Gå til innhold

Italiensktråd!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bologna har vel verdens eldste universitet? Jeg har ikke vært der, men det er nok en flott by! Hva studerte du?

Jepp, det stemmer! Grunnlagt i 1088. Jeg studerte økonomi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Animula
Skrevet

På italiensk?

Allora, manco Roma adesso! Sikkert fordi det er så mørkt og kaldt og det er 4 år siden sist. Og så fikk jeg lyst på cornetto alla crema..

Skrevet

Er du i Norge? Sent oppe? Jeg er i USA saa her er det fortsatt kveld! :)

Skrevet

Anche a me mi manca l'Italia... Sono andata due settimane ad agosto, e stato molto bello!

Gjest Animula
Skrevet

Anche a me mi manca l'Italia... Sono andata due settimane ad agosto, e stato molto bello!

Åh hørtes deilig ut! Ja er veldig sent oppe, nå har det snødd i Oslo i natt. Hm. Håper det smelter fort, har ikke gjort ferdig hagetingene mine på balkongen.

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...