Gå til innhold

Funnet din bedre halvdel via nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte min kjæreste på sukker.no, etter å ha møtt noen andre som ikke var min type først. Første date var en spasertur rundt i byen, noe som jeg synes er mye bedre enn å sitte inne på en klein kafé med en man ikke kjenner fra før. Gikk ganske fort frem fra første møtet, jeg ble vel fastboende på hybelen hans 4 uker etter at vi møttes, og nå leier vi leilighet sammen. Har vært sammen over 1 år nå.

Vil bare si at førsteinntrykk ikke alltid stemmer, min kjæreste hadde bilder på sukker der han virket helt annerledes enn det han egentlig er, så gi folk en sjanse til å gi et annet inntrykk :) Syns også det er lurt å treffes relativt fort (et par uker med prat på nett) for å ikke ha for store forventninger til møtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff min kjære på nettet. Rett før jeg skulle slette kontoen min fant jeg plutselig et bilde av ham og tenkte at jeg bare skulle gi ham et smil, siden han var så flott! Og jammen meg fungerte det bra.

Vi snakket sammen over nett og telefon i ca 3 måneder før vi traff hverandre. Jeg tror begge ville være sikre på hverandre før vi treftes.

Tror jeg aldri har hatt så mye sommerfugler i magen som den dagen vi skulle treffes. Jeg hadde virkelig blitt glad i gutten, så jeg håpet at vårt første virkelige møte gikk bra. Og det gjorde det, vi satt oppe til langt på natten.

Vi er samboere i dag og trives veldig bra sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en fyr på KG, avtalte møte, møtte han og pling - nå er vi samboere. Er egentlig skremt over hvor heftig jeg stolte på han, men ser jo i ettertid at det var verdt det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GirlDreamer

Men til dere som møttes på nettet: Tenkte dere aldri på at hva om det klaffa, og savnet dere kom til å ha(avstanden) om det klaffa?

Hva gjorde dere da om dere falt for hverandre? Er det daten min er redd for skjønner dere.. Han vil ikke møte meg, for han vet han kommer til å savne meg sånn om han gjør det.. :(

Anonym poster: e5bd99f9b319e9f48f26228fba321c32

Nei jeg tenkte egentlig ikke så mye over det. Lengselen til å treffe han jeg snakket med var for stor til at jeg tenkte på det, hadde rett og slett ikke tolmodighet til å vente med å treffe han.

Etter første møte tok det vel en 5 måneder før vi fikk til å treffes igjen pga økonomi og mine eksamener. Men siden vi visste vi skulle treffes igjen til sommeren var det værdt det. Vi snakket sammen hver eneste dag på internet.

Det viktigste er nok at dere begge er åpne og ærlige om hva dere føler rundt det. Snakk sammen om hvor ofte dere har mulighet til å treffes hvis det klaffer. Tenk litt på hvor lenge dere begger evt er villige til å ha avstandsforhold, og om noen av dere er villige til å flytte om det virkelig klaffer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til dere som møttes på nettet: Tenkte dere aldri på at hva om det klaffa, og savnet dere kom til å ha(avstanden) om det klaffa?

Hva gjorde dere da om dere falt for hverandre? Er det daten min er redd for skjønner dere.. Han vil ikke møte meg, for han vet han kommer til å savne meg sånn om han gjør det.. :(

Anonym poster: e5bd99f9b319e9f48f26228fba321c32

Jeg tror aldri jeg tenkte over at det kunne bli et problem. Jeg bare visste at hvis vi falt for hverandre så kom vi til å finne en løsning. Vi møttes første gang i januar/februar (han kom til meg) og i påsken dro jeg til England for første gang. Etter det så vi ikke hverandre igjen før i august da jeg kom til England igjen for 1 uke, men da flyttet han til Norge sammen med meg :) Bodde i Norge i 1 år før vi flyttet til England. Har nå bodd her i over 4 år :) Så ja det var lange perioder der vi ikke så hverandre, men det var absolut værdt det til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen min på gode, gamle ICQ i januar 2000. Han er fra USA, jeg fra Norge. Etter nesten 3 år med besøk, timevis med nettsamtaler og laaaange (og dyre) telefonsamtaler, bestemte vi oss for å gifte oss. I november har vi 10 års bryllupsdag. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg var skeptisk, derfor møtte jeg kun to stykker i løpet av alle de årene jeg nettdatet. Mannen var den andre personen jeg møtte via nettdating. Nettdatet i ca 7-8 år. Pratet med mannen i 6-7 av dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte samboeren min på forumet til supporterklubben til Brann. Vi er forlovet og har vært sammen i snart 4 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Traff hverandre på nettby i begynnelsen av 2010. Vært sammen i over 2 år, bor sammen og venter barn nr 1.... Kan ha jævlig uflax med å treffe mannfolk på nett, men også heldig :) (men det kan du jo også være på en bytur )

Lykke til hvis du planlegger å treffe en ;)

Anonym poster: 850fd685e48928d541a738128f249867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte samboeren min på nettby i 2009. Var vel egentlig litt skeptisk til å møte ham, men i ettertid er jeg veldig glad for at jeg lot meg overtale! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...