Gå til innhold

29 og ei på 20?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke hvis dere har kjemi og trives i hverandres selskap. Noe jeg regner med dere har siden du vil innlede et forhold med henne. Var selv sammen med en eldre gutt, og jeg merket veldig lite av det. Så lenge dere ikke har helt forskjellige tanker om fremtiden da, det kan jo by på litt problemer.

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik det er det kun du som kan finne ut av. Jeg har den klare formening om at kjærligheten ikke er en vandrende mattematisk professor som er opptatt av tall men er opptatt av langt andre ting som å trives i hverandres selskap, felles interesser og ønsker og lignende og at alder dermed ikke har en døyt å si. Men i og med at det ikke er meg som ønsker å innlede et forhold til denne damen så burde ikke min mening spille noen rolle. Hva mener du selv da? Det er vel det viktigste og ikke minst hennes tanker.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, og er dødsforelska i en på 32... Tror ikke det blir noe av. Ikke pga aldersforskjellen, men pga. andre årsaker.

Så nei, det er ikke for stor aldersforskjell.

Anonym poster: 1004e5ffab24fdcfd54578380282a69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 18, nesten 19, når jeg ble sammen med kjæresten som da var 29. Jeg er litt voksen av meg og han litt barnslig, så i hodet er vi ca like gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som sier alder bare er et tall har null peiling. det KAN gå bra men når hu er så ung så står dere på forskjellige steder i livet. ikke nøevendigvis merkbart i begynnelsen men ofte blir dette et problem når forelskelsen har lagt seg.

de fleste forandrer seg en del fra de er 20 til de er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og vurderer å innlede et forhold med ei på 20. Blir aldersforskjellen for stor?

Hvis dere har samme mentalitet,mål og meninger,så nei.

Hvis ho er veldig barnslig og midt i en forandringsfase, så kan det bli et problem.

Hvis du ønsker barn,og ho mener at ho ikke er klar, kan det bli et problem.

Hvis hennes interesser og meninger er typisk barnslige og umodne,mens dine er av høg standar, så kan det bli et problem.

Utover det så vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som sier alder bare er et tall har null peiling. det KAN gå bra men når hu er så ung så står dere på forskjellige steder i livet. ikke nøevendigvis merkbart i begynnelsen men ofte blir dette et problem når forelskelsen har lagt seg.

de fleste forandrer seg en del fra de er 20 til de er 30.

Æææ om du hadde giddet å lese svarene til noen av de som mener at alderen ikke er det viktigste:

Jeg var 18, nesten 19, når jeg ble sammen med kjæresten som da var 29. Jeg er litt voksen av meg og han litt barnslig, så i hodet er vi ca like gamle Happy.png

Vi ble sammen som 19 og 30. Synes absolutt ikke 20 og 29 er for mye Happy.png

Hva var det du sa igjen med 0 peiling?

Og hva meg selv angår, kanskje jeg har litt peiling jeg også..... Just saying

Som sagt om en liker å være sammen, om en deler interesser og har de samme tankene om livet så burde fødselstallet bety? Å ja ja, ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har samme mentalitet,mål og meninger,så nei.

Hvis ho er veldig barnslig og midt i en forandringsfase, så kan det bli et problem.

Hvis du ønsker barn,og ho mener at ho ikke er klar, kan det bli et problem.

Hvis hennes interesser og meninger er typisk barnslige og umodne,mens dine er av høg standar, så kan det bli et problem.

Utover det så vet jeg ikke!

det er stor sannsynlighet for at ei på 20 nettopp kommer i en forandringsfase på et eller annet tidspunket. er vel strengt tatt få 20 åringer som kommer til å være der de er resten av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ om du hadde giddet å lese svarene til noen av de som mener at alderen ikke er det viktigste:

Hva var det du sa igjen med 0 peiling?

Og hva meg selv angår, kanskje jeg har litt peiling jeg også..... Just saying

Som sagt om en liker å være sammen, om en deler interesser og har de samme tankene om livet så burde fødselstallet bety? Å ja ja, ingenting!

jeg sa ikke at alder VAR det viktigste. men det er ofte viktigere enn folk tror. en 20 åring har knapt begynt livet og det er strengt tatt få 20åringer som kommer til å være på det stedet de er som 20 åringer resten av livet.

jeg skrev også at for noen så går det bra men for svært mange blir alderen mer og mer tydelig etterhvert som den yngste vokser seg til.

hadde hun vært 30 derimot og han 40 er saken en annen da en på 30 har funnet mer sin plass og ro i livet enn det ei på 20 har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er stor sannsynlighet for at ei på 20 nettopp kommer i en forandringsfase på et eller annet tidspunket. er vel strengt tatt få 20 åringer som kommer til å være der de er resten av livet

Jupp,nettopp det kan være et problem,men ikke nødvendigvis ødeleggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa ikke at alder VAR det viktigste. men det er ofte viktigere enn folk tror. en 20 åring har knapt begynt livet og det er strengt tatt få 20åringer som kommer til å være på det stedet de er som 20 åringer resten av livet.

jeg skrev også at for noen så går det bra men for svært mange blir alderen mer og mer tydelig etterhvert som den yngste vokser seg til.

hadde hun vært 30 derimot og han 40 er saken en annen da en på 30 har funnet mer sin plass og ro i livet enn det ei på 20 har gjort.

Den som intet våger intet vinner ;)

Det er mange par med 9-10 års forskjell og mer som ikke har noen problemer med dette i forholdet. Og mennesker som sier at alder bare er et tall er kanskje de som faktisk har peiling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vil dere ha barn?

Om to-tre-fire-fem år. Vi er ikke helt sikre enda. Vi vet bare at vi ikke er helt klare nå, og at vi ikke vil vente alt for lenge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om to-tre-fire-fem år. Vi er ikke helt sikre enda. Vi vet bare at vi ikke er helt klare nå, og at vi ikke vil vente alt for lenge heller.

Bare dere vil ha barn i samme årstall så ligger alt til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dere vil ha barn i samme årstall så ligger alt til rette.

Ja, noen få jeg har snakket med synes tydeligvis at aldersforskjellen mellom oss er alt for høy, men det er virkelig ikke vårt problem. Vi har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...