Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist

Det er 564 sider i denne tråden. Jeg har sett linkene, du får bla selv. Noe sier meg at du vender det blinde øyet til om det er noe av negativ karakter mht FF, så hva er vitsen med å kverulere om dette. Det var jo blant annet en sak om noen som hadde kommentert på bloggen med en (etter all sannsynlighet) falsk adresse, men denne adressen tilhørte en annen, og denne uskyldige parten ble da hengt ut av LK. Det ble diskutert iherdig her inne.

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

Nei. Hvis det er hundrevis av sider med dokumentasjon på dette burde det ikke være noe problem å finne fram til dette. Det er ikke jeg som kommer med disse påstandene.

Det er ikke et spørsmål om å kverulere. Du kommer med en påstand og hevder i tillegg at det er blitt dokumentert hundrevis av ganger. Javel. Bevis det.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Hvor i det øverste innlegget står det at dette er dokumentert hundrevis av ganger? :klo:

Det står her.

Ja, ok, så med andre ord stod det ikke i det innlegget jeg spurte om hvor det stod i.

Men takk likevel for dokumentasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ok, så med andre ord stod det ikke i det innlegget jeg spurte om hvor det stod i.

Men takk likevel for dokumentasjon :)

Det er samme AB som har skrevet begge de to aktuelle innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi til stadighet skal gjenta alt som blir sagt i denne tråden mister den all sin relevans. Jeg vil oppfordre de som har interesse av det til å finne kildene for dette. Det har skjedd så mange ganger, og det har blitt så uhørlig diskutert er, så jeg kan ikke se at det blir noe problem. Når det er sagt, så er det jo beundringsverdig at AB-176 løper FFs ærend og forsøker redde stumpene av en dødkjørt anseelse, det skal du ha :) Men denne tråden har jo tatt seg kraftig opp (mange nye brukere?), jeg vil anbefale eventuelle nye brukere til å forsøke å kjøre en nyttig diskusjon fremfor å spikke fliser på stygge krøller, kråketær og temaer som ikke hører hjemme i en fornuftig debatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi til stadighet skal gjenta alt som blir sagt i denne tråden mister den all sin relevans. Jeg vil oppfordre de som har interesse av det til å finne kildene for dette. Det har skjedd så mange ganger, og det har blitt så uhørlig diskutert er, så jeg kan ikke se at det blir noe problem. Når det er sagt, så er det jo beundringsverdig at AB-176 løper FFs ærend og forsøker redde stumpene av en dødkjørt anseelse, det skal du ha :) Men denne tråden har jo tatt seg kraftig opp (mange nye brukere?), jeg vil anbefale eventuelle nye brukere til å forsøke å kjøre en nyttig diskusjon fremfor å spikke fliser på stygge krøller, kråketær og temaer som ikke hører hjemme i en fornuftig debatt.

I all verdens land og rike, hvorfor finner du ikke bare fram den dokumentasjonen som du hevder befinner seg på hundrevis av sider her inne??

Er det kanskje slik at det ikke finnes noe dokumentasjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å lese gjennom nesten 12 000 innlegg. Det er flere som har limt inn dokumentasjon fra egen mail og facebook-konto. Det ble fra mods side henvist til at man kan vise til tidligere innlegg i tråden om det ligger der, det har jeg altså gjort, og det bør holde.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese gjennom denne tråde hadde jo tatt en måned, pluss at dét alltid er to eller tre nye sider hver gang jeg ser innom her. Aktiviteten er 10/10 i allefall.

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite, men godt beskrivende eksempel på dette; http://www.vargas12.com/2011/10/fotballfrues-ektemann-kommer-med-trusler/

Her er utdrag fra Lars k Eriksen sitt brev om/til vargas fra linken din . "Straks du er uenig med Øivind Teiges påstander, forsøker han seg med det ene personangrepet etter det andre. Jeg anbefaler at alle som ønsker å legge igjen en kommentar, gjør det anonymt, av hensyn til egen “sikkerhet”." Morsomt at han snakker om å legge igjen kommentarer anonymt når det faktisk er han og fruen som stalker folk via folks epostadresser. Takes one to know one?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite, men godt beskrivende eksempel på dette; http://www.vargas12....er-med-trusler/

Men det lønner seg å lese litt mer i kommentarfeltet til denne Vargas også. Han er ikke akkurat redelig, det er ganske mye dritt han klarer å slenge ut. Ikke at det rettferdiggjør dritt tilbake, men LKs kommentarer er faktisk ikke de verste her.

Anonym poster: cd4ba8c91846f7277776085ee7ddff1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det lønner seg å lese litt mer i kommentarfeltet til denne Vargas også. Han er ikke akkurat redelig, det er ganske mye dritt han klarer å slenge ut. Ikke at det rettferdiggjør dritt tilbake, men LKs kommentarer er faktisk ikke de verste her.

Det er sant, men jeg finner det likevel morsomt at Eriksen snakker om å holde seg anonym av sikkerhet mens det er han og dama som stalker folk hehe, skyter seg i leggen der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de var ikke så gale men, AT HAN GIDDER. Han er jo verre enn jehovas vitner,kristne som skal få deg til å tro på gud,babysyke kvinner som sier du MÅ ha barn, osv osv. Du MÅ gå på lavkarbo,ALT annet er feil. Små barn bli feite fordi de ikke går på lavkarbo,folk blir syke hvis de ikke går på lavkarbo. Det er det eneste rette, alle som sier noe annet er feite idioter!! Jesus, hold kjeft mann! Sier som en av de i kommentarfeltet , bruk et par tusen på en medierådgiver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer ikke denne Vargas, men denne er et gjennomgangstema i hvordan FF og LK agerer mot mennesker som har et "problem" med dem eller tilnærmer seg med negativt fortegn. Det er rimelig unormalt i min verden å ta opp en diskusjon på den måten, og du kan jo ikke si at LK er annet enn truende. Dette summerte det ganske greit;inga says: October 30, 2011 at 8:37 amVargas, fotballfrue og mannen hennes googler seg selv hver dag for å se om noen har skrevet noe om de på nettet, deretter holder de på sånn som de har gjort på bloggen din. Det er ikke noe nytt. Trusler har Eriksen vært ute med før mot en 17-åring, det har han til og med vært sitert på i VG. Han har jo også hetset kollegaer på facebookprofilen sin, så det er ikke den skarpeste kniven dette. Eriksen, når du leser dette, skaff deg en medierådgiver. Det hadde dere virkelig vært tjent med. Ser du noen andre “kjendiser” som holder på som aper på internett kanskje?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig er juleneglene i boks!". Er egentlig helt utrolig hvor mye tid den dama bruker på å planlegge sitt ytre ned til hver minste detalj langt fram i tid. Jeg er sikker på at det første hun tenker på når hun vet hun skal noe, er hva hun skal ha på seg og hvordan hun skal style hår og makeup. Hun har jo skrevet ting a la "snart ferdig å planlegge reiseantrekket for neste uke!" og lignende, WTF!? Jeg er ei jåle sjæl, for all del, men jeg synes det der høres så utrolig merkelig ut.

Anonym poster: e3e787e39625d9475e702beee885c3cb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite, men godt beskrivende eksempel på dette; http://www.vargas12.com/2011/10/fotballfrues-ektemann-kommer-med-trusler/

Beskrivende nok for denne tråden brukes en blogg som god kilde -- og attpåtil den mest forkvaklede bloggen i den norske bloggosfæren.

Anonym poster: a51dc4cf4080c0691394fc869b112372

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig er juleneglene i boks!". Er egentlig helt utrolig hvor mye tid den dama bruker på å planlegge sitt ytre ned til hver minste detalj langt fram i tid. Jeg er sikker på at det første hun tenker på når hun vet hun skal noe, er hva hun skal ha på seg og hvordan hun skal style hår og makeup. Hun har jo skrevet ting a la "snart ferdig å planlegge reiseantrekket for neste uke!" og lignende, WTF!? Jeg er ei jåle sjæl, for all del, men jeg synes det der høres så utrolig merkelig ut.

Anonym poster: e3e787e39625d9475e702beee885c3cb

Beklager, men... For et kjedelig og innholdsløst liv. Har hun tid til noe privatliv mellom den bloggen,treningen, reklamen, kostholdet, kremt..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men jeg finner det likevel morsomt at Eriksen snakker om å holde seg anonym av sikkerhet mens det er han og dama som stalker folk hehe, skyter seg i leggen der.

Nå har faktisk denne bloggeren flere kommentarer selv der han gjør det han beskylder FF og LK for. Så jeg ser hvorfor LK anbefaler å legge igjen kommentarer anonymt. Igjen, forsvarer ikke LK i det hele tatt, men å bruke denne bloggen som noe "godt eksempel" på noe som helst blir litt feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt sprøtt at hun drar på ferie og fortsetter å blogge og komme med reklameinnlegg! Ferie er ferie og da bør man legge bort både klokke og data, og jeg vil anta har FF sine lesere ville forstått at hun ikke hadde blogget på den tiden hun er i Mexico, evt at hun hadde kommet med et eller annet sporedarisk innlegg.

Men mulig hun er redd for tapte inntekter hvis hun i 2 uker hadde gitt bloggen en lang marsj....

Redigerer meg litt;

Å blogge flere ganger om dagen skulle det stå..... i tillegg så kommer hun inn etter en koselig kveld og forhåndsblogger et innlegg som skal stå på bloggen dagen etter norsk tid!

Kjære Fotballfrue, hvis du leser dette;

Slapp av og nyt ferien! Blogg 2-3 ganger om dagen når du kommer hjem! Nyt ferien, solen, varmen, mannen, god mat og god drikke!

Endret av maya76
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitert fra Lars K:

Rita: Jeg har en BMI på 25,6. Jeg er 177 cm og veier 80 kilo. Er jeg radmager? icon_biggrin.gif Hvis ja, så bekrefter du at vi er på vei inn i fedmens århundre. 2 av 3 barn er faktisk overvektige på grunn av for mye karbohydrater i kosten, og holdninger som du viser kan dessverre være noe av grunnen.

Ellers er jeg enig med deg, jeg er lut lei dårlige kostholdsartikler om hvor farlig lavkarbo er. Det samme gjelder slanking, hvorfor dette enorme fokuset på slanking? Jo, fordi det selger! Du må forstå at media selger overskrifter. Man kan slanke seg på hvilket som helst kosthold, til og med på junkfood.

Når det gjelder idrett og lavkarbo, kan du ta å lese om Jonas Collting. Han er verdensmester i verdens tøffeste idrett, Marit Bjørgen er et lite støvkorn i forhold. Collting er sterk motstander av myndighetenes råd, og følger derfor et LCHF kosthold.

Samme med Bjørn Ferry. Han driver jo også med ski. En verdenscupseier på 10 år med høykarob. Ett og-gull og 3 verdenscupseiere i løpet av 2 år på LCHF.

Jeg sier ikke at høykarbo ikke fungerer, jeg sier bare at LCHF også fungerer icon_smile.gif

Heldigvis er det flere og flere som får opp øynene for at statens råd er feil, og velger derfor LCHF icon_smile.gif Det er bare å se på salgstallene for dagligvarebutikkene.

Hvorfor ta med Bmi når han og mener at det er uvesentlig på samme måte?

Det kan godt hende at 2 av 3 barn er overvektige men det vil jeg gjerne ha en kilde på. Er det Norge han sikter til her?

Kilde: http://www.vargas12.com/2011/10/fotballfrues-ektemann-kommer-med-trusler/

Anonym poster: 6fb4c994359f06667f4e69fe965c1fa7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har hørt at man kan "slange seg", men "slakte"? ...eeeeh....

Anonym poster: bf2bce967a1575f270c8bb6168adbf3a

Enigi at det var litt feil måte å si det på, men "Vi ligger som to slakt" er ganske vanlig å si der jeg kommer fra iallefall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne brukeren som påstår at hun har blitt kontakts av LL har aldri bevist det, har stussa på det før.

Endret av Porcelain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...