Gå til innhold

Hvordan få seg venner som voksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, bor på et sted hvor jeg har kun noe få bekjente,men de blir ikke mer enn bekjente. Jeg har et barn som går i barnehage, er arbeidsledig,så går hjemme hele dagen. I tilegg er min samboer ukependler, så jeg kommer meg ikke ut på kveldene.

Syns det å bli kjent med noen som voksen er veldig vanskelig.

Noen som har noen tips.

Anonym poster: b6d8078baaee1c3dea67cf8129b9e262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG og/eller aktivietsvenner ? :vetikke:

Har prøvd begge deler,men liksom ikke blitt noe mer ut av det. Aktivitetsvenner føler jeg at har lite medlemmer.

Anonym poster: b6d8078baaee1c3dea67cf8129b9e262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har prøvd begge deler,men liksom ikke blitt noe mer ut av det. Aktivitetsvenner føler jeg at har lite medlemmer.

Anonym poster: b6d8078baaee1c3dea67cf8129b9e262

hvor i norge du bor da? (bare tenker om du bor på et litt avsideliggenes sted eller ei)

kjenner du ingen av naboene dine da?

eller er de langt fra din alder?

jeg har i hverfall deltatt på kg-treff her og fått meg noen venninner :)

det kan jo være en mulighet for deg å opprette en tråd her inne for å rekrutere noen herfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler om hva du gjør det til selv. Vi er en jentegjeng i Vestfold som møtes minst en gang i måneden på cafè, ofte så møtes vi oftere enn det. Vi møttes gjennom KG, og planlegge igjennom KG.

Mine to nærmeste venner har jeg møtt igjennom KG.

Lag en tråd på Personlige Meldinger, det tar som oftest ikke lang tid før noen svarer (med mindre du bor et skikkelig avsides sted da =/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn deg en aktivitet du vil vere med på og få deg en barnepike en gang i uka.

Ellers har treningsenterene åpent på dagtid, der kan man møte intressante mennesker :) sikkert også andre ting som er åpent på dagtid så du kan gjøre i barnehagetiden :)

Ver så aktiv du kan ihvertfall, da møter en mest mennesker!

Anonym poster: c98302c60b4517731d423a615c1c5ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trene mens ungen er i barnehage. Der kan du bli kjent med mange via Zumba eller aerobic timer som er i samme situasjon som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta direkte kontakt med noen du har kjenner litt fra før og spør om dere skal finne på noe. Da jeg flyttet til et nytt sted for noen år siden gjorde jeg dette ved å ta kontakt med ei venninne av ei venninne på facebook som jeg visste bodde der. Vi begynte å snakke, endte opp med at hun inviterte meg over samme kveld, og etter det ble vi faktisk venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...