Gå til innhold

Hvorfor vil menn (og kvinner) være utro når de får sex hjemme?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor folk som er i forhold har sex med andre. På en måte skjønner jeg at folk er utro dersom de forelsker seg i en annen enn ektefelle/samboer. Men hvorfor har folk sex med andre når de kan få sex hjemme? Når det ikke er noen følelser med i bildet, kun sex? Er det ikke det samme hvor de får sexen fra (hvis jeg kan si det slik), fra den de bor sammen med eller noen andre?

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg dessverre for en tid tilbake hadde sex med en mann som er i et forhold. Det skjedde noen få ganger før jeg ikke hadde samvittighet til å fortsette. Ja, jeg vet at det er forkastelig. Har ikke annen unnskyldning enn at jeg hadde vært lenge uten sex, lenge uten oppmerksomhet, lenge uten masse.

Uansett, jeg sa at jeg ikke ville lenger fordi det var galt mot hans samboer. Og ikke skjønner jeg at han ville ha sex med meg når han har den flotte dama hjemme. Hun er yngre enn meg, slankere enn meg og antakelig tilgjengelig det meste av tiden.

Han og jeg har kjent hverandre i årevis, og saken er at han nå stadig vekk sender sms eller mld på fb om å treffes. Jeg sier nei hver eneste gang og han tar det fint. Så snakker vi om alt annet som foregår i livene våre. Men så går det en stund og det kommer en ny mld - lyst å treffes? Og jeg skjønner ikke hvorfor. Han er ikke forelsket i meg og jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med han. Så hvorfor gidder han å forsøke å få sex med meg (og andre for alt jeg vet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg skjønner ikke hvorfor. Han er ikke forelsket i meg og jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med han. Så hvorfor gidder han å forsøke å få sex med meg (og andre for alt jeg vet)?

Han vet hvorfor, og er den som må spørres for å få korrekt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn generelt da? Hvorfor har folk sex med andre når de har en person hjemme de kan ha sex med? I løpet av mine få, men langvarige forhold var det aldri aktuelt å ha sex med andre enn den som var hjemme, hvorfor skulle jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn generelt da? Hvorfor har folk sex med andre når de har en person hjemme de kan ha sex med? I løpet av mine få, men langvarige forhold var det aldri aktuelt å ha sex med andre enn den som var hjemme, hvorfor skulle jeg det?

Det handler sikkert ikke bare om sex - men om spenning, oppleve noe nytt, erobre eller bli erobret. Noen trenger noe nytt, selv om det som er hjemme er bra nok. For ordens skyld - har ikke vært utro selv, men kjenner mange som har vært det som jeg har snakket med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg si det er voksent gjort av deg å avvise han.Årsaken er veldig enkel,du gjør han kåt, kåtere enn dama hjemme.Hadde rollene vært omvendt ville han blitt raskere "tilpasset" deg,da hun er yngre og slankere.Sånn er det bare for enkelte menn.Ei naken nabodame er mer opphissende enn hun du ser hver dag.

Anonym poster: 0f9cc4f49d2650592a6be5c840de6ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg si det er voksent gjort av deg å avvise han.Årsaken er veldig enkel,du gjør han kåt, kåtere enn dama hjemme.Hadde rollene vært omvendt ville han blitt raskere "tilpasset" deg,da hun er yngre og slankere.Sånn er det bare for enkelte menn.Ei naken nabodame er mer opphissende enn hun du ser hver dag.

Anonym poster: 0f9cc4f49d2650592a6be5c840de6ede

Hva er da vitsen med å være sammen med hun du ser hver dag..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nevnt tidligere her, går mye på spenning. Men også det at man føler man ikke blir "sett" hjemme. At man for eksempel er drittlei av avvisninger. At sexen hjemme er blitt rutine. At man egentlig ikke er så fornøyd. At man er rastløs. At man ønsker bekreftelse. Mulighetene er mange, og bare din eks-elsker kan svare på hvorfor han gjorde som han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de som har sex med flest er de som har fått flest barn, og dermed får vi et stort antall personer med gener som gir den samme trangen. Vi er etterkommere av disse personene, og er derfor disponert for å ønske sex med flest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

hvorfor forteller han ikke det til henne? Tviler på hun hadde vært sammen med han om hun visste det var ståa. Ved å ikke fortelle henne fratar han henne muligheten til å virkelig bli elsket fullt ut, av en annen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de som har sex med flest er de som har fått flest barn, og dermed får vi et stort antall personer med gener som gir den samme trangen. Vi er etterkommere av disse personene, og er derfor disponert for å ønske sex med flest mulig.

Hvorfor leve i forhold da, som er den sikre vei til å begrense disse muighetene radikalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor forteller han ikke det til henne? Tviler på hun hadde vært sammen med han om hun visste det var ståa. Ved å ikke fortelle henne fratar han henne muligheten til å virkelig bli elsket fullt ut, av en annen.

Fordi han vil ha i pose og sekk.Han er en utro idiot,som følger sine lyster.Jeg forsvarer ikke denne fyren,bare forklarer lysten.Som jeg tror er lik for mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har vi utviklet oss siden steinalderen, og dermed også fått verktøy til å ta ansvar for handlingene våre, slik at idiotien ikke kan unnskyldes med primitive lyster lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste rundknulleren jeg kjenner er rastløs. Han klarer rett og slett ikke å sitte stille. Han mistenker ADHD, men vil ikke utredes for det, fordi han ikke vil bli stigmatisert. Han blir ivrig av mange damer fra 16 til 60, og man ser rødmende kvinner overalt hvor han har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi de som har sex med flest er de som har fått flest barn, og dermed får vi et stort antall personer med gener som gir den samme trangen. Vi er etterkommere av disse personene, og er derfor disponert for å ønske sex med flest mulig.

Interessant. Det der er naturens egen måte å slumme til genpoolen på, ved å sørge for at de mest moralsk korrupte individene er de som viderefører genmaterialet til senere generasjoner. Survival of the fittest, my ass! Survival of the dumbest and the most worthless, more likely.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han vil ha i pose og sekk.Han er en utro idiot,som følger sine lyster.Jeg forsvarer ikke denne fyren,bare forklarer lysten.Som jeg tror er lik for mange menn.

Er du mann? hva med deg da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann,og føler det på samme måten,uten å være utro.

Du blir kåtere enn andre enn dama di? Det er jo fryktelig.... skulle ønske hun visste det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...