Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?


Gjest Sunshine

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en ting:

Vis dere kjente ei, som misbruker NAV, ved å få penger, fordi henne sier henne har angst (noe jeg vet ikke er sant!) og siehendene ikke kan jobbe, som drar til Danmark og fester, og møter blant annet en henne har et forhold til der. Sover til langt på dag, og ikke gjør noe, bor fortsatt hjemme og er 20 år.. Og henne sier selv, "jeg vil ikke jobbe, jeg vil være hjemmeværende husmor, og gifte meg med en riking, så jeg slipper å jobbe"! Og skryter over hvor mye henne får av NAV i mnd.. Ville dere ha sagt ifra til NAV da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt. Også ville jeg lært meg forskjellen på "hun" og "henne".

Anonym poster: b87789790bd4e5ad33855dd9801d07bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite 100% sikkert at hun ikke har angst? Angst kan komme å gå det.

Det er faktisk de som skryter av dette fordi det er de føler det er lettere, det betyr ikke at de mener det eller ikke skal ha pengene. Er ikke alle som vil inrømme sykdom.

Selvsagt så er det jo de som også misbruker, men her bør trå ekstremt varsomt.

Og angst er ikke noe som står skrevet i panna på folk så det kan godt være at hun har.

Anonym poster: 7c0f6755236f7310411f52ebd6f285f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke legen ha stilt en diagnose (angst) før hun får penger for det?

Anonym poster: 38f95495fdb1c818c77c7914b1f4f3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet med sikkert at hun ikke har angst, i det hele tatt.. Det er bare noe henne sier til psykologen henne har fått, for å ikke jobbe. FORDI henne rett og slett ikke vil jobbe. Jeg bare lurte på hva dere ville gjort om dere visste om en sånn situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er at du ikke kan bevise at hun ikke har angst, og da blir det poengløst.

Anonym poster: c920dd043e3d693afd442f17f13c4c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten; Hun bodde i Danmark i ca 5 mnd, hos han henne har et forhold til, og enda fikk henne penger av NAV i Norge... De visste ingenting om det. Og en som fester hver helg, er ute, shopper, drar på konsert osv, høres ikke ut som er en person med angst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært forsiktig uansett. Selvom du er ganske sikker på at du VET hun ikke har angst, tror jeg det skal mye til før psykologer vil skrive dette så vedkomemnde blir ufør. Tror det skal litt til enn å bare si det. Sikker på at det ikke ligger mer i det enn det du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke vite om hun har angst eller ikke. Det er opptil legen å avgjøre det. Har du virkelig ikke egne ting å bry deg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...