Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får litt fnatt av adventskalenderen til de store bloggerne.

"Gå inn på coverbrand sin facebook side. Trykk "lik". Inviter så fem av dine slektninger og tretten av dine aller nærmeste venner, sånn at jeg får penger i kassa. "

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

til og med trine grung, carolines bestevenninne, disser coverbrand på sin twitter.

Anonym poster: fcfeb6ae73b08f36a94cc9f310f91324

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Og jeg gjentar: har man spørsmål til moderering skal det tas på ris&ros, eventuelt på pm til moderator. Slik er regelen for alle rom.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says:

Du hadde sett helt nydelig ut, det vet jeg :) Og det er jo DU som har killer legs! ;)

Håper du har det fint, og at du klarer å nyte julen <3

Mange klemmer :)

"du som har killer legs": faithhopelove på blogg dott no er personen hun sier har fantastiske ben. En stakkars, syk ung jente med farlig lav fettprosent

Anonym poster: e892e339b3a9631dbfa0ce1b726f2707

Trist. Men det overrasker meg dessverre ikke at FF greier å lire av seg noe slikt.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner

Yvonne (mod)

Anonym poster: 1a0578397976b1cdb5587c09860806fd

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo skrevet i kommentarfeltet for en evighet siden om at hun ikke går på noe slags prevensjon (utenom "telle"greia som jeg ikke skjønner hvordan hun stoler såpass på) ,syns det er ganske rart med tanke på kontrollbehovet hennes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo skrevet i kommentarfeltet for en evighet siden om at hun ikke går på noe slags prevensjon (utenom "telle"greia som jeg ikke skjønner hvordan hun stoler såpass på) ,syns det er ganske rart med tanke på kontrollbehovet hennes :fnise:

Tellegreie? What? Sånn som katolister har?

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellegreie? What? Sånn som katolister har?

Haha, det er sånn system som gjør at du kan fastsette eggløsningstidspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er sånn system som gjør at du kan fastsette eggløsningstidspunktet

Men det er jo muligheter for å bli gravid når man ikke har eggløsning også da..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo muligheter for å bli gravid når man ikke har eggløsning også da..?

bare ett par dager før og etter..

Anonym poster: 815d8e77faa8299a10459884a727acc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt mer enn en "telle-greie". Såvidt meg bekjent fungerer det svært bra - også fordi med kontrollbehov.

http://www.pfc.no/

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

For all del, jeg har ikke satt meg inn i det. Men etter det jeg har lest hadde jeg heller avstått fra sex enn å ta sjansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, jeg har ikke satt meg inn i det. Men etter det jeg har lest hadde jeg heller avstått fra sex enn å ta sjansen

Nå er det ikke sikkert det er krise for FF å bli gravid nå heller da, om "uhellet" skulle være ute. Og det kan jo godt hende hun avstår fra sex mange dager før eller etter for alt vi vet. Eller at de bruker kondom.

Utrolig tullete å kritisere andres prevensjonsmåter da! Noe funker for meg, noe annet kan funke for deg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke sikkert det er krise for FF å bli gravid nå heller da, om "uhellet" skulle være ute. Og det kan jo godt hende hun avstår fra sex mange dager før eller etter for alt vi vet. Eller at de bruker kondom.

Utrolig tullete å kritisere andres prevensjonsmåter da! Noe funker for meg, noe annet kan funke for deg.

Syns ikke det er en prevensjonsmåte å syns hun skal være forsiktig med å skrive det i kommentarfeltet , for henne er det sikkert ikke farlig om det svikter å hun blir gravid, for andre jenter på 15-16 er det kanskje ikke like greit. Forstår ikke hvorfor hun nevnte det engang, det er det eneste jeg kan kritisere her, driter vel i sexlivet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er en prevensjonsmåte å syns hun skal være forsiktig med å skrive det i kommentarfeltet , for henne er det sikkert ikke farlig om det svikter å hun blir gravid, for andre jenter på 15-16 er det kanskje ikke like greit. Forstår ikke hvorfor hun nevnte det engang, det er det eneste jeg kan kritisere her, driter vel i sexlivet hennes.

Hvis man bruker det riktig (som er en forutsetning for alle prevensjonsmetoder) så er pfc like sikkert som andre prevensjonsmidler, 99,3 %. Tviler dessuten på at 15-16 år gamle jenter bruker 4000 til 5000 på en fruktbarhetscomputer - det ligger i kortene at dette er for de som er i stabile forhold. Grunnen til at hun har nevnt det er vel fordi hun sikkert får 10 spørsmål i uken om hva slags prevensjonsmetode hun bruker. For de som reagerer på hormonolle prevensjonsmidler og som synes det er styrete og alltid bruke kondom, så er pfc et bra alternativ.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man bruker det riktig (som er en forutsetning for alle prevensjonsmetoder) så er pfc like sikkert som andre prevensjonsmidler, 99,3 %. Tviler dessuten på at 15-16 år gamle jenter bruker 4000 til 5000 på en fruktbarhetscomputer - det ligger i kortene at dette er for de som er i stabile forhold. Grunnen til at hun har nevnt det er vel fordi hun sikkert får 10 spørsmål i uken om hva slags prevensjonsmetode hun bruker. For de som reagerer på hormonolle prevensjonsmidler og som synes det er styrete og alltid bruke kondom, så er pfc et bra alternativ.

Hvorfor i all verden syns hun det er nødvendig at flere tusen unge jenter får vite hva slags prevensjonsmiddel hun bruker? Hvorfor folk lurer på det er ennå dummere enn å faktisk svare på det, jeg tviler veldig sterkt på at det er noe leserene er såpass opptatt av at hun får spørsmål om det 10 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden syns hun det er nødvendig at flere tusen unge jenter får vite hva slags prevensjonsmiddel hun bruker? Hvorfor folk lurer på det er ennå dummere enn å faktisk svare på det, jeg tviler veldig sterkt på at det er noe leserene er såpass opptatt av at hun får spørsmål om det 10 ganger i uken.

Hmmm. Du er klar over at du akkurat nå diskuterer i en tråd med over 11 000 innlegg om FF? Denne tråden er bevis på at absolutt alt FF foretar seg er interessant for leserne. Hun får ofte spørsmål om hun er i stand til å få barn, så jeg er temmelig sikker på at prevensjonsmetode-spørsmålet dukker opp med jevne mellomrom også. Hvor mange innlegg har du selv skrevet om emnet nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker coverbrands mer og mer. Det ser ut som de bare sponser frua og. Som igjen forteller MYE om deres livssyn. Nei takk. Kjøper heller fra andre som er seriøse og billigere! Så billige er dem ikke og nesten alle har fri frakt i disse dager. Noe så urenslig. Stakkars alle tiåringene som må invitere hele slekta for å så vidt vinne.

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Du er klar over at du akkurat nå diskuterer i en tråd med over 11 000 innlegg om FF? Denne tråden er bevis på at absolutt alt FF foretar seg er interessant for leserne. Hun får ofte spørsmål om hun er i stand til å få barn, så jeg er temmelig sikker på at prevensjonsmetode-spørsmålet dukker opp med jevne mellomrom også. Hvor mange innlegg har du selv skrevet om emnet nå?

Men herregud, hvis 100 lesere spør hva den beste måten å gå ned 5 kg iløpet av 2 uker er, betyr det at hun skal svare? "Ja altså, ikke spis noe utenom suppe så går det nok søte deg!"

Hun virker bare dummere og dummere, det er grenser for hva man skal dele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...