Gå til innhold

Grey's Anatomy sesong 9


olgamatilde

Anbefalte innlegg

Det kom noen tårer på slutten av epsioden. Likte navnet Avery foreslo.

Og det var?

Anonym poster: 9066cb713c22852da63c1b220a64864a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det var?

Anonym poster: 9066cb713c22852da63c1b220a64864a

Grey-Sloan Memorial Hospital :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Det kom noen tårer på slutten av epsioden. Likte navnet Avery foreslo.

Enig, navnet var veldig fint. :)

Likte episoden godt jeg, blir spennende å se hvordan det blir framover nå mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden syntes jeg kanskje var litt kjedelig, men det er så spennende man kan bare ikke stoppe å se på det. Grey's har en skikkelig fin sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Det kom noen tårer på slutten av epsioden. Likte navnet Avery foreslo.

Synes det var så rørende selv at det skjedde for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dramatisk slutt på siste episode nå! Håper indelig ikke Bailey forsvinner fra serien! :(

Hva skjedde med Bailey?

Anonym poster: 9066cb713c22852da63c1b220a64864a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig slutt! Lurer på hva som kommer til å skje med Bailey, men de kan jo ikke sparke henne.... kan de?! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Er spent på neste episode!!

Neste... var ikke dette siste?

Noen som vet om vi kan se neste sesong på nettet ennå? Jeg er så forelska i Avery, han er digg. Akkurat min type fyr, bare synd at han har blitt så sur i det siste. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at neste episode kommer 18.04 :)

Det jeg ikke forstår er at forrige episode var nr 20, neste er 22. Det var vel ikke dobbelepisode dette?? Så det på tv.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Håper virkelig ikke at Bailey får sparken :(

Tror heller ikke at hun får det, de er jo alle veldig glade i henne...men tror nok hun får seg en reell knekk i selvtilliten i tillegg til en evnt straff.

Vi vet vel ikke eksakt hva det var som skjedde med pasientene, bare at hun var den eneste som hadde kontakt med alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Håper virkelig ikke at Bailey får sparken :(

Tror heller ikke at hun får det, de er jo alle veldig glade i henne...men tror nok hun får seg en reell knekk i selvtilliten i tillegg til en evnt straff.

Vi vet vel ikke eksakt hva det var som skjedde med pasientene, bare at hun var den eneste som hadde kontakt med alle tre.

Her har jeg tydeligvis misset noe, gidder du å oppdatere meg? Jobbet da jeg så episoden, så det var ikke alt jeg fikk med meg. Hva skjedde med pasientene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står at neste episode kommer 18.04 :)

Det jeg ikke forstår er at forrige episode var nr 20, neste er 22. Det var vel ikke dobbelepisode dette?? Så det på tv.com :)

Så dette var ikke sesongavslutninga?

Anonym poster: a9f6b6d24e533d4548aaf1f46dd2f4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Her har jeg tydeligvis misset noe, gidder du å oppdatere meg? Jobbet da jeg så episoden, så det var ikke alt jeg fikk med meg. Hva skjedde med pasientene?

Hun hadde tidligere operert 3 pasienter. De kom tilbake en etter en med komplikasjoner. Tror vi bare så to av dem og de hadde noe infeksjoner eller noe.

Bailey kjeftet mye på hun ene eleven siden hun hadde vært med på to av operasjonene...mot slutten oppdager de den tredje pasienten og at eleven ikke hadde vært til stede under den operasjonen.

Kun Bailey hadde vært til stede under alle tre, og det hele avsluttes med at legene ber henne om å sette seg inne på møterommet og de ser veldig alvorlige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Hun hadde tidligere operert 3 pasienter. De kom tilbake en etter en med komplikasjoner. Tror vi bare så to av dem og de hadde noe infeksjoner eller noe.

Bailey kjeftet mye på hun ene eleven siden hun hadde vært med på to av operasjonene...mot slutten oppdager de den tredje pasienten og at eleven ikke hadde vært til stede under den operasjonen.

Kun Bailey hadde vært til stede under alle tre, og det hele avsluttes med at legene ber henne om å sette seg inne på møterommet og de ser veldig alvorlige ut.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste... var ikke dette siste?

Det kommer 2 episoder til. Neste kommer 25.april og siste epside 2.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Det kommer 2 episoder til. Neste kommer 25.april og siste epside 2.mai.

Ahh, skjønner. Vet du hva som er grunnen til at de ikke kommer før 25. april og 2. mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, skjønner. Vet du hva som er grunnen til at de ikke kommer før 25. april og 2. mai?

De må nok det for å fordele episodene gjennom hele september til mai måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...