Gå til innhold

Grey's Anatomy sesong 9


olgamatilde

Anbefalte innlegg

Hvem er den andre som dør i siste episoden av sesong 8 da? Vet om Lexie, men så noen skrev 2 her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blah blah

Mark døde jo i slutten av episode 1.

De skrudde av maskinene siden det var hans ønske

Syns dagens episode var fin jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episode 2 var DØDS kjedelig.... håper sesongen tar seg opp, at det blir litt mer action!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes episoden var fin jeg ! Men nå syntes jeg det om alle greys episoder da:)

Alle? Det er lov å være kritisk til yndlingsserier også, det er alltid episoder, sesonger og storylines som er bedre enn andre. Katherine Heigl sa for eksempel selv i intervjuer at hun hatet hvordan Izzys karakter utviklet seg på slutten, skulle bare mangle at jeg synes det samme da.

Synes de to episodene har vært katastrofalt dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Det kan jo ikke være action i alle episodene.

Syns det var fint at de roet litt ned igjen slik at man kan ta det litt opp igjen senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle? Det er lov å være kritisk til yndlingsserier også, det er alltid episoder, sesonger og storylines som er bedre enn andre. Katherine Heigl sa for eksempel selv i intervjuer at hun hatet hvordan Izzys karakter utviklet seg på slutten, skulle bare mangle at jeg synes det samme da.

Synes de to episodene har vært katastrofalt dårlige.

Ja alle! Men selvfølgelig liker jeg noen episoder bedre enn andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater at de drepte selveste MARK SLOAN! :sjokkert: kommer til å savne McSteamy .. Holder på å se episode 2 nå =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både episode 1 og 2 var veldig bra. Det er tydelig at det er valgt en litt annen vinkling da de kun har fokus på personene, men det synes jeg ikke gjør noe. Jeg har sett hver episode i serien, og har "blitt knyttet" til de ulike rollefigurene, og da er det helt greit, og viktig, at det er noen episoder som kun har fokus på dem når de har opplevd en så stor traume, som feks denne flystyrten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har dere fått sett episodene ??

eztv.it

Anonym poster: a25e37793d59c73b7f53732a1658302b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg sånn at Mark og Lexie måtte dø! :frustrert: Men så døde iallefall begge to, så får de være sammen. :rodmer:

Huff, lever meg litt for mye inn i denne serien

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer Meredith og Derek sine hete sex perioder tilbake? :lur:

Sikkert ikke, hørte at hun var ganske ubekvem med de innspillingene selvom de er gode venner.

Ellers er det så SYKT kjipt at mine 3 favorittkarakterer ble hardest rammet.

Lexie og Mark er døde, og Arizona mistet beina *cry*

Jeg har hørt at Arizona sin historie gjennom sesongen skal være ganske sterk, så håper at det blir til at hun jobber seg hardt gjennom det, får proteser og kan fortsette som lege. Håper inderlig ikke at det er en vei å få henne ut av serien på.

Ellers har det vært rolig stemning første episodene, sykt trist. Jeg synes forsåvidt det har vært greit, selvom jeg alltid skulle ønske at det var mer som skjedde i hver episode.

Håper at de kan få til å lage en knall sesong hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke, hørte at hun var ganske ubekvem med de innspillingene selvom de er gode venner.

Ellers er det så SYKT kjipt at mine 3 favorittkarakterer ble hardest rammet.

Lexie og Mark er døde, og Arizona mistet beina *cry*

Jeg har hørt at Arizona sin historie gjennom sesongen skal være ganske sterk, så håper at det blir til at hun jobber seg hardt gjennom det, får proteser og kan fortsette som lege. Håper inderlig ikke at det er en vei å få henne ut av serien på.

Ellers har det vært rolig stemning første episodene, sykt trist. Jeg synes forsåvidt det har vært greit, selvom jeg alltid skulle ønske at det var mer som skjedde i hver episode.

Håper at de kan få til å lage en knall sesong hvertfall!

Drømmeknuser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...