Klips Skrevet 7. desember 2012 #11261 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Beklager, men ikke dette var et forsøk på å være morsom, så var denne kommentaren rimelig hodeløs. Nei, det var ikke det. (Et forsøk på å være morsom altså.) Jeg tenker på kommentarer om charter vs. reist rundt hele verden, interiør, mote, alt det som kommer her inne. Hvis det hadde vært meg som hadde skrevet det, ville det vært et snev av "jeg vet faktisk mer om dette en ff/dere", og det har jeg ikke tenkt å brenne inne med" innbakt i det. Enten har jeg mer selvinnsikt, eller så er jeg en dårligere person, det varierer sikkert fra tilfelle til tilfelle. Endret 7. desember 2012 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2012 #11262 Del Skrevet 7. desember 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11263 Del Skrevet 7. desember 2012 Kommer aldri til å skrive med nick i denne tråden, for jeg vil ikke ha dette hysteriet på mine innlegg. FF er som et sirkus, du besøker det for å ha noe å le av og noe å sjokkeres av, men du inviterer ikke røkla hjem. De "tabbene" du omtaler er ikke bare bare små. Det er snakk om løgner, hun har lurt tusenvis av unge jenter til å bruke pengene sine på leppeprodukter som hun har sverget på at fungerer. Samtidig har hun hele tiden hatt restylane, men nektet. Når hun til slutt ga etter så var det for sent. Tusenvis hadde brukt hundrevis av kroner, kanskje mer, på leppeting som hun sverget på at skulle fungere. Nettbutikken deres. Hun har bevisst handlet BILLIG og solgt DYRT, hun visste at hun lurte sine lesere. Det finnes veldig mange som gjør det ja, men det er ytterst få som har hele pakka som FF har. Hun skal være en rollemodell. Det var en artikkel et sted her hvor hun skriver at hun skjønner hvor mye innflytelse og hva for en rollemodell hun selv er, mens andre ganger mener hun at hun ikke skjønner at hun er noens rollemodell, og vil dermed ikke sensurere seg med tanke på hardt kosthold og hard trening,og meninger om andres kropper. Hun har i kommentarfeltet hengt ut folk med fullt navn og yrke, de har søkt opp folk via epostadresser og regelrett mobbet dem, dette er kommentarer FF kunne ha sensurert, ikke postet og driti ut personen foran alle. FF og typen liker å drite ut folk, men det de ikke innser er at det er seg selv de driter ut. De sitter der med fingeren i ørene og roper "BLABLA JEG HØRER DEG IKKE, VERDEN ER PERFEKT, MIN VERDEN ER PERFEKT, ALT ER PERFEKT" og driter i om de blir tatt i løgn, at de forandrer sine innlegg. Fotballfrue skrev til en anorektisk jente "du har killer legs", men etter at det ble blåst opp i tråden her, var hun kjapt ute med å redigere til "lange fine bein" eller noe sånt noe. Jaaaada.. Det er ikke bare bare å tabbe seg ut når du skal drive norges største blogg, drite regnbuer og sommerfugler, og ha det mest perfekte livet. For det er det hun vil ha, perfekt, perfekt, perfekt. At hun ikke blir lei av seg selv. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 Har en kilde på at tusenvis har brukt hundrevis av kroner på leppeprodukter som ikke fungerer? Meg bekjent er det bare dette innlegget som omhandler større lepper http://fotballfrue.no/2012/02/13/slik-jukser-du-deg-til-fyldigere-lepper/ og det er vel ganske greie tips - restylane eller ei? Er enig i at hun skulle ikke adressert den advokaten med fullt navn i kommentarfeltet, men har hun gjort det flere ganger? (Igjen: fordelt på tusenvis av kommentarer) Det kan FF ikke viste jenta hadde anorektisk, men bare ville gi henne et komplement. Var innom bloggen og det sto ikke noe i overskriften om dette. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11264 Del Skrevet 7. desember 2012 * har du en kilde Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11265 Del Skrevet 7. desember 2012 Her var det mye tull *det kan hende FF ikke visste at jenta Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11266 Del Skrevet 7. desember 2012 Har en kilde på at tusenvis har brukt hundrevis av kroner på leppeprodukter som ikke fungerer? Meg bekjent er det bare dette innlegget som omhandler større lepper http://fotballfrue.n...ldigere-lepper/ og det er vel ganske greie tips - restylane eller ei? Er enig i at hun skulle ikke adressert den advokaten med fullt navn i kommentarfeltet, men har hun gjort det flere ganger? (Igjen: fordelt på tusenvis av kommentarer) Det kan FF ikke viste jenta hadde anorektisk, men bare ville gi henne et komplement. Var innom bloggen og det sto ikke noe i overskriften om dette. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Ja, men det er ganske vanskelig å søke opp slettede innlegg. Men, jeg har fulgt bloggen og sett flere eksempler på at hun outer mennesker. Jeg har også blitt kontaktet av FF på FB via emailadressen jeg la igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11267 Del Skrevet 7. desember 2012 Men, jeg har fulgt bloggen og sett flere eksempler på at hun outer mennesker. Jeg har også blitt kontaktet av FF på FB via emailadressen jeg la igjen. Hva skrev hun? Og i hvilken forbindelse? Flere i denne tråden har sagt at de har blitt kontaktet av Fotballfrue på Facebook. Det synes jeg faktisk er ganske drøyt. Det kreves at man legger igjen mailadresse, men det er ikke gitt at Caroline kan søke opp folk! Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison_00 Skrevet 7. desember 2012 #11268 Del Skrevet 7. desember 2012 Okei, tyr til denne tråden for å spørre om noe. På min tablet sjekker jeg FF i ny og ne, via Google Reader. I går oppdaget jeg at noe var galt, fordi FF sine innlegg kom opp inne hos Ida Wulff. Jeg gikk derfor inn hos FF for å se om det var noe som ikke stemte der.... Gjett om. Der ligger det hele 10 reklameinnlegg for blandt annet klær, smykker, sexy undertøy, nipplecovers, pepperkakeformer av par som har sex i forskjellige stillinger, luksus yachts og sexleketøy! Det er rene reklameinnlegg, men ingen av dem er markert som reklame. For meg ser det språkmessig ikke ut som FF som har skrevet disse. Under overskriftene til FF står det også "Fotballfrue by Fotballfrue" på alle hennes innlegg, men på disse står det "Fotballfrue by Thomas", "Fotballfrue by admin", "Fotballfrue by Hanne" og "Fotballfrue by Mariya". Hva er dette for noe? Er det bare jeg som kan se disse innleggene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. desember 2012 #11269 Del Skrevet 7. desember 2012 "Hvor gøy er det egentlig å vite best, kunne mer om verden, ha bedre smak, følge mer med i tiden, eller ha det moralske overtak hvis ingen vet om det?" Nei, det var ikke det. (Et forsøk på å være morsom altså.) Jeg tenker på kommentarer om charter vs. reist rundt hele verden, interiør, mote, alt det som kommer her inne. Hvis det hadde vært meg som hadde skrevet det, ville det vært et snev av "jeg vet faktisk mer om dette en ff/dere", og det har jeg ikke tenkt å brenne inne med" innbakt i det. Enten har jeg mer selvinnsikt, eller så er jeg en dårligere person, det varierer sikkert fra tilfelle til tilfelle. Det er jo de tingene du nevner som er problemet med FF, toppbloggerne og mange nå idag. Flashe med casha og status sier mye om hvilke verdier folk setter høyest. Hvis man er så himla opptatt av dette, så dreier ikke dette om så mye annet enn at man er rimelig grunn. Som man sier "Easy, come, easy go" Deres 15 min vil ikke vare evig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11270 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva skrev hun? Og i hvilken forbindelse? Flere i denne tråden har sagt at de har blitt kontaktet av Fotballfrue på Facebook. Det synes jeg faktisk er ganske drøyt. Det kreves at man legger igjen mailadresse, men det er ikke gitt at Caroline kan søke opp folk! Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184 Hun kommenterte et innlegg jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11271 Del Skrevet 7. desember 2012 Hun kommenterte et innlegg jeg hadde. Hvordan da? På din facebook-profil, på sin egen, eller mener du her i tråden? Minner om at hvis man ikke har noe bevis på at FF har gjort dette, så blir det påstand mot påstand og burde falle under spekulasjoner. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11272 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvordan da? På din facebook-profil, på sin egen, eller mener du her i tråden? Minner om at hvis man ikke har noe bevis på at FF har gjort dette, så blir det påstand mot påstand og burde falle under spekulasjoner. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Til Yvonne; dette har blitt dokumentert hundrevis av ganger i denne tråden, og bør ikke trenge ytterligere bevis. Det ligger linker og kopier lengre bak. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11273 Del Skrevet 7. desember 2012 Til Yvonne; dette har blitt dokumentert hundrevis av ganger i denne tråden, og bør ikke trenge ytterligere bevis. Det ligger linker og kopier lengre bak. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Jeg har fulgt denne tråden lenge og har ALDRI sett noe som helst dokumentasjon på dette. Kun påstander, noe som ikke er det samme. Jeg utfordrer deg til å dokumentere at dette har skjedd. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11274 Del Skrevet 7. desember 2012 Altså, jeg har hørt at man kan "slange seg", men "slakte"? ...eeeeh.... Ble ikke noe særlig soling i går, så vi tenkte å slakte oss på hver vår solseng i stort sett hele dag. Anonym poster: bf2bce967a1575f270c8bb6168adbf3a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11275 Del Skrevet 7. desember 2012 Lek med språket! Anonym poster: 1a0578397976b1cdb5587c09860806fd 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11276 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg har fulgt denne tråden lenge og har ALDRI sett noe som helst dokumentasjon på dette. Kun påstander, noe som ikke er det samme. Jeg utfordrer deg til å dokumentere at dette har skjedd. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Det er 564 sider i denne tråden. Jeg har sett linkene, du får bla selv. Noe sier meg at du vender det blinde øyet til om det er noe av negativ karakter mht FF, så hva er vitsen med å kverulere om dette. Det var jo blant annet en sak om noen som hadde kommentert på bloggen med en (etter all sannsynlighet) falsk adresse, men denne adressen tilhørte en annen, og denne uskyldige parten ble da hengt ut av LK. Det ble diskutert iherdig her inne. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11277 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er 564 sider i denne tråden. Jeg har sett linkene, du får bla selv. Noe sier meg at du vender det blinde øyet til om det er noe av negativ karakter mht FF, så hva er vitsen med å kverulere om dette. Det var jo blant annet en sak om noen som hadde kommentert på bloggen med en (etter all sannsynlighet) falsk adresse, men denne adressen tilhørte en annen, og denne uskyldige parten ble da hengt ut av LK. Det ble diskutert iherdig her inne. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Nei. Hvis det er hundrevis av sider med dokumentasjon på dette burde det ikke være noe problem å finne fram til dette. Det er ikke jeg som kommer med disse påstandene. Det er ikke et spørsmål om å kverulere. Du kommer med en påstand og hevder i tillegg at det er blitt dokumentert hundrevis av ganger. Javel. Bevis det. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 7. desember 2012 #11278 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er 564 sider i denne tråden. Jeg har sett linkene, du får bla selv. Noe sier meg at du vender det blinde øyet til om det er noe av negativ karakter mht FF, så hva er vitsen med å kverulere om dette. Det var jo blant annet en sak om noen som hadde kommentert på bloggen med en (etter all sannsynlighet) falsk adresse, men denne adressen tilhørte en annen, og denne uskyldige parten ble da hengt ut av LK. Det ble diskutert iherdig her inne. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Nei. Hvis det er hundrevis av sider med dokumentasjon på dette burde det ikke være noe problem å finne fram til dette. Det er ikke jeg som kommer med disse påstandene. Det er ikke et spørsmål om å kverulere. Du kommer med en påstand og hevder i tillegg at det er blitt dokumentert hundrevis av ganger. Javel. Bevis det. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Hvor i det øverste innlegget står det at dette er dokumentert hundrevis av ganger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11279 Del Skrevet 7. desember 2012 Til Yvonne; dette har blitt dokumentert hundrevis av ganger i denne tråden, og bør ikke trenge ytterligere bevis. Det ligger linker og kopier lengre bak. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Hvor i det øverste innlegget står det at dette er dokumentert hundrevis av ganger? Det står her. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11280 Del Skrevet 7. desember 2012 Denne tråden er noe å kose seg med på en forkjølet fredagskveld. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg