Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg har lest det, men alikevel så mener jeg at det bare er pirking å henge seg opp i dette. Det blir snakket om som om det er begått noe alvorlig her.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe alvorlig feil, men bare min personlige mening.

Skrevet

Ikke noe alvorlig feil, men bare min personlige mening.

Og den som sammenlignet ff med VS- modell hadde en annen personlig mening.

Anonym poster: 09d5d6132cdaf1bc1b8b4a6203d4ca9b

• Liker 6
Skrevet

Og jeg mener at FF ikke likner på VS-modellene.

Noen ting er ganske synlige uansett om hva man mener om en sak eller ike.

Skrevet

Det er like tåpelig som om noen skulle komme og si at LK bør være modell for Armani bare fordi han har en bra trent kropp. Han har verken høyden, ansiktet eller noen annet som skulle gjøre ham til en passende modell for Armani.

Samme med Caroline. Hun er for lav og scorer definitivt ikke høyest på ansiktspenhet.

• Liker 6
Skrevet

Hun svarte jo liknende til en annen leser med noenlunde samme kommentar: "Åå, seriøst? Den kan jeg seile på lenge".

Da er hun blind når hun ser seg selv i speilet.

• Liker 3
Skrevet

Hun har jo fått noen modelloppdrag, men hun er ikke automatisk i klasse med VS av den grunn. DET er poenget.

Unnskyld meg, men det er virkelig lavmål av deg å begynne å legge ut om at FF burde nevne at hun ikke ser like bra ut som VS-modellene når hun får et kompliment. Herrejesus.

• Liker 16
Skrevet

Er det noen som driver og fjerner kommentarer her eller? Skrev to stykker som ble borte!!

Skrevet

Kristina Andersen har tenkt å anmelde kvinneguiden for hets, kanskje hun og fotballfrue skal slå seg sammne og gjøre det, for her står det jammen mye drit...

Ikke at jeg tror de kommer noe vei med å anmelde, men ser poenget til Kristina.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Eh..... hun som ifølge lesere har opplevd å bli stalket og trakassert av(FF)?

Alle i dette landet vet at myndighetene ressurser til å etterforske sånne saker. Ja de jentene tror selvfølgelig at de er viktigere enn andre kriminelle. Sorry Mac

Skrevet

Hun svarte jo liknende til en annen leser med noenlunde samme kommentar: "Åå, seriøst? Den kan jeg seile på lenge".

Da er hun blind når hun ser seg selv i speilet.

Hun er blind fordi hun blir smigret av et kompliment?

• Liker 3
Skrevet

Hun svarte da vitterlig noe sånn som at "nei det kan jeg vel ikke" også i den VS-kommentaren... Liker ikke FF men rett skal være rett:P

• Liker 5
Skrevet

Nei, hun er blind hvis hun ikke ser at hun ikke er i klasse av VS-modeller.

• Liker 2
Skrevet

Altså... synes kanskje det er fler her som er litt kontrollfriker enn bare FF altså! Nefertiti - du klarer ikke å gi deg. Du bare MÅ ha rett?

Anonym poster: 09d5d6132cdaf1bc1b8b4a6203d4ca9b

• Liker 21
Skrevet

Nei, hun er blind hvis hun ikke ser at hun ikke er i klasse av VS-modeller.

Ok. for det har hun jo tross alt ikke sagt så da kan vi vel konnkludere med at hun ikke er blind da :)

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Unnskyld meg, men det er virkelig lavmål av deg å begynne å legge ut om at FF burde nevne at hun ikke ser like bra ut som VS-modellene når hun får et kompliment. Herrejesus.

Jeg er enig med deg. Det virker som at man som kvinne ikke skal få lov til å ta imot et kompliment.

Og hvem som passer som modell eller ikke varierer etter hvem man spør. Hvis man ser på ANTM så ser man ofte at de som sitter i dommerpanelet ikke er enige, og dette er folk som jobber i bransjen.

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke snakk om at alle skal mene at det er rett. Jeg mener at man skal være litt mer ydmyk når man får komplimenter, og faktisk se hva som er virkelighet og ikke.

• Liker 2
Gjest Izabella
Skrevet

Folk gir seg ikke. Hvis hun er for selvkritisk er det galt, og tar hun imot komplimenter er det ille.

Jeg var aktiv i tråden da den var saklig, nå framstår den bare som teit...

• Liker 14
Skrevet

Syns dessuten det er et hån mot VS-modeller å mene at hun kunne vært en.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke snakk om at alle skal mene at det er rett. Jeg mener at man skal være litt mer ydmyk når man får komplimenter, og faktisk se hva som er virkelighet og ikke.

Men,her motsier du deg litt selv.. Du sier at på en side så skal ikke alle mene det samme ( jeg regner med at det er det du mener) Men samtidig så skal folk kunne innse hva som er virkelighet og ikke? Hva om hun mener at hun er bra nok for å være VS modell? Burde hun da ikke få synes det? Du kan jo ikke si at hun synes feil, du kan derimot si at du er uenig selvfølgelig.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo noe som heter objektivitet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...