Gå til innhold

Nye måter å vise han...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HEI! Samboeren min jobber turnus så han er borte fra meg halvparten av tiden. Jeg elsker han høyere enn noe annet og ønsker å vise han det. Gjør søte små ting for han når han er hjemme, men tenker hver gang han er borte at jeg skulle ønske jeg visste om nye måter å vise han for mye jeg elsker han på.

Så hva er det fineste du har gjort for kjæresten din (mest romantiske)? Og hva er det fineste kjæresten din har gjort for deg? Hva ville du gjort hvis du skulle overraske kjæresten din med noe som viser h*n hvor mye du elsker h*n? :)

Anonym poster: 976e1180184c3da8d28877fd6cf5a4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hvem han er.

Jeg ville ha gitt ham en god massasje på sengen der han bare fikk ligge å slappe av og nyte det. Gitt ham nærhet og varme og kos :rodmer:

La ham forsvinne inn i en liten boble sammen med deg og la ham finne roen, fordi det er nok ikke bare bare å være lenge borte fra de han er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvem han er.

Jeg ville ha gitt ham en god massasje på sengen der han bare fikk ligge å slappe av og nyte det. Gitt ham nærhet og varme og kos :rodmer:

La ham forsvinne inn i en liten boble sammen med deg og la ham finne roen, fordi det er nok ikke bare bare å være lenge borte fra de han er glad i.

Støtter den! Det koseligste/hyggeligste/mest romantiske jeg vet er bare når kjæresten min koser med meg sånn at jeg bare kan slappe av og leve i en boble som du sier. Er mann forresten, og det er nok det beste jeg kan få når jeg er sliten og/eller stressa.

Anonym poster: e3987713c70ed07f99b5a6f8fac2d613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig ts..

Jeg vet det kan høres lite ut for det fødte husmor, men for meg som ikke er flink på kjøkkenet og er mindre interessert i å lage mat så hender det jeg får auraen over meg og lager god hjemmelaget mat til gubben og dekker på med levende lys, romantisk musikk i bakgrunnen og prøver å svinse meg inn i et antrekk som sier sitt. Noe han setter pris på fordi han ser at jeg egentlig er på dypt vann og kjøkkenet står omtrent i fyr, men jeg gjør det for han.

Ellers er en god massasje som nevnt ikke undervurdert her i heimen. Gubben elsker hodebunnsmassasje da er det lett å se at han nyter livet.

Han ble også veldig gla da han kom hjem fra jobb og oppdaget meg i bikini som gav han en øl og nærmest geleidet han til solstolen og gav i all hovedsak bilen hans en bilvask. Han har senere beskrevet det som en meget morsom, deilig og sexy historisk hendelse… Dog er det kanskje litt kalt for det nå…

Ellers er det vel de små tingene i hverdagen, en romantisk gå tur, komplimenter, cheesy leppestift kysse merke på baderomsspeilet med teksten jeg elsker deg, slike rare, interne små hverdagslige ting betyr mer for oss enn 100 heliumsballonger og store ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...