Gå til innhold

TV-spill i stua vs. TV-serier i stua?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Samboeren min liker å spille TV-spill, noe jeg synes er helt greit selv om jeg selv ikke spiller data/tv-spill.

Jeg synes derimot det er ilte hyggelig med skyte-TV-spill i stua på kveldstid når vi begge to er hjemme etter en lang dag.

Han mener det er det samme for han dersom jeg ser på f.eks. Frustrerte Fruer, som han ikke synes er noe gøy. Jeg mener det er annerledes, ettersom TV-serier henvender seg til seeren mens TV-spill hvor han løper rundt i rustning og skyter omkring er noe ganske annet.

Åååå har det så sitsomt på jobb om dagen og orker ikke krangling :( vil bare slappe av med litt hjernedød TV på kveldstid!! Sukk.

Anonym poster: 3dff422b52d83be3c2bf7898d05b9bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Vi prøver å se noe vi begge liker sammen, men da blir det som regel jeg som må fire på kravene. Vi har f.eks. ALDRI sett en romantisk komedie, mens jeg ofte ser action/thriller/detektivfillmer selv om det er utenfor ønskesonen.

(Ja, vi har tydeligvis ganske stereotypiske preferanser :) )

Anonym poster: 3dff422b52d83be3c2bf7898d05b9bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se serier på pcen din daaa, eventuelt kjøp en billig skjerm som kan enten ha tv eller spillinga på. En eller begge bruk headset.

Anonym poster: c3c5c1bf438753c305f6bcc551a1a105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Vi prøver å se noe vi begge liker sammen, men da blir det som regel jeg som må fire på kravene. Vi har f.eks. ALDRI sett en romantisk komedie, mens jeg ofte ser action/thriller/detektivfillmer selv om det er utenfor ønskesonen.

(Ja, vi har tydeligvis ganske stereotypiske preferanser :) )

Anonym poster: 3dff422b52d83be3c2bf7898d05b9bc5

det må vel finnes en serie dere kan se sammen ? mange serier som er populære nå passer for begge kjønn..... the office, walking dead, modern family, house, the wire, boardwalk empire.... bare for å nevne noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvis jeg vil se på serier og han vil spille, så bruker han TV'n med headset og jeg laster ned serier og ser på PC'n. Da er begge fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er å bruke headset. Det gjelder ved spilling og tv-titting som den andre parten ikke er interessert i.

Anonym poster: 64a02a6d51e441c2e2b6cee3cde5e69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi følger med et par serier sammen. Jeg ser et par serier i uka som ikke han vil se, men da er det ikke verre enn at jeg ser de mens han gjør noe annet. Han ser også en serie jeg ikke er så interessert i mens jeg gjør noe annet. Når han spiller har vi heller ingen problemer, det er så sjelden også.

Hvorfor ikke slå av tven og finne på noe annet sammen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er begge sin stue og begge sin tv. Jeg synes det er akkurat det samme om du må høre på ham spille tv-spill, eller han må høre på Frustrerte Fruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Enten så ser vi noe på TV sammen, men noen ganger så syns jeg det er deilig å se på noe bare jeg vil se og da spiller han mens jeg ser serier på laptopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...