Gå til innhold

eks Inn i mitt hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er en drittsekk eller ikke. Min eks ønsker inn i mitt hjem for å hente noen ting som er hennes så langt så greit.Problemet er for meg at hun ønsker å inn mens jeg er på jobb,det sa jeg nei til.tror hun blei veldig skuffet for at jeg ikke har nok tilitt til å slippe henne inn alene.Hun har også gått inn før, selv om jeg klart sa jeg ikke ønsket det. jeg har ikke gjort henne noe som gjør at hun har noen grunn til å frykte meg.Men vårt brudd var vanskelig å jeg følte meg veldig dårlig behandlet.Jeg tror ikke hun ville tatt noe som tilhører meg.men muligens kikket litt i skuffer og skap der jeg har ting jeg ikke ønsker at hun skal se.

Anonym poster: 6d1faedaaf5e13cd7433d99289741923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo samle sammen det som er hennes og sette det på trappa, så får ho hente det der, om du ikkje vil ha ho inn i huset når du ikkje er tilstede og ho ikkje vil komme mens du er der.

Endret av X-1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo samle sammen det som er hennes og sette det på trappa, så får ho hente det der, om du ikkje vil ha ho inn i huset når du ikkje er tilstede og ho ikkje vil komme mens du er der.

Ja en mulighet det.men jeg har ikke noe problem med at hun kommer inn,men jeg ønsker å være der.Siden vi har barn sammen må vi kunne samarbeide påtross av mye dritt som har skjedd.

Anonym poster: 6d1faedaaf5e13cd7433d99289741923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en mulighet det.men jeg har ikke noe problem med at hun kommer inn,men jeg ønsker å være der.Siden vi har barn sammen må vi kunne samarbeide påtross av mye dritt som har skjedd.

Anonym poster: 6d1faedaaf5e13cd7433d99289741923

Har eksen din nøkkel til ditt hus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min x får ikke komme på oppsiden av huset en gang. jo vi har barn,henting og leveirng foregår nede i veien. x har ingenting i ditt hjem å gjøre. ting som er hennes/hans bør pakkes ned og leveres til rette eiger omgående.jeg ønsker iallefall ikke å ha ting i mitt hjem som tilhører min x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke godtatt at en eks var i mitt hus mens jeg ikke var til stede. Spiller ingen rolle om vi har barn sammen. Hun klarer fint å få tid til å komme å hente sakene sine mens du er hjemme. Sier hun nei til det så pakk det hun skal ha og sett utenfor døra.

Anonym poster: dd6db7418d58cb561fa652b1eec5c02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksen din nøkkel til ditt hus?

Ja hun har det spiller ingen rolle om jeg forlanger den tilbake,vi har barn sammen som alle har nøkkel,det ville ikke være vanskelig for henne å få et av barnas nøkkler,slik sett må jeg ha tilitt til henne på at hun respekterer mitt ønske om å være tilstede.Men dette er ikke uproblematisk for meg ting har skjedd når vi levde sammen byggde ikke akkurat opp tilittsforholdet. Godt å se at de fleste mener jeg ikke er en drittsekk som vil være hjemme når ting hun utvilsomt eier blir hentet.følte meg litt som en ,når jeg krevde det.

Anonym poster: 6d1faedaaf5e13cd7433d99289741923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min x får ikke komme på oppsiden av huset en gang. jo vi har barn,henting og leveirng foregår nede veien. x har ingenting i ditt hjem å gjøre. ting som er hennes/hans bør pakkes ned og leveres til rette eiger omgående.jeg ønsker iallefall ikke å ha ting i mitt hjem som tilhører min x.

Håper vi slipper få et så kaldt forhold til hverandre,selv om hun har gjort meg utrolig mye vondt siste året, så har jeg også veldig mange gode minner etter et langt samliv ikke minst barn sammen som vi begge elsker.De bør slippe å se oss som hund og katt selv om det har vært mange kameler en har måttet svelge.Jeg ønsker henne ikke inn i mitt hus alene,noen ting har vi fått sammen det får vi dele så godt vi kan.

Anonym poster: 6d1faedaaf5e13cd7433d99289741923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...