Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne brukeren som påstår at hun har blitt kontakts av LL har aldri bevist det, har stussa på det før.

Ja, jeg lyver for å sverte FF. Logisk.

Hun og ektemannen oppfører seg jo så eksemplarisk og hyggelig til enhver tid at jeg er nødt til det for å finne noe å ta henne på :fnise:

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan da? På din facebook-profil, på sin egen, eller mener du her i tråden?

Minner om at hvis man ikke har noe bevis på at FF har gjort dette, så blir det påstand mot påstand og burde falle under spekulasjoner.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

HUN OPPSØKTE MEG VIA FACEBOOK OG ADRESSEN JEG LA IGJEN I KOMMENTARFELTET.

Jeg har ikke funnet på dette, det var en av hendelsene som gjorde at jeg ble rimelig sjokkert over henne. Dette kom i perioden da de truet en syttenårig blogger, la ut navnet til bloggeren Vargas (men bommet og la ut feil navn) og de begge gikk berserk i Dagbladets kommentarfelt, altså en stund siden. Denne typen oppførsel har de ikke lagt fra seg.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvis det er hundrevis av sider med dokumentasjon på dette burde det ikke være noe problem å finne fram til dette. Det er ikke jeg som kommer med disse påstandene.

Det er ikke et spørsmål om å kverulere. Du kommer med en påstand og hevder i tillegg at det er blitt dokumentert hundrevis av ganger. Javel. Bevis det.

Hver gang dama har outet noen i kommentarfeltet har hun slettet det noen uker etterpå. Hun har latt det stå en liten stund.

Den advokaten er langt fra eneste personen hun har gjort det der med, men det er slettet.

Postene om gjeldsfrie biler og hus og hvor hun henger ut advokaten er selvfølgelig også borte. Det er bare flaks at det ble kopiert og lagret i denne tråden i januar da hun skrev det. Mange av innleggene her i tråden med kopi av ting hun skriver i kommentarfeltet er borte.

Det har vært en sedvane i denne tråden at rene utdrag fra bloggen blir slettet. Jeg har gang på gang kopiert over når FF har truet, outet eller fått sine kjære lesere til å gå løs på noen ved å slippe gjennom deres kommentar og så la bermen kaste seg over vedkommende.

Jeg har selv opplevd at saklige og normale kommentarer ikke slipper inn. Gang på gang på gang. Etter at hun kontaktet meg på FB begynte jeg å eksperimentere litt. Jeg prøvde å se hvilke kommentarer hun godtok.

Det som skjedde var at over halvparten av mine kommentarer ble sensurert bort. Spørsmål om hun hadde prøvd Restylane (formulert på en helt grei måte) ble konsekvent sensurert (dette var i perioden før hun innrømte bruken), spørsmål som gikk på kostholdet og annet, også sensurert.

Men da jeg skrev «Åh, gud, du er så vakker og pen, hvordan kan jeg bli som deg?» og lignende hadde hun ingen problemer med å godkjenne dem.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi til stadighet skal gjenta alt som blir sagt i denne tråden mister den all sin relevans. Jeg vil oppfordre de som har interesse av det til å finne kildene for dette. Det har skjedd så mange ganger, og det har blitt så uhørlig diskutert er, så jeg kan ikke se at det blir noe problem. Når det er sagt, så er det jo beundringsverdig at AB-176 løper FFs ærend og forsøker redde stumpene av en dødkjørt anseelse, det skal du ha :) Men denne tråden har jo tatt seg kraftig opp (mange nye brukere?), jeg vil anbefale eventuelle nye brukere til å forsøke å kjøre en nyttig diskusjon fremfor å spikke fliser på stygge krøller, kråketær og temaer som ikke hører hjemme i en fornuftig debatt.

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

Hun har slettet bort den outingen som har pågått frem til nå da hun utmerket vet at det er over grensen.

Hun outet den advokaten med fullt navn og sa at hun så ut som om hun var over 60.

Hun outet en jente med navn og skrev om hvor hun bodde, men det viste seg at denne jenta hadde brukt venninnens adresse.

Hun la ut navnet på ei jente som skrev at hun var tynn og gikk til angrep på henne. Hun refererte til jentas FB og hva hun hadde lest/funnet der, blant annet gikk hun til angrep på henne fordi hun ikke hadde høyere utdannelse.

En av jentene hun outet fikk spørsmål om hvorfor hun løy om seg selv. Da hadde FF altså brukt den oppgitte adressen til å snoke rundt på FB-en hennes.

JEG ble kontaktet via FB og bedt om å komme med et svar (hun hadde svart meg og sluppet gjennom kommentaren) og da hadde hun skrevet et av tåpsvarene sine igjen, men du kan tro jeg ble paff over at FF altså misbrukte adressen min slik.

Dette er rent misbruk av epostadressene folk legger igjen. Det hører ikke hjemme noe sted å gjøre slikt.

Jeg skulle gjerne ha linket en gang til, men når det er fjernet herfra og fjernet fra bloggen hennes blir det vanskelig.

Hvorfor tror du jeg synes dama er fullstendig pill råtten? Det dreier seg om hva jeg har observert i løpet av årene hun har blogget.

I tillegg kommer alle de andre greiene.

Det er ikke vanskelig å finne innlegg hvor hun nekter for å bruke Restylane i den perioden hun gjorde det. Det finnes tom en egen artikkel hvor hun uttaler at hun så ut som en and og aldri skal gjøre det igjen:

Til Det Nye forteller hun at hun ikke lar seg påvirke av kommentarene lenger.

– Jeg har latt meg påvirke før, og det angrer jeg sinnsykt på i dag. Det var en periode jeg fikk så mange kommentarer om at overleppa mi var så smal, og da tok jeg Restylane. Jeg så ut som en and og gjør det aldri igjen.

http://www.klikk.no/...ticle713311.ece

Til slutt innrømte hun det. Når hun skjønner at hun er nødt til fordi løgnen er avslørt, da kommer sannheten frem. Men folk har altså spurt henne i TO ÅR og fått løgn til svar.

Hvis jeg skal sette meg ned og ramse opp all drittoppførselen til FF må jeg bruke lang tid, for den er ekstremt omfattende.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det lønner seg å lese litt mer i kommentarfeltet til denne Vargas også. Han er ikke akkurat redelig, det er ganske mye dritt han klarer å slenge ut. Ikke at det rettferdiggjør dritt tilbake, men LKs kommentarer er faktisk ikke de verste her.

Anonym poster: cd4ba8c91846f7277776085ee7ddff1e

Å forsøke å kneble en meningsmotstander ved å oute navnet på vedkommende er alltid feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivende nok for denne tråden brukes en blogg som god kilde -- og attpåtil den mest forkvaklede bloggen i den norske bloggosfæren.

Anonym poster: a51dc4cf4080c0691394fc869b112372

Kvaliteten på bloggen er irrelevant.

Det er måten LK legger ut (det han tror er) navnet til bloggeieren som er det sentrale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har faktisk denne bloggeren flere kommentarer selv der han gjør det han beskylder FF og LK for. Så jeg ser hvorfor LK anbefaler å legge igjen kommentarer anonymt. Igjen, forsvarer ikke LK i det hele tatt, men å bruke denne bloggen som noe "godt eksempel" på noe som helst blir litt feil.

Anonym poster: cd4ba8c91846f7277776085ee7ddff1e

Det var ingen som sa at det var et «godt» eksempel. Det var et i den gigantiske lista over situasjoner hvor LK oppfører seg nedrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitert fra Lars K:

Rita: Jeg har en BMI på 25,6. Jeg er 177 cm og veier 80 kilo. Er jeg radmager? icon_biggrin.gif Hvis ja, så bekrefter du at vi er på vei inn i fedmens århundre. 2 av 3 barn er faktisk overvektige på grunn av for mye karbohydrater i kosten, og holdninger som du viser kan dessverre være noe av grunnen.

Ellers er jeg enig med deg, jeg er lut lei dårlige kostholdsartikler om hvor farlig lavkarbo er. Det samme gjelder slanking, hvorfor dette enorme fokuset på slanking? Jo, fordi det selger! Du må forstå at media selger overskrifter. Man kan slanke seg på hvilket som helst kosthold, til og med på junkfood.

Når det gjelder idrett og lavkarbo, kan du ta å lese om Jonas Collting. Han er verdensmester i verdens tøffeste idrett, Marit Bjørgen er et lite støvkorn i forhold. Collting er sterk motstander av myndighetenes råd, og følger derfor et LCHF kosthold.

Samme med Bjørn Ferry. Han driver jo også med ski. En verdenscupseier på 10 år med høykarob. Ett og-gull og 3 verdenscupseiere i løpet av 2 år på LCHF.

Jeg sier ikke at høykarbo ikke fungerer, jeg sier bare at LCHF også fungerer icon_smile.gif

Heldigvis er det flere og flere som får opp øynene for at statens råd er feil, og velger derfor LCHF icon_smile.gif Det er bare å se på salgstallene for dagligvarebutikkene.

Hvorfor ta med Bmi når han og mener at det er uvesentlig på samme måte?

Det kan godt hende at 2 av 3 barn er overvektige men det vil jeg gjerne ha en kilde på. Er det Norge han sikter til her?

Kilde: http://www.vargas12....er-med-trusler/

Anonym poster: 6fb4c994359f06667f4e69fe965c1fa7

Skal man le eller gråte?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange som kommenterer kroppen min og mener at jeg er for tynn. Enkelte påstår at jeg er sykelig opptatt av å slanke meg. Det stresser meg, for det er overhodet ikke fokuset mitt. Nettopp fordi jeg har hatt spiseforstyrrelser tidligere, er det viktig for meg å si dem i mot når de kritiserer meg. Jeg vet hva det vil si å være syk, og jeg er ikke syk nå. Jeg er slank og har alltid vært det.

Føler du på kroppspresset?

Det kan virke som at enkelte tror det er fritt frem å bruke meg som en skyteskive, bare fordi jeg har en blogg. Det er viktig å ha selvtillit og ikke la seg knekke av hetsen. Mange glemmer at jeg er et helt vanlig menneske. Jeg føler faktisk et ekstra press for å holde meg slank på grunn av bloggen, hadde jeg lagt på meg, hadde det blitt bråk. Det er mange som går inn på bloggen og legger igjen kommentarer om at jeg ser gravid ut eller har lagt på meg, når jeg vet at jeg ikke har det.

Hvor nøye er du med bildene du legger ut?

– Med tanke på hvor mange lesere jeg har, vil jeg jo fremstå bra. Jeg ser ut som jeg gjør. Det er ikke sånn at jeg spekulerer i å se tynnest mulig ut på bildene, som noen beskylder meg for.

http://www.klikk.no/...ticle713311.ece

Dama er en studie i selvfornektelse. Det finnes ikke et eneste foto av henne hvor hun lar lårene møtes, blant annet. Ikke et eneste ett.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• jugoajna Perfekt! 16h
  • vildelov3 16h
  • sunnivad Har aldri sett en så tynn jente før, helt syykt! @fotballfrue 16h
  • christinaloding du er så nydelig @fotballfrue ! 16h
  • vichellerud Du er så perfekt! Et herlig forbilde <3 16h

TIL MOD: Dette er eksempler på hvilke kommentarer FF slipper gjennom.

LINK: http://web.stagram.com/n/fotballfrue/

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• jugoajna Perfekt! 16h
  • vildelov3 16h
  • sunnivad Har aldri sett en så tynn jente før, helt syykt! @fotballfrue 16h
  • christinaloding du er så nydelig @fotballfrue ! 16h
  • vichellerud Du er så perfekt! Et herlig forbilde <3 16h

TIL MOD: Dette er eksempler på hvilke kommentarer FF slipper gjennom.

LINK: http://web.stagram.com/n/fotballfrue/

Jeg er ikke på IG selv (..), men i følge venner tror jeg ikke det er mulig å slette det som blir skrevet der, evt "ikke godkjenne" noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på IG selv (..), men i følge venner tror jeg ikke det er mulig å slette det som blir skrevet der, evt "ikke godkjenne" noe.

Ok, mulig det stemmer.

På bloggen har hun iallfall full mulighet til å redigere slik at det utelukkende er denne typen kommentarer som slipper igjennom.

Poenget mitt, som stadig modereres bort, er følgende:

De som legger igjen slike kommentarer er ikke særlig gamle eller kritiske. FF velger å slette bort alt annet som kommer inn av kommentarer.

Hun sensurerer og sletter ivrig, denne dama.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Jeg synes det er helt sprøtt at hun drar på ferie og fortsetter å blogge og komme med reklameinnlegg! Ferie er ferie og da bør man legge bort både klokke og data, og jeg vil anta har FF sine lesere ville forstått at hun ikke hadde blogget på den tiden hun er i Mexico, evt at hun hadde kommet med et eller annet sporedarisk innlegg.

Sånn er det hver eneste gang.

FF kan/vil/greier ikke å ta fri, men blogger som vanlig selv på ferie. Hjelper ikke om leserne i kommentarfeltet rett og slett oppfordrer henne til å ta fri og slappe av og kose seg og ikke tenke blogg på noen dager, hun kjører på som vanlig....

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt håpløst å skulle henvise til kilder. Det er ikke som vi ikke henviser til kilder, men når gamle debatter oppstår igjen, sier det seg selv at de er umulige å finne igjen i tråden.

For det andre så modererer FF ganske raskt det vi måtte finne kritikkverdig i tråden og da er jo noe poenget med henvisning borte.

Vi som jevnlig debatterer her inne vet hva som står i innleggene hennes og hva som debatteres og har blitt

Hvis nye folk kommer inn i debatten så er det vel ikke vårt ansvar å skal lete etter sitater som ligger langt tilbake i tråden?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo tenkes at FF ikke har en veldig stressende hverdag å ta ferie fra?

Hun tilbringer dagene med lett kondisjonstrening, matlaging og regelmessige turer til frisør/negle/skjønnhetssalonger i Oslo.

Kanskje det er all pendlingen mellom Siljan og Oslo som sliter henne ut?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan fint slette andres kommentarer på egne Instagrambilder om man ser på instagrammen sin via statigram eller webstagram på internett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF kan/vil/greier ikke å ta fri, men blogger som vanlig selv på ferie. Hjelper ikke om leserne i kommentarfeltet rett og slett oppfordrer henne til å ta fri og slappe av og kose seg og ikke tenke blogg på noen dager, hun kjører på som vanlig....

Desember er den måneden hvor folk handler mest, og det er nok også en travel annonsetid for FF, da folk er lettpåvirkelige og lett kjøper ting fra nett når man får "hele 10-20 % rabatt!". Det besynderlige er jo at man betaler overpris (selv med "rabatt") på produkter sammenlignet når bestilt fra utenlandske nettsider, samt at jeg selv har opplevd å få produkter utgått fra på dato fra enkelt norske nettdistibutører. Hun ler nok hele veien til banken, så lenge folk leser bloggen genereres det penger. Men man kan jo reklamere litt for denne tråden på IG, for de som har det, kanskje flere ser lyset?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt håpløst å skulle henvise til kilder. Det er ikke som vi ikke henviser til kilder, men når gamle debatter oppstår igjen, sier det seg selv at de er umulige å finne igjen i tråden.

For det andre så modererer FF ganske raskt det vi måtte finne kritikkverdig i tråden og da er jo noe poenget med henvisning borte.

Vi som jevnlig debatterer her inne vet hva som står i innleggene hennes og hva som debatteres og har blitt

Hvis nye folk kommer inn i debatten så er det vel ikke vårt ansvar å skal lete etter sitater som ligger langt tilbake i tråden?

Jeg er ikke ny. Og her var det altså snakk om hundrevis av sider med dokumentasjon. Tråden har jo også en søkefunksjon, så hvis det er flere hundre sider med dokumentasjon her burde det være grei skuring å finne fram til noe av dette.

Og angående dette med kilder, det har du prøvd deg på før at kilder ikke er nødvendig, men jo det er det når man omtaler navngitte personer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk få velge selv hva de vil gjøre på ferie?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...