AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #41 Del Skrevet 26. september 2012 I følge KG er jo alle svigermødre et monster, og kan aldri gjøre noe rett, så jeg skjønner at dette er en stor sak. Skjønner jeg har mye å se fram til, jeg som har to voksne sønner. Blir sikkert sett på som et monster, uansett hva man gjør eller sier. Tihi, jeg har tenkt samme tanke. damned if you do, damned if you don`t Jeg håper på en snill svigerdatter Anonym poster: af783ef8a16b20e587ed5902ae4d8438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #42 Del Skrevet 26. september 2012 Tenk at du gadd å bruke energi på å kommentere den skrivefeilen, når du åpentlyst forstod hva som skulle stå der Åpenbart Anonym poster: b935a6727e5d998dc7e99dc502925d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2012 #43 Del Skrevet 26. september 2012 Tihi, jeg har tenkt samme tanke. damned if you do, damned if you don`t Jeg håper på en snill svigerdatter Anonym poster: af783ef8a16b20e587ed5902ae4d8438 Jeg har en kjempesøt og koselig svigerdatter. Dvs de er ikke gift enda, men samboere og forlovet, så jeg håper det blir dem! Jeg legger meg ikke bort i noe de gjør/ikke gjør, det er deres liv. Spør de om min mening, er det greit. Hvis ikke, holder jeg pent kjeft. Så da gjenstår det å se om yngstemann finner ei jeg går overens med. Krysser alt jeg har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #44 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg har en kjempesøt og koselig svigerdatter. Dvs de er ikke gift enda, men samboere og forlovet, så jeg håper det blir dem! Jeg legger meg ikke bort i noe de gjør/ikke gjør, det er deres liv. Spør de om min mening, er det greit. Hvis ikke, holder jeg pent kjeft. Så da gjenstår det å se om yngstemann finner ei jeg går overens med. Krysser alt jeg har Om ikke, så får du trøste deg med at det er jaktsesong hver høst..."ups, jeg trodde det var en elg som lusket rundt her"... Anonym poster: f9be9a32bf4840f740ac635fd8aa4fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2012 #45 Del Skrevet 26. september 2012 Om ikke, så får du trøste deg med at det er jaktsesong hver høst..."ups, jeg trodde det var en elg som lusket rundt her"... Anonym poster: f9be9a32bf4840f740ac635fd8aa4fff Huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 26. september 2012 #46 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) For de fleste av oss er det slik at det vi sier noen ganger blir oppfattet helt annerledes enn det er ment. Svigermor-rasen er intet unntak. Svigermor kan si ting i beste meninng, men det blir oppfattet annerledes. Det går fint an for en svigerdatter å møte slike ytringer uten å gjøre så mye av det. Svigermor kan være god å ha i fremtiden, når det kommer barn etc. Jeg har fått mye inn i huset her av vaser og boller som ikke er min smak og som hun mente ville passet SÅ godt her. Jeg har takket og satt det vekk i et skap. Hun skjønner at ikke alt kan stå fremme og hun har ikke blitt avvist. jeg har lært meg å velge mine kamper. Jeg er i "potensielt- svigermor- alderen" og jeg tror jeg har fått med meg her fra KG at svigermødre ikke skal gi råd med mindre de blir spurt. Endret 26. september 2012 av Havbris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå