Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow, han LK har sluttet å bruke palme-t skjorta etter at jeg kommenterte det hver gang XD

Anonym poster: 1f00301c37c4d7e9619cb48183448972

Fått seg noen stilige hvite LV-sko i stede... Haha

Anonym poster: cd07509a56f8b05951c1afb1dc279c77

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det anekker til lasse ser jo ikke ut.. Resturant med dresskode. Skjorten henger og slenger utenfor buksa. Med hvite tacky sko til. CLASSY

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å trene og inspirerer til en sunn livsstil. sjekk de muskuløse lårene, victoria secret neste?DSC04364.jpg

Lol, nå vet jeg bare at du provoserer. Det bildet der er latterlig, det er enten et forsøk på strake markløft, eller å rulle manualen bort til lasseliten.

Dette er HELT feil teknikk, det burde treningsglade frue vite. Hun vranglærer.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å trene og inspirerer til en sunn livsstil. sjekk de muskuløse lårene, victoria secret neste?DSC04364.jpg

Teknikken hennes er helt horribel, og jeg håper virkelig ingen blir inspirert av dette bildet!

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, nå vet jeg bare at du provoserer. Det bildet der er latterlig, det er enten et forsøk på strake markløft, eller å rulle manualen bort til lasseliten.

Dette er HELT feil teknikk, det burde treningsglade frue vite. Hun vranglærer.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Hun prøver hvertfall. Her er hun gavmild:

DSC01275.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som leser blogger bidrar til å opprettholde disses eventuelle suksess. Hvis man mener bloggen fotballfrue er egnet til å trigge spiseforstyrrelser og andre former for nevroser/tvangspreget adferd, bør man kanskje vurdere å la være å støtte bloggen i form av å lese den? Enkelte skribenter på KG virker å bidra vesentlig til det høye lesertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som leser blogger bidrar til å opprettholde disses eventuelle suksess. Hvis man mener bloggen fotballfrue er egnet til å trigge spiseforstyrrelser og andre former for nevroser/tvangspreget adferd, bør man kanskje vurdere å la være å støtte bloggen i form av å lese den? Enkelte skribenter på KG virker å bidra vesentlig til det høye lesertallet.

Jeg bruker google reader, så hun får ingen klikk av min lesing.

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han er flink til å debattere eller svare for seg. Kanksje like greit når han er en elendig fotballspiller?

Søker man opp lars kristian eriksen på google, kommer det opp i søkefeltet: dårlig.

Jaja.. . :danse:

http://fotball.adressa.no/2div2/article108134.ece

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

Men enda verre; søker man opp "Lars Kristian Eriksen + R" på Google, så kommer "rasisme" opp:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lyn/article1925554.ece

Anonym poster: a6567c0f02a37d9143a553b6077991f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg barnslig, men hvilken MANN er det som har med så mange par sko på ferie? Lol

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk etterlyster hennes gode sider.Her viser hun et bilde der hun ikke er sminket(viser en annen side) Meget bra. Sender et bra signal til unge jenter "du kan være vakker uten sminke"

DSC011211.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er flink til å bake

DSC06817.jpg

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

løping er det treningsformen som gir størst helseeffekt

Der vil jeg som personlig trener si meg uenig! Jeg er stor tilhenger av løping selv, bare så det er sagt! Men den største risikoen for sykdom/skader osv når man har passert 35 år, er for dårlig trent muskulatur! Er du sterk, tåler kroppen mer, logisk nok! Hadde befolkningen over 50 år i dette landet vært flinkere til å trene styrke hadde vi trengt et betydelig lavere helsebudsjett i Norge. Ben, armer, lårhalser osv knekker ekstremt mye sjeldnere hos sterke mennesker.

MEN man må avsolutt ikke inn på et treningssenter for å bli sterk! Hogg ved, løft og bær ting i hagen, tøy og bøy, ta situps og knebøy foran tvn, osv!

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der vil jeg som personlig trener si meg uenig! Jeg er stor tilhenger av løping selv, bare så det er sagt! Men den største risikoen for sykdom/skader osv når man har passert 35 år, er for dårlig trent muskulatur! Er du sterk, tåler kroppen mer, logisk nok! Hadde befolkningen over 50 år i dette landet vært flinkere til å trene styrke hadde vi trengt et betydelig lavere helsebudsjett i Norge. Ben, armer, lårhalser osv knekker ekstremt mye sjeldnere hos sterke mennesker.

MEN man må avsolutt ikke inn på et treningssenter for å bli sterk! Hogg ved, løft og bær ting i hagen, tøy og bøy, ta situps og knebøy foran tvn, osv!

ja, du har rett. Men løping er bra for hjertet, virker som det er mange som glemmer "hjertetrening". Mange er heller opptatt av å stå å leke med vekter på treningsstudio og ta proteinpulver og så ta bilde i speilet og legge ut på internett. (min mening).
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du har rett. Men løping er bra for hjertet, virker som det er mange som glemmer "hjertetrening". Mange er heller opptatt av å stå å leke med vekter på treningsstudio og ta proteinpulver og så ta bilde i speilet og legge ut på internett. (min mening).

Så klart! Men veldig mange bare løper og løper og glemmer helt å legge inn et par tunge styrkeøkter innimellom. Og så klart, det er de på sndre siden av skalaen også, som bare pumper og punper. Det er jo heller ikke bra.

Men som pt, hvis jeg måtte velge enten eller, hadde det blitt styrketrening. Man kan få til en god hjertetrening ved å øke antall reps og senke pausene og feks kjøre sirkeltrening. Løping er derimot bare løping....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart! Men veldig mange bare løper og løper og glemmer helt å legge inn et par tunge styrkeøkter innimellom. Og så klart, det er de på sndre siden av skalaen også, som bare pumper og punper. Det er jo heller ikke bra.

Men som pt, hvis jeg måtte velge enten eller, hadde det blitt styrketrening. Man kan få til en god hjertetrening ved å øke antall reps og senke pausene og feks kjøre sirkeltrening. Løping er derimot bare løping....

jepp, du har rett variasjon er bra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser hun ut som en engel. for noen legger,nr3.jpg

Her var hun vakker, se det smilet. lite sminke+ minimalistisk mote, perfekt. alt kler den smukke.

DSC01489.jpg

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av anora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...