AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12061 Del Skrevet 18. desember 2012 Er ikke denne sponsede gratisturen over enda??? Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee Jo, de har kommet hjem nå. Godt å vite at de er tilbake på norsk jord. Jeg blir urolig når de er utaskjærs. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. desember 2012 #12062 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Har du ikke sett det før? Jeg flyr mye ifm jobb og det er da vanlig å se at folk har høye hæler på fly? Har alle på fly flate sko, mener du? Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f Det som er poenget mitt er at jeg det vil være ekstremt ubehagelig når man er på reise i 12 timer. Hva mener du er vitsen med å ha høye hæler på et fly? Endret 18. desember 2012 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12063 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) her ser hun ut som en engel. for noen legger, Her var hun vakker, se det smilet. lite sminke+ minimalistisk mote, perfekt. alt kler den smukke. Kort/ingen hals, klumpete legger med en usedvanlig merkelig form. Anonym poster: 24b22a5d4e86db3b1b35e785c660d9a4 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 19. desember 2012 av Yvonne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. desember 2012 #12064 Del Skrevet 18. desember 2012 Vet ikke helt om man skal le eller gråte over herskedebatteknikken anonymous says: December 18, 2012 at 19:02 Syntes du ikke det er flaut at Lars Kristian driver å kommenterer rundt omkring i kommentarfelter på minmote osv? Er jo veldig uprofesjonelt da, spessielt når han har så lite selvinnsikt ReplyLars-Kristian Eriksen says:December 18, 2012 at 19:11 På hvilken måte er det flaut å forsvare sin egen kone og stå opp for sine meninger? I min verden er vel det nøyaktig det motsatte av flaut. Mulig du har en litt annen mening, eller hva? Jeg er også svært spent på hva du mener med selvinnsikt? Her må du nesten komme med et konkret eksempel. Fikk for øvrig over 150 likes på den ene kommentaren, så de fleste var vel enige. link Første tanke.. jaha.. og hvor mange dislike ville du fått om det fantes en slik knapp? Anyway.. det var da virkelig et tungtveiende argument. 150 likes! Da kan man gå ut fra at 150 likes som altså er de fleste..dvs at under 300 stk som har lest dette dersom det skal være de fleste. Det er nå det ene jeg reagerer på, det andre er at dette kommer fra en mann på 30 år. Å bruke 150 likes som et argument?!?! Fra en tenåring? Ja, uten tvil! En 30 år gammel mann? What?!?! For å låne FF-mannen sine ord.. flaut! Er det bare jeg som reagerer på dette eller?' .. og nei, jeg tenker ikke gå inn på tonen i verken det ene eller andre innlegget, at FF-mannen svarer på spørsmål til FF eller at det ikke er signert med -C. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12065 Del Skrevet 18. desember 2012 Det som er poenget mitt er at jeg det vil være ekstremt ubehagelig når man er på reise i 12 timer. Hva mener du er vitsen med å ha høye hæler på et fly? Hvis det blir ubehagelig er det da bare å ta dem av seg. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. desember 2012 #12066 Del Skrevet 18. desember 2012 Vet ikke helt om man skal le eller gråte over herskedebatteknikken link Første tanke.. jaha.. og hvor mange dislike ville du fått om det fantes en slik knapp? Anyway.. det var da virkelig et tungtveiende argument. 150 likes! Da kan man gå ut fra at 150 likes som altså er de fleste..dvs at under 300 stk som har lest dette dersom det skal være de fleste. Det er nå det ene jeg reagerer på, det andre er at dette kommer fra en mann på 30 år. Å bruke 150 likes som et argument?!?! Fra en tenåring? Ja, uten tvil! En 30 år gammel mann? What?!?! For å låne FF-mannen sine ord.. flaut! Er det bare jeg som reagerer på dette eller?' .. og nei, jeg tenker ikke gå inn på tonen i verken det ene eller andre innlegget, at FF-mannen svarer på spørsmål til FF eller at det ikke er signert med -C. At disse mennene ikke liker såkalte småfete kvinner, betyr ikke nødvendigvis at de er noe konfekt selv...... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12067 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg mener med hånden på mitt hjerte at dere kan slytte hetsingen av henne. Jeg syns noen av dere oppfører dere umenneskelige. Jeg kan ikke begripe at jeg bor i et sånnt samfunn. Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12068 Del Skrevet 18. desember 2012 Jo, de har kommet hjem nå. Godt å vite at de er tilbake på norsk jord. Jeg blir urolig når de er utaskjærs. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f Anonym poster: 052ccae1e09e0f789ffdf47219e99555 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12069 Del Skrevet 18. desember 2012 "Filmet forresten hvordan guacamole-mannen laget skikkelig guacamole fra bunnen av," Guacamole-mannen, really? Akk....hvor gammel er fruen nå igjen? Kilde:http://fotballfrue.no/2012/12/18/borte-bra-hjemme-best/ Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12070 Del Skrevet 19. desember 2012 Farmen Ingvild er alt for kraftig til å bare være 19 år og kommer til å være feit når hun er 30. Typisk folk i denne tråden å syns at hun har fin kropp. Hun stiller i samme kategori som Beyonce og Kim K. Småfeite, som kommer til å være big mamas før de er 30. Anonym poster: 51d6aace7dd7b3b7af27b56ef7b9970b Er du seriøs? For din informasjon så er både Kim K og Beyonce allerede over 30 år Det er selvfølgelig smak og behag, men jeg hadde aldri valgt kropp nr. 1 foran kropp nr. 2 og 3. Kim K og Beyonce har helt fantastiske kropper!! Ikke småfeite i det hele tatt. Hvis DET er småfeit, så lurer jeg litt på hvilken verden du lever i. Og at LK kan synes at disse to trenger å gå ned 15 kg, WOW. Da forstår jeg hysteriet til FF om å aldri legge på seg et gram. Hun burde vært stolt av sine kvinnelige former og ikke prøve å trene/sulte alt vekk. Stakkars jente. Anonym poster: 34d487356b2364d231c7ed90b7e899ff 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 19. desember 2012 #12071 Del Skrevet 19. desember 2012 Veldig overraskende at kontrollfrik-Fruen er av typen som får panikkanfall på fly. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. desember 2012 #12072 Del Skrevet 19. desember 2012 Veldig overraskende at kontrollfrik-Fruen er av typen som får panikkanfall på fly. Ikke ofte jeg forsvarer FF, men panikkanfall slik hun beskriver er egentlig ikke noe å spøke med. Må være helt grusomt å få noia og ikke engang kunne føle at man kan fjerne seg fra situasjonen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. desember 2012 #12073 Del Skrevet 19. desember 2012 Flott bilde. Hun ser frisk og lykkelig ut. Stjerne i boka. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12074 Del Skrevet 19. desember 2012 Ikke ofte jeg forsvarer FF, men panikkanfall slik hun beskriver er egentlig ikke noe å spøke med. Må være helt grusomt å få noia og ikke engang kunne føle at man kan fjerne seg fra situasjonen. Er ikke hennes største fan jeg heller,men det panikanfallet hørtes fælt ut, stakkars, føler med henne. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 19. desember 2012 #12075 Del Skrevet 19. desember 2012 Til dere som gang på gang blir moderert bort: Hvorfor er det så vanskelig å holde seg til reglene? Kanskje dere burde printe dem ut, henge dem på veggen og kryssjekke listen før dere publiserer innleggene deres? Jeg er her inne fordi jeg finner underholdningsverdi i tråden, og fordi jeg synes det er interessant å diskutere bloggen. Jeg, og andre som er her av samme grunn, går glipp av å diskutere den fordi noen av dere ikke evner å holde dere innenfor tema. Jeg regner med at dere også er her fordi dere er opptatt av temaet som diskuteres, og da skjønner jeg bare ikke hvorfor dere fortsetter å ødelegge tråden, da det resulterer i at INGEN får diskutere dette til slutt. Det kalles forresten kollektiv straff, noe jeg ikke er tilhenger av. Jeg vil foreslå at flere utestenges fra tråden (det må da gå an å gjøre tråden usynlig for utestengte brukere?), at man nekter anonyme brukere å poste, og at KG utestenger de som gang på gang bryter reglene fra HELE forumet. I tillegg foreslår jeg at dere som har en trang til å skrive piss svelger oppgulpet som er på vei, og forfatter dere saklig istedet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12076 Del Skrevet 19. desember 2012 Til dere som gang på gang blir moderert bort: Hvorfor er det så vanskelig å holde seg til reglene? Kanskje dere burde printe dem ut, henge dem på veggen og kryssjekke listen før dere publiserer innleggene deres? Jeg er her inne fordi jeg finner underholdningsverdi i tråden, og fordi jeg synes det er interessant å diskutere bloggen. Jeg, og andre som er her av samme grunn, går glipp av å diskutere den fordi noen av dere ikke evner å holde dere innenfor tema. Tja, hva er det du finner så underholdende da? Jeg har følelsen av at de fleste finner mest underholdningsverdi nettopp i mobbeinnleggene, for det er de som får flest plusser. Og så tror jeg at de som blir moderert bort ikke nødvendigvis merker det, fordi tråden genererer flere sider mellom hver gang man er innom. Og da har det som regel dukket opp noe nytt man kan mobbe frua for. Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 19. desember 2012 #12077 Del Skrevet 19. desember 2012 Tja, hva er det du finner så underholdende da? Jeg har følelsen av at de fleste finner mest underholdningsverdi nettopp i mobbeinnleggene, for det er de som får flest plusser. Og så tror jeg at de som blir moderert bort ikke nødvendigvis merker det, fordi tråden genererer flere sider mellom hver gang man er innom. Og da har det som regel dukket opp noe nytt man kan mobbe frua for. Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 Skjønte at det spørsmålet kom. Vel, jeg blir fascinert av dama, alt hun gjør og sier som er langt over kanten, og særlig blir jeg fascinert over hvor dumme hun tror alle andre er. Det er en spennende utvikling å følge, da hun graver sin egen grav, dag for dag, i mine øyne. Hvilken underholdningsverdi finner du? Jeg tror også at ikke alle vet at de blir moderert bort, og at det kan være vanskelig å vite akkurat hva man sa som gjorde at de ble det. Derfor kan det være lurt å gå gjennom retningslinjer og regler en gang i mellom, slik at man holder seg til reglementet til en hver tid. Jeg er også redd for at mange finner mobbing underholdende, men så bør det vel også nevnes at forskjellige mennesker har forskjellige grenser for hva mobbing er. Definisjonen er en ting, men opplevelsen er en annen. Men det er en annen debatt. Dette tror jeg kan løses til en viss grad ved å nekte anonyme brukere å poste i tråden. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke blir prøvd før de velger å klassifisere tråden som en tapt sak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12078 Del Skrevet 19. desember 2012 Skjønte at det spørsmålet kom. Vel, jeg blir fascinert av dama, alt hun gjør og sier som er langt over kanten, og særlig blir jeg fascinert over hvor dumme hun tror alle andre er. Det er en spennende utvikling å følge, da hun graver sin egen grav, dag for dag, i mine øyne. Hvilken underholdningsverdi finner du? Jeg tror også at ikke alle vet at de blir moderert bort, og at det kan være vanskelig å vite akkurat hva man sa som gjorde at de ble det. Derfor kan det være lurt å gå gjennom retningslinjer og regler en gang i mellom, slik at man holder seg til reglementet til en hver tid. Jeg er også redd for at mange finner mobbing underholdende, men så bør det vel også nevnes at forskjellige mennesker har forskjellige grenser for hva mobbing er. Definisjonen er en ting, men opplevelsen er en annen. Men det er en annen debatt. Dette tror jeg kan løses til en viss grad ved å nekte anonyme brukere å poste i tråden. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke blir prøvd før de velger å klassifisere tråden som en tapt sak. Så du synes det er underholdende å se noen "grave sin egen grav"? Å stenge ute anonyme brukere hjelper lite, da flere i denne tråden skriver gjentatte mobbeinnlegg under nick. Hadde man utestengt alle de som modereres vekk fra tråden 2 ganger eller flere, kunne det kanskje vært håp for tråden. Men det er rett og slett for mye skadefro og ondskapsfullhet her til at det er liv laga. Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12079 Del Skrevet 19. desember 2012 Sannheten er at de aller fleste av dere "såkalte konstruktive" brukere er MOBBERE. Det verste? Dere vil ikke engang innrømme det, selv om dere vet det så altfor godt. En dag, er det dere som får gjennomgå, på en eller annen måte. Jeg gleder meg allerede til det skjer. Anonym poster: 4685c9530a658fd98c7b0bb245d7efce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #12080 Del Skrevet 19. desember 2012 ^ Og vips, der var du så mye bedre selv? Anonym poster: cd07509a56f8b05951c1afb1dc279c77 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg