Gå til innhold

Grey's Anatomy sesong 9


olgamatilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irriterer meg over de nye legespirene - Medusa du liksom. De skulle bare visst for et tafatt vesen Meredith kan ha til tider... Og håret til Avery? Han som var så kjekk. Aldeles merkelig at hår kan gjøre så stor forskjell! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er utrolig irriterende med den dårlige holdningen til Meredith i den nye sesongen nå, hun skulle liksom ikke bli som moren var, men så er hun det likevel, sur og bitter. blæææææ.. håper hun blir normal igjen, sånn trist normal.

Og hva skjer med håret til Avery må gudene vite... han var kjempe kjekk uten.. håper han tar det bort igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke lagt merke til håret til Avery. Må se nøye etter i morgen. Hehe.

Men, syns det passer seg at Meredith er som hun er nå. Er jo en reaksjon på alt som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke lagt merke til håret til Avery. Må se nøye etter i morgen. Hehe.

Men, syns det passer seg at Meredith er som hun er nå. Er jo en reaksjon på alt som har skjedd.

Ikke jeg heller, nå er jeg spent på å se hvordan det ser ut i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hvorfor er ikke den nye episoden oppe enda? Hm.

Edit:

Ser på IMDB at det ikke er ny episode før den 18 ><

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexie og Mark er døde, og Arizona mistet beina *cry*

Jeg har hørt at Arizona sin historie gjennom sesongen skal være ganske sterk, så håper at det blir til at hun jobber seg hardt gjennom det, får proteser og kan fortsette som lege. Håper inderlig ikke at det er en vei å få henne ut av serien på.

Mistet hun begge beina? Jeg trodde det bare var det ene?

Anonym poster: 9066cb713c22852da63c1b220a64864a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet hun begge beina? Jeg trodde det bare var det ene?

Anonym poster: 9066cb713c22852da63c1b220a64864a

Ja var bare det ene.

Så hva synes alle om siste episoden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var bra! :) Elsker Grey's Anatomy! Scenen på slutten med Callie og Arizona.... herlighet for noen flinke skuespillere! Håper det går bedre med dem framover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var bare det ene.

Så hva synes alle om siste episoden ?

Den siste episoden var mye bedre enn de forrige to :) Men jeg må innrømme at jeg blir litt irritert på måten Arizona behandler callie på... :sjenert:

Misforstå meg rett, jeg har fullforståelse for at hun har det utrolig vondt pga å miste beinet sitt, men samtidig så tok callie en avgjørelse for å kunne redde livet hennes, og for at hun skulle overleve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden var mye bedre enn de forrige to :) Men jeg må innrømme at jeg blir litt irritert på måten Arizona behandler callie på... :sjenert:

Misforstå meg rett, jeg har fullforståelse for at hun har det utrolig vondt pga å miste beinet sitt, men samtidig så tok callie en avgjørelse for å kunne redde livet hennes, og for at hun skulle overleve.

Jepp, men vi må vel nesten regne med at hun blir bitchy i en del episoder før hun klarer å takle det. Tror nok det løser seg til slutt hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men vi må vel nesten regne med at hun blir bitchy i en del episoder før hun klarer å takle det. Tror nok det løser seg til slutt hvertfall!

Får håpe det løser seg, for hun var jo en av de beste før ulykken, søt og god og omsorgsperson... :)

Men så nesten ut som om det var et aldri så lite gjennombrudd når callie dro henne inn i dusjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det løser seg, for hun var jo en av de beste før ulykken, søt og god og omsorgsperson... :)

Men så nesten ut som om det var et aldri så lite gjennombrudd når callie dro henne inn i dusjen... :sjenert:

Ja arizona var/er definitivt en av mine favoritter, sammen med avdøde lexie *cryyyy*.

Men ja du har rett, det virket som om hun kanskje forstod noe på slutten, men likevel, tror nok kanskje det drøyer ^^

Også likte jeg at Avery og April fant tonen igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja arizona var/er definitivt en av mine favoritter, sammen med avdøde lexie *cryyyy*.

Men ja du har rett, det virket som om hun kanskje forstod noe på slutten, men likevel, tror nok kanskje det drøyer ^^

Også likte jeg at Avery og April fant tonen igjen :D

Ja likte lexi godt jeg også, samme med mark så synd de ikke er med mer :-(

Håper hun skjerper seg Arizona :-)

Ja syns også det var kjekt at de fant sammen igjen :-) håper forresten at dr. Yang og dr hint finner sammen igjen snart også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja likte lexi godt jeg også, samme med mark så synd de ikke er med mer :-(

Håper hun skjerper seg Arizona :-)

Ja syns også det var kjekt at de fant sammen igjen :-) håper forresten at dr. Yang og dr hint finner sammen igjen snart også :-)

Jeg må innrømme var en periode jeg ikke hadde særlig sansen for Hunt, men er ikke så anti hunt lenger. Men jeg har hvertfall tro på at Yang ender opp tilbake i Seattle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Noen andre som har sett episode 4 nå, "I Saw her standing there."?

Håper Arizona kommer seg snart, savner den smilende, søte og positive jenta.

Ser ut som det kommer seg litt og litt fremover for henne, og Callie. Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at dr.Hunt hadde på seg samme slips som han hadde i baren sammens med callie kvelden i forveien, begynte å lure litt på om de har gjort noe snusk.. sånn plutselig i ensomheten og fylla. Jeg tror Hunt og Yang skiller seg, men at hun kommer tilbake til Seattle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at dr.Hunt hadde på seg samme slips som han hadde i baren sammens med callie kvelden i forveien, begynte å lure litt på om de har gjort noe snusk.. sånn plutselig i ensomheten og fylla. Jeg tror Hunt og Yang skiller seg, men at hun kommer tilbake til Seattle.

Det håper jeg ikke! Dr.Hunt er så ekkel og irriterende syns jeg. Men han og Dr.Yang kan godt skille seg. :P

Ellers la jeg merke til håret til Avery, var ikke så rart og nå er det borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...