Gå til innhold

Vet du om utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Jeg vet om det sykeste sviket noen gang. Er lenge siden det skjedde, så det er over den dag i dag.

To gifte par ferierer sammen. De er på båttur. "Berit" er sammen med "Pål" og "Siri" sammen med "Lars". De er alle gode venner.

Desverre faller "Berit" for "Lars" når de ferierer sammen. Det ender opp med at de innleder et hemmelig forhold sammen, bak ryggen på deres partner. "Berit" og "Lars" sniker seg mye ut tidlig på morningen og går lange turer sammen (Les; puler i skauen) før de andre våkner. Kona til Lars ("Siri") er i tillegg høygravid, og venter sitt andre barn med Lars.

Desverre fikk aldri Pål og Siri vite noe om kona og mannen sitt utroskap i skjul. Det verste av alt er at Pål og Lars, samt Siri og Berit var gode nære venner.

Tenk å feriere sammen med kjæresten sin med ett annet par, og ikke vite at sin egen mann eller kone knuller på venninna/kompissen i skjul!

Jeg vet dette fordi jeg en gang kjente "Berit" som fortalte meg dette.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om det sykeste sviket noen gang.

Jeg kan toppe den. Jeg var elskerinnen til en gift mann. Han ringte meg, stolt som en hane, fra fødeavdelingen når han og kona fikk sitt første barn. Fortalte om hvordan fødselen hadde gått, mål, vekt, kjønn osv. Noen timer senere kom han hjem til meg for sex.

Anonym poster: aaefbc45d09de3fd12b5fb1a52aeec3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vist om utroskap en gang. Jeg kjente bare de to som var utro, ikke deres partnere.

Jeg synes det var sykt ubehagelig å vite, men viste ikke hva jeg kunne gjøre. Ikke så lett å ta jobben med å spore opp ukjente mennesker og fortelle det, og en vet ikke om det er rett å gjøre det heller.... Folk vil så forskjellig (Jeg ville vist det om det var min samboer, men det er meg..)

Ble kvalm hver gang jeg så dem sammen. Ikke bare sviktet de sine partnere, de brydde seg ikke om å skjule det en gang. Heldigvis tok de til vettet og gikk fra sine daværende. Mistet respekten for dem begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min (eksen) var utro mot meg. Det var bare ekkelt, og langt over grensen min. Han som til slutt satt der med skjegget i postkassen. Han vil stadig ha meg tilbake. For en tulling, sier bare jeg. Er man utro, så er man ikke fornøyd med den man er sammen med. Så da bør man la personen være i fred og ikke mase og klage og synes synd på seg selv.

Anonym poster: 874811f8d16d903ac9500da423aea0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg kan toppe den. Jeg var elskerinnen til en gift mann. Han ringte meg, stolt som en hane, fra fødeavdelingen når han og kona fikk sitt første barn. Fortalte om hvordan fødselen hadde gått, mål, vekt, kjønn osv. Noen timer senere kom han hjem til meg for sex.

Anonym poster: aaefbc45d09de3fd12b5fb1a52aeec3c

Hadde det vært min mann hadde jeg sparket han ned trappen... wopsi..

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min (eksen) var utro mot meg. Det var bare ekkelt, og langt over grensen min. Han som til slutt satt der med skjegget i postkassen. Han vil stadig ha meg tilbake. For en tulling, sier bare jeg. Er man utro, så er man ikke fornøyd med den man er sammen med. Så da bør man la personen være i fred og ikke mase og klage og synes synd på seg selv.

Anonym poster: 874811f8d16d903ac9500da423aea0a2

Har dere barn sammen? Virker enkelt å bare gå om man ikke har barn, ikke fullt så enkelt når det er barn inne i bildet.

Anonym poster: 7cd5612f482590f5854548520b96caaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min (eksen) var utro mot meg. Det var bare ekkelt, og langt over grensen min. Han som til slutt satt der med skjegget i postkassen. Han vil stadig ha meg tilbake. For en tulling, sier bare jeg. Er man utro, så er man ikke fornøyd med den man er sammen med. Så da bør man la personen være i fred og ikke mase og klage og synes synd på seg selv.

Anonym poster: 874811f8d16d903ac9500da423aea0a2

hvis han er slik en tulling som du ikke vil ha tilbake, hvorfor omtaler du han da som en kjæreste?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvalm fyr...

Jeg kan toppe den. Jeg var elskerinnen til en gift mann. Han ringte meg, stolt som en hane, fra fødeavdelingen når han og kona fikk sitt første barn. Fortalte om hvordan fødselen hadde gått, mål, vekt, kjønn osv. Noen timer senere kom han hjem til meg for sex.

Anonym poster: aaefbc45d09de3fd12b5fb1a52aeec3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet om en som har vært utro mot dama si med meg. Visste ikke at han hadde dame på det tidspunktet vi hadde sex. Er slutt mellom de nå, men han fortalte henne aldri at han var utro. I dag jobber jeg med denne jenta, og hun har fått høre masse rykter om at han var utro mens de var sammen. En litt vrien situasjon ja. Og jeg er litt småredd for at bomben skal sleppes snart, da jeg vet det er flere som vet det var meg han var utro med. Vil ikke ødelegge vennskapet til denne jenta, da vi har vært kollegaer i 2 år. Men samtidig så føler jeg det er galt av meg å ikke si noe heller. Ingenting er et godt valg uansett hvordan man vrir og vender på det, føler jeg.

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han er slik en tulling som du ikke vil ha tilbake, hvorfor omtaler du han da som en kjæreste?

Han var kjæresten min på det tidspunktet da han var utro. Men ble vel kanskje litt smør på flesk, ja.

Anonym poster: 874811f8d16d903ac9500da423aea0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn sammen? Virker enkelt å bare gå om man ikke har barn, ikke fullt så enkelt når det er barn inne i bildet.

Anonym poster: 7cd5612f482590f5854548520b96caaf

Nei, ikke barn sammen. Han er jo ikke til å stole på, hvorfor skulle jeg da legge mer energi i å fortsette et forhold til han? Han har løyet så overbevisende for meg at jeg nesten blir litt skremt når jeg tenker tilbake på det.

Jeg vil jo ha en kjæreste jeg føler meg trygg på. :)

Anonym poster: 874811f8d16d903ac9500da423aea0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til en venninne er utro, men det vet hun selv også...

Ellers var en eks utro mot meg, men jeg tror ikke så mange visste/vet om det. Må jo være grusomt å selv være "den eneste" om ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er det vanlig at så mange er utro? Hører jo ikke om annet. Trist utvikling.

Det er nok ikke slik at det har blitt så mye mer utroskap i "nyere" tid. Men nå har vi tilgang til alle historiene på nettet, på en haug av nettfora etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dessverre er venninna mi utro med en kar. Synes det er fælt at typen hennes aner fred og ingen fare om forholdet deres, men jeg vil ikke være den som sier ifra, det får hun ordne opp i selv. Tror hun er i ferd med å avslutte med han hun har vært utro med da heldigvis, men tror fortsatt ikke hun kommer til å si noe til samboeren sin:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit heldigvis ikkje om utroskap og er glad for det.

Om eg hadde fått høre at ein venn av meg var utro mot kjæresten sin og det viste seg å stemme, så hadde eg gitt beskjed til kjæresten om det og eg hadde mest sannsynlig gitt vennen min ei flat hånd i fleisen. Det er alle mine venner klar over på forhånd, så de tør nok ikkje å si slikt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...