Gå til innhold

Kan ikke kvinner være egoister i forhold? Alltid menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil hun ikke gi oral og han ytrer sterke ønsker om å få det er han en egoist og selvsentrert. Vil han ikke kose etter sex og hun ytrer sterke ønsker om å få det er det han som er egoist som ikke gir det. Er dama utro er det fordi han ikke lytter til henne eller tilfredstiller henne etter hennes behov, er han utro er han psykopat. Leser man kvinneguiden kan det virke som om forhold er kvinners domene og at det kun er deres følelser og behov som er viktige og at alt som ikke går etter henens ønsker og behov er alltid og kun hans skyld. Er det det alle disse kvinnelige irrasjonelle, urimelige og egoistiske emosjonene som går under kvinners kompleksitet?

Anonym poster: 3afa4d0f99c23373ce3272f53d0686be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn det fremstilles på kvinneguiden ja, men jeg er ikke enig. Det er ikke populært, for da er man ikke enig med resten. Sånn er kvinneguiden:

post-61435-0-93472700-1348630171_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligner du kuksuging med kosing? Når hun vil kose etter sex så er det fordi du gjor absolutt ingenting for henne og hun ligger der kjempe kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenligner du kuksuging med kosing? Når hun vil kose etter sex så er det fordi du gjor absolutt ingenting for henne og hun ligger der kjempe kåt.

Kosing er vel egentlig en større sak som innebærer kjæling med større arealer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret?!

Du spurte:

"Sammenligner du kuksuging med kosing?" Da svarte jeg "Hvor kommer det inn i bildet?" Før jeg leste Ts sitt innlegg nøyere og slettet det jeg skrev ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen ønsker noe kvinnen ikke vil, er han en egoistisk drittsekk.

Hvis mannen ikke vil noe kvinnen ønsker, er han en egoistisk drittsekk.

Anonym poster: cc03dbd90dc2b60067782137c0b9ec21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Men vær klar over at vi er på et kvinneforum og at de historiene vi leser her som oftest er en av flere versjoner av et forhold. Den andre versjonen vet vi som regel lite om, men vi kan noen ganger forsøke å forestille oss hvordan den kunne være. Det faller ikke alltid i god jord hos den som kun ønsker ubetinget støtte og som ikke vil ha spørsmål og egne bidrag i et forhold.

Støtte trenger ikke alltid være å være ubetinget enig. Støtte kan også innebære å bidra til refleksjon, selv om det muligens kan oppleves som ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan være egoister i forhold, det er ikke forbeholdt et av kjønnene. Ser begge deler bare i min omgangskrets, både ego damer og ego menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...