skulle gjerne hatt en dag med de på handletur.Men de kunne selvfølgelig vært litt "snillere" i uttalelsene sine! De fleste virker jo oppriktig glade og fornøyde med resultatet iallefall!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...