Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stå opp mot kroppshysteriet! Noen som er med?

http://minmote.no/in...ropsshysteriet/

Du gjetter ikke hvem jeg fant i kommentarfeltet.

Lars-Kristian Eriksen · Toppkommentator

Kan tynne jenter sende inn bilde av seg selv også, eller opprettholder VG/Min Mote sin kritikk av disse kroppene og ekskluderer dem? Dere er meg en fin gjeng...

Dette har forresten blitt gjort her også; http://fotballfrue.no/2012/04/29/en-hyllest-til-kvinnekroppen-95-av-norges-kvinner/

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke diskutere fotball her inne, men en spiller som er fast på laget til LSK i flere sesonger, fast på Odd sett bort fra skade (og Odd tar da ikke til takke med elendige nordmenn når fotballen er så internasjonal som den er), har levd (godt) av fotballen det siste tiåret og til og med har endel kamper for u21 (ja, det er lenge siden og talentet slo ikke ut slik han håpet) må kunne regnes som en solid norsk fotballspiller. Helt uavhengig av hva folk på diverse debattforum mener. (hvor mange fotballspillere blir ikke diskutert negativt på nett til tider...) Han er ingen Forren eller Stefan Johansen, men en solid yrkesutøver. Akkurat som disse 500 sidene med kritikk av fotballfrue ikke betyr at hun har en dårlig blogg, all den tid hun fremdeles er den mest leste i hele landet.

Nå er ikke kvantitet synonymt med kvalitet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp mot kroppshysteriet! Noen som er med?

http://minmote.no/in...ropsshysteriet/

Leste også FF mannen sine kommentarer der, synes ikke det var det verste han har liret fra seg. Dessuten har jo faktisk FF gjort noe ala det der før og det gjorde hun nok i beste mening, selv om mange kanskje ikke greier å godta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, innlegg fra utestengt bruker, spekulasjoner og hets. Så ber jeg vennligst om at spørsmål angående moderering tas på ris og ros, eventuelt på pm til moderator.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også FF mannen sine kommentarer der, synes ikke det var det verste han har liret fra seg. Dessuten har jo faktisk FF gjort noe ala det der før og det gjorde hun nok i beste mening, selv om mange kanskje ikke greier å godta det.

Jeg er FF-motstander, men jeg kom tilfeldigvis inn på den linken han sikter til når jeg kopierte det han skrev. Det var ikke bare skrapa tynne kropper der, hun har faktisk lagt med noen som var mer mot formfulle også, det synes jeg var Ok gjort.. Lurer dog på hva LK mente om de kroppene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er FF-motstander, men jeg kom tilfeldigvis inn på den linken han sikter til når jeg kopierte det han skrev. Det var ikke bare skrapa tynne kropper der, hun har faktisk lagt med noen som var mer mot formfulle også, det synes jeg var Ok gjort.. Lurer dog på hva LK mente om de kroppene da?

Synes også det var greit gjort av henne :) Jeg er ikke noe FF motstander, jeg leser bloggen og har boken. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke kvantitet synonymt med kvalitet.

Neida, men det er en trener som til en hver tid har tatt valget om at LK er den beste spilleren i stallen til å fylle den posisjonen, så en viss konklusjon kan man jo trekke av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det var greit gjort av henne :) Jeg er ikke noe FF motstander, jeg leser bloggen og har boken. :)

Jeg liker å påpeke feil de gjør, men jeg påpeker også når de gjør noe rett. Synes det bilde collage greiene hennes ikke var så verst, var en del kropper der som dras mer mot gjennomsnittet/normalen eller hva jeg skal si. Poeng til henne. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tynne jenter sende inn bilde av seg selv også, eller opprettholder VG/Min Mote sin kritikk av disse kroppene og ekskluderer dem? Dere er meg en fin gjeng...

Dette har forresten blitt gjort her også; http://fotballfrue.no/2012/04/29/en-hyllest-til-kvinnekroppen-95-av-norges-kvinner/

WTF??! Skal sende bildet. Ikke min greie å legge ut bilde av kropp på nett, men dette synes jeg at jeg må. Håper resten av dere tar oppfordringen også!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF??! Skal sende bildet. Ikke min greie å legge ut bilde av kropp på nett, men dette synes jeg at jeg må. Håper resten av dere tar oppfordringen også!

Det burde ikke vært din greie å legge ut tekst på nettet heller. Mobber.

Anonym poster: ee689ee5c826ce8edcd8e9c521915786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har forresten blitt gjort her også; http://fotballfrue.n...norges-kvinner/

Jøss, han ser virkelig ikke forskjellen på å kritisere tynne jenter og å kritisere hysteriet om å være mest mulig tynn/perfekt. For en "mann".

Kunne aldri falt meg inn å kritisere noen for å være tynn (eller tykk eller normal for den del), heller ikke for å ha spiseforstyrrelser i den ene eller andre retningen. Den man BØR og SKAL kritisere er når såkalt voksne mennesker prøver å forherlige en livstil som kan bidra til lav selvfølelse og det som verre er blant barn og unge.

Gud bedre, jeg blir så forbanna over det manglende gangsynet til denne *stygt adjektiv* mannen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballfan

Jeg gidder ikke diskutere fotball her inne, men en spiller som er fast på laget til LSK i flere sesonger, fast på Odd sett bort fra skade (og Odd tar da ikke til takke med elendige nordmenn når fotballen er så internasjonal som den er), har levd (godt) av fotballen det siste tiåret og til og med har endel kamper for u21 (ja, det er lenge siden og talentet slo ikke ut slik han håpet) må kunne regnes som en solid norsk fotballspiller. Helt uavhengig av hva folk på diverse debattforum mener. (hvor mange fotballspillere blir ikke diskutert negativt på nett til tider...) Han er ingen Forren eller Stefan Johansen, men en solid yrkesutøver. Akkurat som disse 500 sidene med kritikk av fotballfrue ikke betyr at hun har en dårlig blogg, all den tid hun fremdeles er den mest leste i hele landet.

Du gidder ikke det? :fnise:

Vel,vel..jeg gidder å skrive et svar til deg før jeg glemmer denne tråden.

Joda,klubber "tar til takke" med gratis spillere i ny og ne. Han dro til Odd som bosmanspiller,og har totalt 9 kamper for de. Skjønner ikke helt hva du mener med at "fotballen er så internasjonal",Odd har vel kun ett par spillere uten norsk pass og jeg husker ikke sist de var med i en internasjonal turnering. De er et lite norsk lag som har dårlig med penger,og av den grunn satser de på billige spillere.

Ja,det er lenge siden han spilte for U21. Tipper at det er ca 10 år siden,så det er ikke et argument for at han er en solid spiller.

Jeg har sett mange kamper der han har spilt,dette er hva jeg husker aller best fra han:

Sjekk Lars-Kristian Eriksens grisetakling

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/sjekk-larskristian-eriksens-grisetakling-3641239.html

Eneste han var solid på,er å være på etterskudd. Han er så utspilt,at han nesten brekker beinet på Labukas...

De aller fleste spillere blir ikke diskutert på denne måten på fotballforum,jeg har aldri lest så krass kritikk mot noen andre som spiller i Tippeligaen. Dette tror jeg skjer pga. en kombinasjon av at han er en dårlig spiller,og måten han fremtrer på privat.

For å illustrere litt av forskjellen: Han ga bort en bil til medspiller Semb,siden han hadde fått nøkkelen som vant bilen fra Semb. Dette var i alle aviser,så jeg gidder ikke linke til det.

Jeg kjenner mange andre norske spillere som engasjerer seg for barneavdelinger,kreftforeningen,bymisjonen,krisesentre osv. uten at de løper til media for å få publisitet om hvor fantastiske de er.

Kos dere videre med tråden :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på bilder av Farmen vinneren Ingvild. Ei dame med så fantastsisk flott kropp. Hun er helt normal og veldig vakker. Spiser nok mat gjør hun også. Se på Dagbladet og sammenlign frua og henne. Ingvild ser sunn, frisk, sprek, sexy og helt perfekt ut. Tommel opp *opp*

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på bilder av Farmen vinneren Ingvild. Ei dame med så fantastsisk flott kropp. Hun er helt normal og veldig vakker. Spiser nok mat gjør hun også. Se på Dagbladet og sammenlign frua og henne. Ingvild ser sunn, frisk, sprek, sexy og helt perfekt ut. Tommel opp *opp*

Så flott for 19 år gamle Farmen-Ingvild, da. At du synes Farmen-Ingvild er perfekt betyr dog ikke at det er noe galt med FFs utseende. Vi er alle forskjellige.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa ikke det var noe galt med FF, men hun er så stiv, så overstyla, oversminka, lite komfertabel foran kamera. Hun later som om hun er supermodell of the world, men det er hun ikke. Ingvild var så avslappet, naturlig, de flotte beina og så mye mye komfortabel ut.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Synes det ligner, bare at hun er 10 ganger penere med litt brunfarge i ansiktet og uten sminke! Absolutt en naturlig pen jente.

Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan non hente bildet det er snakk om? Leser ikke bloggen.

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...