Gå til innhold

st.tropez-skjoldete jo


Polkadott

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nylig til det eksklusive innkjøp av St.Tropes selvbrunings-mousse.

Skulle prøve den først da, på armen tenkte jeg.

Peella armen, tok på hansker og klappa pent på mouss'en.

Og grå ble jeg, det var jeg forberedt på.

Nå, dagen etter begynner jeg å ane en svak farge, men brunt var å ta hardt i !

Skjoldete og fælt er det også blitt.

Jeg har hørt så mye positivt om st.tropez, at jeg blei ganske skuffa.

Hadde forventa meg en fin gyllen farge ganske kjapt, for bakpå flaska står det "for deg som vil ha en fin farge NÅ"

Lurte litt på om jeg har gjort noe feil, jeg.

Jeg droppa fuktighetskremen etter peelingen fordi jeg ikke ville "vanne ut" fargen, men få sterkest mulig farge.

Også hadde jeg ikke forventa meg disse skjoldene.

Er jeg nødt til å kjøpe st.tropez egne produkter for peeling og lotion i tillegg til moussen, eller kan jeg bruke det jeg har fra før ?

Håper noen kan hjelpe meg litt, for jeg gruer meg litt til å teste dette på resten av kroppen hvis det skal bli et eneste skjoldevirvar av det og nesten ikke farge .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ble også kjempeskjoldete første gangen jeg prøvde den! Det er fordi St.Tropez må tas på, på en litt annerledes måte enn andre. Fake bake foreksempel er mye mer tilgivende når det gjelder applikasjonen.

Man må vel være litt mer nøye med St.Tropez, og pass på at du ikke gnir for mye! Når man tar det på i salonger, vil du få på et lag som ser ut som gjørme, så tykt er det. Så ved å gni det ut for mye, eller ta på for lite vil du få et skjoldete resultat.

Altså, ta på mer enn du ellers ville gjort (ikke for mye selvsagt, da tørker det jo aldri), sørg for at hele deg er dekket, og ikke gni for mye. Så det er sagt, så er det umulig å få colorguiden jevn, når jeg tar det på ser det helt strekete og rart ut, men etter en dusj er alt fint igjen! :)

Prøv på armen din igjen, å se om du mestrer det bedre, før du begynner på hele kroppen :)

-Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay, jeg syns jeg hadde på en god del og var forsiktig med å klappe det utover også syns jeg, men...

Syns bare det er rart fargen er så lys enda.

Får prøve flere ganger da, det burde jo gå an å få det til når jeg har hørt så mye positivt om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også skjoldete, men tror det var fordi jeg var litt tørr i huden eneklte steder for jeg har virkelig vært generøs. Jeg får teste meg frem nå mend jeg har lange gensere og bukser ennå for beina mine ser f... ikke ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har prøvd st. Tropez i ansiktet og synes jeg ble sjoldete. Jeg var nøye med skrubb (brukte st. Tropez peeling tilogmed..) og fuktighetskrem først. Lurer på om jeg brukte for lite eller gnukket det for godt ut? (jmfr Gjest/-Tanya).

Så: er det faktisk bedre å ta på et tykt lag uten at det gnies/masseres inn i huden? Jeg ser liksom for meg at det vil gi sjolder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nei, det gir ikke skjolder så lenge du sørger for at alt er dekket. Bare klin på med andre ord, gjør ingenting at colorguiden ser ujevn ut som bare det :)

Her er det en link som viser hvordan St.Tropez bli tatt på profesjonelt. Bare scroll litt nedover til dere kommer til avsnittet om St.Tropez. Da skjønner dere hvor ujevnt det ser under påføring! Men resultatet blir flott da :)

http://www.sunless.com/features/sunless_in...as_vegas_02.php

-Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Unnskyld meg, men hvordan fungerer egentlig dette st. tropez-skummet? Hvordan kan det bli jevnt hvis man ikke gnir det godt ut? Skjønner ikke hvordan det kan virke..? :oops: Vil gjerne vite hva dette er for slags vidunderformel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polkadott i.i

Nå har jeg prøvd på hele kroppen...

Jeg så ut som en feier...

Det så helt forferdelig ut, og da jeg endelig kunne gå i dusjen etter 4 timer, så det ikke ut som om jeg hadde fått noe særlig farge i det hele tatt.

I dag ser det mye bedre ut, er ikke kjempebrun akkurat, men har ved denne ene påføringen fått samme farge som ved to påføringer av andre merker jeg har prøvd.

Har også hørt fargen utvikler seg iløpet av et par dager, så det er jo mulig fargen blir sterkere etterhvert.

Men bodylotion hver dag var visst fryktelig nøye.

Men jeg syns det var fryktelig vanskelig å få den på når man må være så forsiktig med å ikke gni det utover.

Kjøpte jo 240 mililiters flaske, men ser fort bunnen i den om man må bruke så himla mye hver gang som jeg gjorde i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_sofie_*

oh god.. jeg fikk st tropez self tan lotion i posten idag, ante ikke at man måtte bruke hansker å sånn så jeg ser jo ikke UT inni hendene idag..! og viste heller ikke at den skulle ligge på som et tykt lag liksom..så gnei og brukte body lotion ettervert å alt ble bare drit. men får håpe det blir bedre etter en dusj.... men blir garantert sjollete....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...