Gå til innhold

hvorfor er det bare venninnene hans som består?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er i midten av 40-åra. Han har holdt på med fotball i alle år, men har svært få kompiser. De kompisene han har, hender det han kommer i konflikt med. Han er liksom ikke typen som svelger en kamel, og er vel lite rund i kantene.

Men så har han noen venninner da, og de ser ut til å være de eneste som "holder" ut med ham..og som han da også synes det er viktig å behoolde og pleie vennskap til. Jeg synes det er så underlig dette. Savner vel også at han har vennepar vi to kan henge med. Det som nemlig også er merkelig er at han ikke er "venn" med mennene til venninnene, altså det blir ikke vennepar ut av dette...

Hva er galt?

Anonym poster: b9fca7ef861ffa6d07c469a41716e683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt usikker på hva du mener her. Mener du at det er galt at han har venninner? Gjør dettte deg usikker? Hvis du savner vennepar å henge med - kanskje dere kan finne dem blant dine venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt usikker på hva du mener her. Mener du at det er galt at han har venninner? Gjør dettte deg usikker? Hvis du savner vennepar å henge med - kanskje dere kan finne dem blant dine venner?

Er det ikke påfallende at han ikke blir venn med mennene da? Jeg har vennepar jeg, men vil jo gjerne etter hvert bli presentert for hans venner (venninner blir det vel da). Så vi får ta en middag hjemme hos oss med hans 3 nærmeste venninner, han og jeg...

Anonym poster: b9fca7ef861ffa6d07c469a41716e683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han har varige vennskapsforhold, men siden det er "feil" kjønn så er det et problem? Mange trives bedre med venner av det andre kjønnet og kommer rett og slett bedre overens med disse. Du skaper deg problemer ved å henge deg opp i dette.

Og vennepar er oppskrytt og satt. Hvorfor dette krampaktige behovet for å like begge i et par? Sånn at dere skal ha noen å drikke vin og snakke interiør med? Det er helt tilfeldig om man går overens med begge i et par. De er bare tilfeldigvis et par hvor han kjenner og liker den ene.

Anonym poster: be32318a16f1bfb13ecc9de21fc74af7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han har varige vennskapsforhold, men siden det er "feil" kjønn så er det et problem? Mange trives bedre med venner av det andre kjønnet og kommer rett og slett bedre overens med disse. Du skaper deg problemer ved å henge deg opp i dette.

Og vennepar er oppskrytt og satt. Hvorfor dette krampaktige behovet for å like begge i et par? Sånn at dere skal ha noen å drikke vin og snakke interiør med? Det er helt tilfeldig om man går overens med begge i et par. De er bare tilfeldigvis et par hvor han kjenner og liker den ene.

Anonym poster: be32318a16f1bfb13ecc9de21fc74af7

Han trives bedre med dem fordi han er en flørt og fordi han blendes av vakre damer..tro du meg.

Anonym poster: b9fca7ef861ffa6d07c469a41716e683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ja, jeg skjønner jo at dette virker noe spesielt. Kanskje disse mennene rett og slett er en annen type menn - med helt andre interesser - slik at de ikke har noe felles. Du har sikkert heller ikke alltid felles interesser med andre jenter/kvinner. Men hva tror du selv er årsaken til at han ikke interesserer seg for mennene - mens han tydeligvis har mye til felles med disse venninnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Ja, jeg skjønner jo at dette virker noe spesielt. Kanskje disse mennene rett og slett er en annen type menn - med helt andre interesser - slik at de ikke har noe felles. Du har sikkert heller ikke alltid felles interesser med andre jenter/kvinner. Men hva tror du selv er årsaken til at han ikke interesserer seg for mennene - mens han tydeligvis har mye til felles med disse venninnene?

Jeg mistenker at de ikke liker ham, siden han er som han er. Vi blir aldri invitert eller inkludert av noen av hans venner.

Anonym poster: b9fca7ef861ffa6d07c469a41716e683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Er det ikke påfallende at han ikke blir venn med mennene da? Jeg har vennepar jeg, men vil jo gjerne etter hvert bli presentert for hans venner (venninner blir det vel da). Så vi får ta en middag hjemme hos oss med hans 3 nærmeste venninner, han og jeg...

Anonym poster: b9fca7ef861ffa6d07c469a41716e683

Det handler jo om kjemi. Om han ikke har kjemi med disse mennene, så har han ikke kjemi da. Er jo ikke automatisk at han blir venn med kjærestene til venninnene hans, bare fordi de er.. menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At venninner ofte tåler mer enn venner når de er glad i personen. Om jeg krangler med en venn, så går det en viss tid før alt er tilbake til det normale. Menn vil vel ikke svelge en kamel selv for å beholde vennskapet. Det kan også hende at han er mildere mot venninnene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Skaphomse..

"Konfliktene" han kommer i er kanskje et resultat av at han prøver seg på disse mannlige kjærestene?

Endret av Filleproletiet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Han blir kanskje litt for sær for menn da-..?

Det PLEIER å være omvendt. Menn er jo som regel mye mer sære enn kvinner. Kvinner er jo mer som èn entitet, en masse. Så det argumentet faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det PLEIER å være omvendt. Menn er jo som regel mye mer sære enn kvinner. Kvinner er jo mer som èn entitet, en masse. Så det argumentet faller på sin egen urimelighet.

Hvordan da? Jeg har truffet mange sære menn, - og kvinner, for den del.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Hvordan da? Jeg har truffet mange sære menn, - og kvinner, for den del.

Hvor mange kvinner har sære hobbier f.eks? Dersom kvinner har hobbier så er det jo enten sying eller at de liker å ta bilder (som de legger ut på en blogg). Menn derimot..tog, fly, fisking, frimerker, biler, bla bla bla, you name it. Joda, du finner EN og annen guttejente som har en eller annen sær hobby som hun drar med seg på norske talenter, men generelt er det de jeg nevnte..ja, og hest da! Skikkelig sært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at man kanskje er mer overbærende i forhold til mindre flatterende sider hos det motsatte kjønn? Sånn fra naturens side, tenker jeg.

Så det trenger ikke være annet enn at mens andre menn finner fyren lite interessant å bruke mer tid enn nødvendig på, syns venninnene at han er helt grei? Sånn for å sette det på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner hva du mener. Det er en manglende maktbalanse i dere forhold.

Du lurer på om han har baktanke med vennskapsforholdene til disse venninnene. Lurer på om det ikke er nok for ham med deg. Jeg mener ikke nødvendigvis at han er ute etter erotikk med dem siden han har deg men du lurer på om han kanskje driver og verver venninner for å ha i bakhånd senere dersom det skulle skjære seg med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...