Kristina Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #41 Skrevet 29. oktober 2012 Bologna har vel verdens eldste universitet? Jeg har ikke vært der, men det er nok en flott by! Hva studerte du? Jepp, det stemmer! Grunnlagt i 1088. Jeg studerte økonomi.
Gjest Animula Skrevet 29. oktober 2012 #42 Skrevet 29. oktober 2012 På italiensk? Allora, manco Roma adesso! Sikkert fordi det er så mørkt og kaldt og det er 4 år siden sist. Og så fikk jeg lyst på cornetto alla crema..
Kristina Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #43 Skrevet 29. oktober 2012 Er du i Norge? Sent oppe? Jeg er i USA saa her er det fortsatt kveld!
Kristina Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #44 Skrevet 29. oktober 2012 Anche a me mi manca l'Italia... Sono andata due settimane ad agosto, e stato molto bello!
Gjest Animula Skrevet 29. oktober 2012 #45 Skrevet 29. oktober 2012 Anche a me mi manca l'Italia... Sono andata due settimane ad agosto, e stato molto bello! Åh hørtes deilig ut! Ja er veldig sent oppe, nå har det snødd i Oslo i natt. Hm. Håper det smelter fort, har ikke gjort ferdig hagetingene mine på balkongen.
Gjest Animula Skrevet 18. november 2012 #46 Skrevet 18. november 2012 (endret) Dove siete voi? http://www.youtube.com/watch?v=ZD3pQylvWN8 Endret 18. november 2012 av Farnesina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå