Gå til innhold

Den derre mannen


lucilu

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Nå trenger jeg litt gode råd..

Jeg har møtt "den derre mannen".. Det vil si, en mann jeg har det bra med. Vi har bare møttes 4 ganger. Første gang på et vors, andre gang ba han med med på elvevandring langs akerselva (med masse lys og underholdning), tredje gang dro vi å tok noen øl og fjerde gang dagen etterpå (sov hos han). Den siste gangen hadde vi også sex, for første gang. Det gikk helt OK. Jeg var dritnærvøs så føler det kunne gått mye bedre. Var litt brisen og holdt ikke ut lenge.. Uansett; Det er han som har tatt kontakt hver gang vi skulle finne på noe, og han som har sendt meg et par sms først. Etter søndagen (sist gang vi så hverandre) fikk jeg en meld litt senere på kvelden med hvordan formen var. Etter dette har jeg ikke hørt noe. Jeg vet ikke om jeg nå skal ta kontakt å spørre om vi skal finne på noe, eller vente å se om han gjør det? Mange jenter som sier at dersom en gutt vil ha noe, viser han det, og omvendt. Jeg har altså ikke hørt noe siden søndag.

Mitt spørsmål blir; Skal jeg sende han en sms, eller vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ønsker mere kontakt så send en sms. kanskje han føler at det bare er han som tar initiativ og tror du ikke er interessert? Du dør ikke av å sende en sms...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg evt ta han med ut på? er så dårlig på dates. Har hatt kjæreste i 6 år.. men, hva gjør man på dater nå for tiden? Han er en helt vanlig fyr, bortsett fra at han har vært med på Farmen på TV2, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...